Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Traction battery of electric vehicles and charger kit for traction batteries of electric transport with control system of charging processes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна , Полтавська область обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Контактна особа: |
Романко Анна Михайлівна +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Kremenchutske Troleybusne Upravlinnya |
National ID: | 03328528 |
Contact point: |
Alekseev Alexander Alexander +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 11:04 |
Очікувана вартість: | 7 880 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 грудня 2021 14:26 |
Enquiries until: | 28 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 січня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 7 880 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 78 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 14:28 |
Додаток 4 Форма пропозиція.doc | |
07 грудня 2021 14:28 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
07 грудня 2021 14:27 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
07 грудня 2021 14:27 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
07 грудня 2021 14:27 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-12-000016 ● e004151c56d043d6825bc3f3c51ba6ca
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2022 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.05.2022 №10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.05.2022 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-12-07-003338-b 12.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-16 13:58:33
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Тягова батарея електротранспортних засобів та комплект зарядного пристрою для тягових батарей міського електричного транспорту з системою керування процесами заряджання Traction battery of electric vehicles and charger kit for traction batteries of electric transport with control system of charging processes» (ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-07-003338-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
В ході моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Однак, у тендерній пропозиції учасником ТОВ «СІММЕТРОН-ЕК» надано Баланс на 30 вересня 2021 року та Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2021 року, що не відповідає вимогам розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Чи враховано вищевказане Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СІММЕТРОН-ЕК»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-19 14:17:20
Надання пояснення
На Ваш запит від 16.05.2022 року Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» повідомляє наступне.
Статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 року «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» передбачено, що річна фінансова звітність підприємства подається до 28 лютого наступного року за звітним.
Відповідно до розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013 року.
Звітним періодом для складення фінансової звітності є календарний рік.
Кваліфікаційними критеріями до учасників публічної закупівлі не зазначено за який саме рік необхідно надати фінансову звітність. Слід зауважити, що строк подання пропозицій до 07.01.2022 року, відтак учасник не мав можливості надати фінансову звітність за повний 2021 рік.
Крім того, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Принцип ефективності передбачає раціональне співвідношення між витратами і досягнутими цільовими ефектами, причому вони можуть мати не тільки грошову форму, а й форму економії часу, підвищення якості та зручності.
Враховуючи вище викладене, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІММЕТРОН-ЕК» враховано, що учасником була подана фінансова звітність за не повний рік. Але з метою дотримання принципів публічних закупівель та за умови, що інформації зазначеної в фінансовому звіті за 9 місяців достатньо для підтвердження фінансової спроможності учасника процедури закупівлі, було допущено ТОВ «СІММЕТРОН-ЕК» до участі в аукціоні.
Слід звернути увагу, що після проведення прекваліфікації учасниками не було оскаржено факт допуску до аукціону ТОВ «СІММЕТРОН-ЕК».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна, Полтавська область обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІММЕТРОН-ЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" |
7 840 008,00
UAH з ПДВ
|
7 840 008,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІММЕТРОН-ЕК" |
7 860 000,00
UAH з ПДВ
|
7 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" #36476580 |
Переможець |
7 840 008,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 16:49
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
18 липня 2022 16:48
|
Додаткова угода _2.PDF | зміни до договору |
18 липня 2022 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 16:26
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
28 квітня 2022 16:25
|
Витяг з реєстру платників єдиного податку _15961.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 09:10
|
Договір.PDF | укладений |
31 січня 2022 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Витяг з реєстру платників єдиного податку №15961 |
Номер договору про закупівлю: | 61/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перехід Постачальника на загальну систему оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 61/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |