Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (папір, ручки)
Очікувана вартість
7 450,00 UAH
UA-2021-12-07-016251-c 21ecc1452343449cb46f24dda9f01daf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилюк Інна

+380967708597 udksu1706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України в Олевському районі Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 37937308
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., Олевський р-н, м. Олевськ, ВУЛ. ВОЛОДИМИРСЬКА, буд. 5
Контактна особа: Гаврилюк Інна
+380967708597
udksu1706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість повинна відповідати нормам та стандартам встановленим в Україні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Канцелярські товари (папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
23 штуки
Канцелярські товари (ручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Володимирська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 грудня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦІСАР АЛІНА МИКОЛАЇВНА
#3395314563
Переможець 7 450,00
UAH
07 грудня 2021 17:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 21:48
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 17:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (папір) 55 штуки 133,00
UAH
Канцелярські товари (ручки) 23 штуки 5,86
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 450,00
UAH