Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи. Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Cereals. Products of the flour and cereal industry
Cereals. Products of the flour and cereal industry
Очікувана вартість
5 846 860,13 UAH
UA-2021-12-07-003719-a ● b73f245e4c6545b9b74f200b30819218
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 25675242 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Контактна особа: |
СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА +380633290989 syskovaoksana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Rivne City Council Education Department |
National ID: | 25675242 |
Contact point: |
+380633290989 syskovaoksana@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 846 860,13 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 468,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 грудня 2021 12:52 |
Enquiries until: | 29 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 846 860 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 58 469 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27205 кг
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Oatmeal
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
52000 кг
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Buckwheat
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
25000 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Millet
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
26000 кг
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Pearl barley
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
22000 кг
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Barley groats
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
22000 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Wheat groats
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
9300 кг
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Wheat flour
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
28500 кг
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна, 30
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Rice
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 11:53 |
ТД крупи 2022 Нова редакція 2.doc | |
13 грудня 2021 15:18 |
Зміни в ТД Крупи.pdf | |
13 грудня 2021 15:18 |
ТД крупи 2022 Нова редакція.doc | |
07 грудня 2021 12:52 |
ТД крупи 2022.doc |
31 грудня 2021 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 грудня 2021 11:53 |
ТД крупи 2022 Нова редакція 2.doc
|
||||||
13 грудня 2021 15:18 |
Зміни в ТД Крупи.pdf
|
||||||
13 грудня 2021 15:18 |
ТД крупи 2022 Нова редакція.doc
|
||||||
07 грудня 2021 12:52 |
ТД крупи 2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимоги
Дата подання: 08 грудня 2021 15:27
Дата відповіді: 13 грудня 2021 10:48
Надайте будь-ласка роз’яснення щодо вимоги надати Скан-копію Медичної довідки водія щодо придатності до керування транспортним засобом (яка є дійсною на момент проведення аукціону).
Тендерна документація також містить вимогу щодо надання медичної довідки відповідно форми первинної облікової документації №1-ОМК. То медична довідка водія щодо придатності до керування транспортним засобом це та сама довідка (№1-ОМК) чи інший документ?
Яку саме форму довідки Ви маєте на увазі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Форма №1-ОМК «Особиста медична книжка» – це офіційний медичний документ, що містить дані щодо проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб.
«Особиста медична книжка» видається особам, що працюють на підприємствах харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних спорудах, у лікувально-профілактичних, дошкільних та навчально-виховних закладах, об'єктах комунального обслуговування, іншим особам, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з роботою, виконання якої законодавчо передбачає при вступі на роботу проведення обов'язкових попередніх і надалі періодичних профілактичних медичних обстежень.
«Особиста медична книжка» видається особам, що працюють на підприємствах харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних спорудах, у лікувально-профілактичних, дошкільних та навчально-виховних закладах, об'єктах комунального обслуговування, іншим особам, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з роботою, виконання якої законодавчо передбачає при вступі на роботу проведення обов'язкових попередніх і надалі періодичних профілактичних медичних обстежень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 08 грудня 2021 12:45
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо необхідності надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Товар, що є предметом закупівлі, не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746. Отже отримання такого сертифікати не є обов’язковим в Україні.
Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів" регулює відносини між органами влади, виробниками, продавцями (постачальниками) та споживачами харчових продуктів і визначає правовий порядок забезпечення безпечності та якості харчових продуктів, що виробляються, знаходяться в обігу, імпортуються, експортуються.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів":
- виробництво – господарська діяльність, пов'язана з виробленням об'єктів санітарних заходів, включаючи всі стадії технологічного процесу, у тому числі виготовлення, підготовку, змішування та пов’язані з цим процедури, обробку, наповнення, пакування, переробку, відновлення та інші зміни стану об'єкта;
- обіг – переміщення (транспортування) або зберігання та будь-які дії, пов'язані з переходом права власності чи володіння, включаючи продаж, обмін або дарування;
- оператор потужностей – виробник, який здійснює передбачені цим Законом види діяльності, використовуючи потужності (об’єкти), які належать йому на правах власності або користування;
- потужності (об'єкти) – територія, споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, що використовуються у виробництві або обігу об’єктів санітарних заходів;
- НАССР [Система аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках] – система для ідентифікації, оцінки, аналізу та контролю ризиків, що є важливими для безпечності харчових продуктів.
Згідно з пунктом 2 частини шостої статті 20 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" особи, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів, повинні застосовувати санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та/або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Відповідно до пункту 1.3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 9 жовтня 2012 року за № 1704/22016, оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Вказані вище нормативно-правові акти не зобов'язують суб'єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та/або обігу харчових продуктів [зокрема, переміщення (транспортування) або зберігання], отримувати сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам НАССР (ІSО 22000).
Встановлення Замовником вказаної вимоги у Документації обмежує коло учасників Процедури закупівлі тими, які отримали вказаний вище сертифікат та перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які не отримували такого сертифікату.
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у Документації порушують вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо необхідності надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Товар, що є предметом закупівлі, не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746. Отже отримання такого сертифікати не є обов’язковим в Україні.
Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів" регулює відносини між органами влади, виробниками, продавцями (постачальниками) та споживачами харчових продуктів і визначає правовий порядок забезпечення безпечності та якості харчових продуктів, що виробляються, знаходяться в обігу, імпортуються, експортуються.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів":
- виробництво – господарська діяльність, пов'язана з виробленням об'єктів санітарних заходів, включаючи всі стадії технологічного процесу, у тому числі виготовлення, підготовку, змішування та пов’язані з цим процедури, обробку, наповнення, пакування, переробку, відновлення та інші зміни стану об'єкта;
- обіг – переміщення (транспортування) або зберігання та будь-які дії, пов'язані з переходом права власності чи володіння, включаючи продаж, обмін або дарування;
- оператор потужностей – виробник, який здійснює передбачені цим Законом види діяльності, використовуючи потужності (об’єкти), які належать йому на правах власності або користування;
- потужності (об'єкти) – територія, споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, що використовуються у виробництві або обігу об’єктів санітарних заходів;
- НАССР [Система аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках] – система для ідентифікації, оцінки, аналізу та контролю ризиків, що є важливими для безпечності харчових продуктів.
Згідно з пунктом 2 частини шостої статті 20 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" особи, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів, повинні застосовувати санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та/або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Відповідно до пункту 1.3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 9 жовтня 2012 року за № 1704/22016, оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Вказані вище нормативно-правові акти не зобов'язують суб'єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та/або обігу харчових продуктів [зокрема, переміщення (транспортування) або зберігання], отримувати сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам НАССР (ІSО 22000).
Встановлення Замовником вказаної вимоги у Документації обмежує коло учасників Процедури закупівлі тими, які отримали вказаний вище сертифікат та перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які не отримували такого сертифікату.
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у Документації порушують вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2021 09:08
Надання відповідного сертифікату викладена в Тендерній документації на закупівлю товарів процедури закупівлі - відкриті торги не суперечить вимогам чинного законодавства
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 08 грудня 2021 12:46
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання оригіналу сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону.
Предметом даної закупівлі є товар. Товар, що є предметом закупівлі, не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746. Отже отримання такого сертифікати не є обов’язковим в Україні.
Встановлення Замовником вказаної вимоги у Документації обмежує коло учасників Процедури закупівлі тими, які отримали вказаний вище сертифікат та перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які не отримували такого сертифікату.
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у Документації порушують вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання оригіналу сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону.
Предметом даної закупівлі є товар. Товар, що є предметом закупівлі, не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746. Отже отримання такого сертифікати не є обов’язковим в Україні.
Встановлення Замовником вказаної вимоги у Документації обмежує коло учасників Процедури закупівлі тими, які отримали вказаний вище сертифікат та перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які не отримували такого сертифікату.
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у Документації порушують вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2021 09:40
Надання відповідного сертифікату викладена в Тендерній документації на закупівлю товарів процедури закупівлі - відкриті торги не суперечить вимогам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 08 грудня 2021 12:47
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання Скан-копії оригіналу сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника.
Предметом даної закупівлі є товар. Товар, що є предметом закупівлі, не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746. Отже отримання такого сертифікати не є обов’язковим в Україні.
Встановлення Замовником вказаної вимоги у Документації обмежує коло учасників Процедури закупівлі тими, які отримали вказаний вище сертифікат та перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які не отримували такого сертифікату.
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у Документації порушують вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання Скан-копії оригіналу сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника.
Предметом даної закупівлі є товар. Товар, що є предметом закупівлі, не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746. Отже отримання такого сертифікати не є обов’язковим в Україні.
Встановлення Замовником вказаної вимоги у Документації обмежує коло учасників Процедури закупівлі тими, які отримали вказаний вище сертифікат та перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі тим суб'єктам господарювання, які не отримували такого сертифікату.
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у Документації порушують вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2021 09:48
Надання відповідного сертифікату викладена в Тендерній документації на закупівлю товарів процедури закупівлі - відкриті торги не суперечить вимогам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 08 грудня 2021 12:47
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Тендерна документація містить вимогу «Якщо учасник не є виробником даного товару надається скан копія оригіналу договіру з виробником чинний на весь період поставки.»
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що учасники процедури закупівлі, які не є виробниками, можуть поставляти товари, які попередньо закуповують як у виробників так і у їх уповноважених представників та/або дистриб’юторів. Отже встановивши таку вимогу Ви штучно обмежуєте коло потенційних учасників, які можуть закуповувати товари у представників виробника.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Тендерна документація містить вимогу «Якщо учасник не є виробником даного товару надається скан копія оригіналу договіру з виробником чинний на весь період поставки.»
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що учасники процедури закупівлі, які не є виробниками, можуть поставляти товари, які попередньо закуповують як у виробників так і у їх уповноважених представників та/або дистриб’юторів. Отже встановивши таку вимогу Ви штучно обмежуєте коло потенційних учасників, які можуть закуповувати товари у представників виробника.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2021 10:17
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар протягом всього періоду поставки. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 08 грудня 2021 13:54
Неправомірна вимога
Шановний Замовник!
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання Скан-копії оригіналу експлуатаційного дозволу на холодильний склад, зберігання та реалізацію харчових продуктів, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника;
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ;
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
Предметом закупівлі є Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа пшенична, крупа вівсяна, крупа гречана, крупа перлова, крупа ячна, рис, пшоно, купа кукурудзяна, борошно пшеничне). Тобто предмет закупівлі не є харчовими продуктами тваринного походження. Такі товари, які не потребують спеціального температурного режиму зберігання, а отже і зберігання у холодильних складах.
Відтак, дана вимога є неправомірною та такою, що не стосується предмету закупівлі. Встановивши таку вимогу Ви порушуєте принципи визначені у ст. 5 Закону, а саме принцип недискримінації учасників та принцип максимальної ефективності.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання Скан-копії оригіналу експлуатаційного дозволу на холодильний склад, зберігання та реалізацію харчових продуктів, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника;
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ;
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
Предметом закупівлі є Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа пшенична, крупа вівсяна, крупа гречана, крупа перлова, крупа ячна, рис, пшоно, купа кукурудзяна, борошно пшеничне). Тобто предмет закупівлі не є харчовими продуктами тваринного походження. Такі товари, які не потребують спеціального температурного режиму зберігання, а отже і зберігання у холодильних складах.
Відтак, дана вимога є неправомірною та такою, що не стосується предмету закупівлі. Встановивши таку вимогу Ви порушуєте принципи визначені у ст. 5 Закону, а саме принцип недискримінації учасників та принцип максимальної ефективності.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2021 10:21
Шановний учаснику. В ТД будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 08 грудня 2021 13:59
Неправомірна вимога, яка не стосується предмету закупівлі
Шановний Замовник!
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання Скан-копії експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника;
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ;
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
Згідно Додатку 3 до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом № 40 від 10.02.2016 року міністерством агрополітики та продовольста України Потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) відноситься до КАТЕГОРІЇ ПОТУЖНОСТЕЙ за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
Предметом закупівлі є Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа пшенична, крупа вівсяна, крупа гречана, крупа перлова, крупа ячна, рис, пшоно, купа кукурудзяна, борошно пшеничне). Тобто предмет закупівлі не є харчовими продуктами тваринного походження. Такі товари, які не потребують спеціального температурного режиму зберігання, а отже і зберігання у холодильних складах.
Відтак, дана вимога є неправомірною та такою, що не стосується предмету закупівлі. Встановивши таку вимогу Ви порушуєте принципи визначені у ст. 5 Закону, а саме принцип недискримінації учасників та принцип максимальної ефективності.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо надання Скан-копії експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника;
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ;
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
Згідно Додатку 3 до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом № 40 від 10.02.2016 року міністерством агрополітики та продовольста України Потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) відноситься до КАТЕГОРІЇ ПОТУЖНОСТЕЙ за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
Предметом закупівлі є Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа пшенична, крупа вівсяна, крупа гречана, крупа перлова, крупа ячна, рис, пшоно, купа кукурудзяна, борошно пшеничне). Тобто предмет закупівлі не є харчовими продуктами тваринного походження. Такі товари, які не потребують спеціального температурного режиму зберігання, а отже і зберігання у холодильних складах.
Відтак, дана вимога є неправомірною та такою, що не стосується предмету закупівлі. Встановивши таку вимогу Ви порушуєте принципи визначені у ст. 5 Закону, а саме принцип недискримінації учасників та принцип максимальної ефективності.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2021 10:23
Шановний Учаснику в ТД будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 08 грудня 2021 15:23
неправомірна вимога
Шановний Замовник!
