Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки (комплектація згідно з специфікацією)
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2021-12-07-004610-a ● 3703aa566ae244e791ce65faed2ad660
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональне відділення Фонду державного майна в Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі |
Код ЄДРПОУ: | 21295778 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, пр. Ушакова,47 |
Контактна особа: |
Шерстюк Світлана Вікторівна +380552224444 finzvit_65@spfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 197 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Системні блоки (комплектація згідно з специфікацією)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, просп. Ушакова, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно з ст. 49 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 року № 2456-VI, у безготівковій формі та національній валюті України, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Продавця (Постачальника) протягом 7 (семи) робочих днів з дня прийняття Товару Замовником та підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 14:01 |
Оголошення про закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-07-004610-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВИНОГРАДОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3010708165
Дата подання: 08 грудня 2021 16:52
Дискриінаційна вимога
Шановні Замовники. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, якою Ви обмежуєте участь учасників, а саме: Учасник, якого електронною системою закупівель буде визначено переможцем спрощеної процедури закупівлі, повинен надати зразок товару, встановити та провести його тестування у присутності Замовника за місцем поставки товару, який є предметом закупівлі не пізніше, ніж наступного дня з дати проведення аукціону (ознайомлення Замовника зі зразком товару не є поставкою товару). Так як ця вимога суперечить Принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Так як Ваша вимога обмежує можливість приймати участь в закупівлі учасників з віддалених регіонів, по відношенню до Вашого.
Розгорнути
Згорнути
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Так як Ваша вимога обмежує можливість приймати участь в закупівлі учасників з віддалених регіонів, по відношенню до Вашого.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2021 11:02
Доброго дня, шановний Учасник!
Офіційно повідомляємо, що невиконання Вами пункту 4.4. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Також нагадуємо, що в Оголошенні про закупівлю вказаний єдиний критерій оцінки пропозицій – «Ціна», питома вага якого 100%.
Офіційно повідомляємо, що невиконання Вами пункту 4.4. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Також нагадуємо, що в Оголошенні про закупівлю вказаний єдиний критерій оцінки пропозицій – «Ціна», питома вага якого 100%.
Номер вимоги: UA-2021-12-07-004610-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВИНОГРАДОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3010708165
Дата подання: 21 грудня 2021 11:11
Вимога
Шановні Замовники. Вимагаємо відмінити ваше рішення про відхилення нашої пропозиції, так як воно абсолютно безпідставне. Ви зазначаєте, що ми в складі пропозиції не надали жодного підтвердження належної якості Товару. Просимо Вас уважніше переглянути наші документи, а саме документ 31. Технічні документи на ПК.pdf, який містить всі необхідні документи, що підтверджують якісь Товару. Таким чином наша пропозиція повністю відповідає Вашим вимогам, тому ми вимагаємо повернути нас на розгляд.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2021 15:08
Шановний Учасник! Ваша вимога розглянута. Після розгляду Вашої цінової пропозиції, зазначаємо, що:
- запропонована Вами материнська плата GIGABYTE H410M Н V3 відрізняється від специфікації предмету закупівлі та має один слот РСІ–Е–1х, замість потрібних двох згідно з технічними характеристиками, вказаними Замовником у специфікації.
Вашу пропозицію відхиллено відповідно до абзацу 1 пункту 13 статті 14 розділу 3 Закону України про публічні закупівлі.
Протокол розгляду пропозиції додається.
Крім цього, вимагаємо в подальшому задля економії Вашого часу та часу, необхідного для розгляду Замовником Вашої документації, не подавати у складі пропозиції купу непотрібних документів, які Замовник не вимагає у Учасника процедури закупівлі та публікувати документи у тій послідовності, в якій вимагає Замовник (саме внаслідок цього сталася технічна помилка з документом 31).
- запропонована Вами материнська плата GIGABYTE H410M Н V3 відрізняється від специфікації предмету закупівлі та має один слот РСІ–Е–1х, замість потрібних двох згідно з технічними характеристиками, вказаними Замовником у специфікації.
Вашу пропозицію відхиллено відповідно до абзацу 1 пункту 13 статті 14 розділу 3 Закону України про публічні закупівлі.
Протокол розгляду пропозиції додається.
Крім цього, вимагаємо в подальшому задля економії Вашого часу та часу, необхідного для розгляду Замовником Вашої документації, не подавати у складі пропозиції купу непотрібних документів, які Замовник не вимагає у Учасника процедури закупівлі та публікувати документи у тій послідовності, в якій вимагає Замовник (саме внаслідок цього сталася технічна помилка з документом 31).
Номер вимоги: UA-2021-12-07-004610-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Керекелиця Зоя Григорівна
", Код ЄДРПОУ:2930513760
Дата подання: 21 грудня 2021 10:38
Невідповідність пропозиції учасника-переможця вимогам закупівлі
Ретельно переглянувши пропозиція учасника ФОП РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ виявили невідповідність, а саме:
Замовником вимагалося: «Відповідно до ч. 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен документ і на пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
КЕП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Система цифрового підпису припускає, що кожен користувач мережі має свій особистий ключ (що зберігається в таємниці), який використовується для формування підпису, а також відповідний цьому особистому ключу відкритий ключ, відомий решті користувачів мережі і призначений для перевірки підпису. Цифровий підпис обчислюється на основі особистого ключа відправника інформації й власне інформаційних бітів документу (файлу). Спосіб обчислення цифрового підпису гарантує, що знання відкритого ключа не може призвести до підробки підпису.
Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа)» - у супереч вимогам замовника КЕП не накладений на кожен документ пропозиції, як того вимагалося у «Інструкції з підготовки пропозиції».
Також замовником вимагалося, щоб підпис був КВАЛІФІКОВАНИЙ та базувався на КВАЛІФІКОВАНОМУ СЕРТИФІКАТІ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА
У супереч вимогам замовника, ФОП РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ підписав свою пропозицію УДОСКОНАЛЕНИМ цифровим підписом із НЕЗАХИЩЕНОГО НОСІЯ (не токеном) як того вимагав Замовник.
Також, замовником було прописано вимогу: «Документи та інформація, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. У такому випадку учасником подається довідка в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі даний документ не може бути подано з посиланням на відповідні нормативно-правові акти» - у супереч вимогам замовника у складі пропозиції учасника відсутній лист-пояснення із посиланням на відповідні нормативно-правові акти, чому у складі пропозиції ВІДСУТНЯ копія статуту, або іншого уставного документа.
Отже, виходячи із вище наведеного, пропозиція ФОП Руденка О.І. НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
Замовником вимагалося: «Відповідно до ч. 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен документ і на пропозицію в цілому кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
КЕП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Система цифрового підпису припускає, що кожен користувач мережі має свій особистий ключ (що зберігається в таємниці), який використовується для формування підпису, а також відповідний цьому особистому ключу відкритий ключ, відомий решті користувачів мережі і призначений для перевірки підпису. Цифровий підпис обчислюється на основі особистого ключа відправника інформації й власне інформаційних бітів документу (файлу). Спосіб обчислення цифрового підпису гарантує, що знання відкритого ключа не може призвести до підробки підпису.
Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа)» - у супереч вимогам замовника КЕП не накладений на кожен документ пропозиції, як того вимагалося у «Інструкції з підготовки пропозиції».
Також замовником вимагалося, щоб підпис був КВАЛІФІКОВАНИЙ та базувався на КВАЛІФІКОВАНОМУ СЕРТИФІКАТІ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА
У супереч вимогам замовника, ФОП РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ підписав свою пропозицію УДОСКОНАЛЕНИМ цифровим підписом із НЕЗАХИЩЕНОГО НОСІЯ (не токеном) як того вимагав Замовник.
Також, замовником було прописано вимогу: «Документи та інформація, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. У такому випадку учасником подається довідка в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі даний документ не може бути подано з посиланням на відповідні нормативно-правові акти» - у супереч вимогам замовника у складі пропозиції учасника відсутній лист-пояснення із посиланням на відповідні нормативно-правові акти, чому у складі пропозиції ВІДСУТНЯ копія статуту, або іншого уставного документа.
Отже, виходячи із вище наведеного, пропозиція ФОП Руденка О.І. НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2021 09:49
Доброго дня, шановний Учасник!
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Учасник має право до 05.03.2022 використовувати КЕП при підписанні документів. Перевірку кваліфікованого електронного підпису Учасника, визнаного переможцем спрощеної процедури закупівлі здійснено за допомогою КЕСКО (Клієнту єдиного сервісу криптографічних операцій).
В пропозиції Фізичної особи – підприємця Руденка Олександра Івановича надані всі сканованиі документи з печаткою та підписом, та накладанням КЕП на всю пропозицію в цілому. Пропоциція учасника не містить документи у формі електронного документа відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Також відповідно п.5 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". закону України.
Також нагадуємо, що в Оголошенні про закупівлю вказаний єдиний визначальний критерій оцінки пропозицій – «Ціна», питома вага якого 100%.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Учасник має право до 05.03.2022 використовувати КЕП при підписанні документів. Перевірку кваліфікованого електронного підпису Учасника, визнаного переможцем спрощеної процедури закупівлі здійснено за допомогою КЕСКО (Клієнту єдиного сервісу криптографічних операцій).
В пропозиції Фізичної особи – підприємця Руденка Олександра Івановича надані всі сканованиі документи з печаткою та підписом, та накладанням КЕП на всю пропозицію в цілому. Пропоциція учасника не містить документи у формі електронного документа відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Також відповідно п.5 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". закону України.
Також нагадуємо, що в Оголошенні про закупівлю вказаний єдиний визначальний критерій оцінки пропозицій – «Ціна», питома вага якого 100%.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
180 240,00
UAH з ПДВ
|
179 255,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНОГРАДОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА |
183 358,80
UAH з ПДВ
|
179 815,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ |
187 000,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Керекелиця Зоя Григорівна " |
192 896,00
UAH з ПДВ
|
192 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
196 999,20
UAH з ПДВ
|
196 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Відхилено |
179 255,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 10:54
|
ФОП ВИНОГРАДОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА #3010708165 |
Відхилено |
179 815,20
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 14:41
|
ФОП РУДЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ #2437102092 |
Переможець |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 10:41
|
Договір _22-12.pdf | укладений |
24 грудня 2021 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 14:10
|
Договір | укладений |
23 грудня 2021 14:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Системні блоки (комплектація згідно з специфікацією) | 20 | шт |
9 250,00
UAH
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 17:52
|
185 000,00 UAH | UA598201720343100002000001233 РВ ФДМ в Херсонській обл., АР Крим |
UA953524790000026002052205508 ФОП Руденко О.I. |
Оплачений |