Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок(Джерело безперебійного живлення)
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2021-12-07-005343-a caa7ecd117cb4fd391a71c212d248972
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бажецька Анастасія Олександрівна

+380432660177 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Місцезнаходження: 21028, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Бажецька Анастасія Олександрівна
+380432660177
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2021 14:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2021 14:52
Початок аукціону: 17 грудня 2021 14:59
Очікувана вартість: 31 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Замовник згідно п.3 ч.1 ст. 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата протягом 15 календарних днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2021 14:48
Договір товари (5).docx
07 грудня 2021 14:48
Оголошення ДБЖ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 09 грудня 2021 09:53
Дата відповіді: 09 грудня 2021 16:08
Шановний Замовнику! Згідно технічних вимог вимагається надання копії "сертифікату відповідності від виробника(ів) системних блоків, які пропонує до постачання, на відповідність виробника стандартам «Система управління якістю ISO 9001» та копію "сертифікату відповідності від виробника(ів) системних блоків, які пропонує до постачання, на відповідність виробника стандартам «Система екологічного менеджменту ISO 14001». Зверніть увагу, що, що предметом закупівлі є джерела безперебійного живлення, а не системні блоки, від виробників яких вимагаються дані сертифікати. Крім того, отримання сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 э добровільним та необов'язковим. Просимо переглянути дані вимоги та виключити їх з переліку документів, які необхідно надати учасникам у складі пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічних вимогах тендерної документації щодо закупівлі джерел безперебійного живлення для нашого закладу є обов’язковою вимога щодо надання гарантійних листів про постачання обладнання належної якості, наявність копії сертифікатів відповідності виробників комплектів ПК в тому числі системних блоків та джерел безперебійного живлення, стандартам «системи управління якістю ISO 9001» та стандартам «системи екологічного менеджменту ISO 14001» є обов’язковою, так як враховуючи досвід минулих закупівель комплектів ПК,в тому числі джерела безперебійного живлення, виявлено ряд технічних проблем в роботі системних блоків, частина з яких була взагалі неробоча, що унеможливлює вчасно і повноцінно впроваджувати медико-інформаційні системи відповідно до вимог НЗСУ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" 26 145,00
UAH з ПДВ
26 145,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 30 870,00
UAH з ПДВ
30 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"
#43099315
Переможець 26 145,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 12:34

Документи

21 грудня 2021 12:34
Електронний підпис
21 грудня 2021 12:29
протокол дбж.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"
#43099315
26 145,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 12:34
Електронний підпис
21 грудня 2021 12:29
протокол дбж.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:07
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:59
договір дбж.pdf укладений
24 грудня 2021 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 145,00
UAH