Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів код CPV 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (код CPV 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»)
Очікувана вартість
199 804,18 UAH
UA-2021-12-07-004385-b f4d1d6d5dd8744d39a9c9f51c6d9783a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Юлія

380442054824 juliia.popkova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ІМЕНІ П. Л. ШУПИКА
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9
Контактна особа: Попкова Юлія
380442054824
juliia.popkova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 804,18 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 998,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції - гарантія (гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною) Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис» та повинен дозволяти з достовірністю встановити особу гаранта. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції – до 31.01.2022. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі викладені в вимогах до предмету закупівлі (оголошенні) та додатку на закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції - гарантія (гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною) Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис» та повинен дозволяти з достовірністю встановити особу гаранта. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції – до 31.01.2022. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Фірма "Володар-Роз" 199 804,18
UAH з ПДВ
199 804,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 грудня 2021 15:19
Електронний підпис
15 грудня 2021 15:14
1. Цінова пропозиція.pdf
15 грудня 2021 15:14
3. Витяг ПДВ.pdf
15 грудня 2021 15:14
Забезпечення.rar
15 грудня 2021 15:14
11. Довідка працівники.pdf
15 грудня 2021 15:14
2. Витяг з ЄДР.pdf
15 грудня 2021 15:14
4. Контактні дані.pdf
15 грудня 2021 15:14
7. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "Володар-Роз"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
#21701113
Переможець 199 804,18
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 10:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
#21701113
199 804,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 10:57
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 10:05
Додаткова угода №5 від 22.02.2023 до договору №2-4421-Б-22 від 21.12.2021.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 10:05
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2023 10:25
Протокол №1 від 16.01.2023.pdf зміни до договору
16 січня 2023 10:25
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 14:36
Додаткова угода №4 від 21.12.2022 до договору №2-4421-Б-22 від 21.12.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 15:09
Дод. угода №3 від 15.12.2022 до договору №2-4421-Б-22 від 21.12.2021.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 15:09
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2022 09:58
Додаткова угода №2 від 13.09.2022 до договору №2-4421-Б-22 від 21.12.2021.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 16:33
Додаткова угода №1 від 27.01.2022 до договору №2-4421-Б-22 від 21.12.2021.pdf зміни до договору
27 січня 2022 16:32
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 10:49
Договір №2-4421-Б-22 від 21.12.2021.pdf укладений
21 грудня 2021 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів, відповідно до ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України та керуючись п. 11.3, 11.4. Договору № 2/4421-Б-22 від 21.12.2021
Номер договору про закупівлю: 2/4421-Б-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 р. № 637, відповідно до п.7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України, та згідно п. 10.1.6, 11.4. Договору № 2/4421-Б-22 від 21.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 2/4421-Б-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1.3, п. 5.2.4., п. 10.1.1., п. 11.4. Договору № 2/4421-Б-22 від 21.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 2/4421-Б-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.п.9.2, 10.1.7., 11.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 2/4421-Б-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 9.2, 10.1.7., 11.4. Договору № 2/4421-Б-22 від 21.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 2/4421-Б-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1.3, п. 5.2.4., п. 10.1.1., п. 11.4. Договору № 2/4421-Б-22 від 21.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 2/4421-Б-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 182 547,04
UAH (в тому числі ПДВ 30 424,51 UAH)