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності:
49.41 Вантажний автомобільний транспорт;
82.92 Пакування;
10.60 Виробництво борошномельної, круп’яної промисловості, крохмалів та крохмальних продуктів;
є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не є виробниками або фасувальниками продукції та не мають власного вантажного транспорту та/або не надають послуг вантажним автомобільним транспортом.
Учасники мають право постачати фасовану продукції попередньо придбану у виробників та/або представників виробників та користуватись транспортними послугами інших суб’єктів господарювання.
Вимога щодо підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності:
47.2 Роздрібна торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах;
Є такою, яку неможливо виконати адже код 47.2 «Роздрібна торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах» є не кодом виду діяльності, а показником ГРУПИ видів діяльності, яка включає в себе такі види діяльності як (47.21, 47.22, 47.23, 47.24, 47.25, 47.26 47.29). У КВЕД види діяльності кодуються чотирма цифрами. Більше того такі коди діяльності стосуються суб’єктів господарювання, які здійснюються торгівлю саме в спеціалізованих магазинах.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оприлюднена Вами тендерна документація містить неправомірні та дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують коло потенційних учасників, зокрема:
Вимога щодо підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності:
49.41 Вантажний автомобільний транспорт;
82.92 Пакування;
10.60 Виробництво борошномельної, круп’яної промисловості, крохмалів та крохмальних продуктів;
є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не є виробниками або фасувальниками продукції та не мають власного вантажного транспорту та/або не надають послуг вантажним автомобільним транспортом.
Учасники мають право постачати фасовану продукції попередньо придбану у виробників та/або представників виробників та користуватись транспортними послугами інших суб’єктів господарювання.
Вимога щодо підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності:
47.2 Роздрібна торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах;
Є такою, яку неможливо виконати адже код 47.2 «Роздрібна торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах» є не кодом виду діяльності, а показником ГРУПИ видів діяльності, яка включає в себе такі види діяльності як (47.21, 47.22, 47.23, 47.24, 47.25, 47.26 47.29). У КВЕД види діяльності кодуються чотирма цифрами. Більше того такі коди діяльності стосуються суб’єктів господарювання, які здійснюються торгівлю саме в спеціалізованих магазинах.
Просимо Вас убрати вищевказану вимогу та привести тендерну документацію у відповідності до Закону. У разі ігнорування цієї скарги, наявність такої неправомірної вимоги буде оскаржена до Органу оскарження, що призведе до призупинення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2021 10:34
Шановний Учаснику в ТД будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003719-a.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3175809067
Дата подання: 13 грудня 2021 09:41
відповідь Замовнику на відхилення вимоги
У відповідь на Вашу відповідь повідомляємо, що Ваше бачення у цьому питанні кардинально розходиться із позицією Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – Колегія).
Так своїм рішенням №457-р/пк-ск від 03.04.2015 року, щодо правомірності вимоги Замовником про надання Учасниками сетрифікатів ISO, Колегія дійшла висновку, що така вимога є дискримінаційною та постановила зобов’язати Замовника внести зміни та привести документацію у відповідність до Закону!
У своїй скарзі до АМКУ ми посилатимемось на вищевказане рішення по аналогічній скарзі по якій є практика позитивного рішення органу оскарження. Проте закупівля затягнеться орієнтовно на місяць.
Розгорнути
Згорнути
Так своїм рішенням №457-р/пк-ск від 03.04.2015 року, щодо правомірності вимоги Замовником про надання Учасниками сетрифікатів ISO, Колегія дійшла висновку, що така вимога є дискримінаційною та постановила зобов’язати Замовника внести зміни та привести документацію у відповідність до Закону!
У своїй скарзі до АМКУ ми посилатимемось на вищевказане рішення по аналогічній скарзі по якій є практика позитивного рішення органу оскарження. Проте закупівля затягнеться орієнтовно на місяць.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2021 10:31
Шановний Учаснику, У рішенні Верховного Суду в складі колегії Касаційного адмніністративного суду №826/15639/17 від 24 червня 2020 року в аналогічній справі сформовано правовий висновик про те, що дана вимога не є дискримінаційною. Зокрема, Верховний Суд зазначає, що документ не передбаченний чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляє учасника можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб тотриматися умов конкурсу.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 січня 2022
Найменування: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 25675242 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Дем'янчук Олександр Іванович | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2022 10:43
|
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" |
5 215 811,25
UAH з ПДВ
|
5 215 811,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
13 січня 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій