Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект для забору та транспортування біологічних зразків код ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2021-12-07-003095-b 45017f61d28d491986c2897f4ffb7ba3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зікрань Катерина Олександрівна

0685506554 KET1989VA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Зікрань Катерина Олександрівна
0685506554
KET1989VA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 13:38
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 3.1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»,«Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель». Товари згідно Постанови КМУ від 20.03.2020 №224 оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою на всіх етапах постачання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт.
Комплект для забору та транспортування біологічних зразків: 1. Пробірка пластикова 4мл з транспортним середовищем VLM (1 мл транспортного середовища); 2. Пластиковий аплікатор для забору біологічного зразку (2 аплікатори у комплекті). Транспортне середовище з лізуючими компонентами (код НК 024:2019: 61164 Набір для збору зразків з порожнини рота, транспортне середовище)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, Конотоп, Миколи Амосова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної та рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2021 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2021 14:01
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-07-003095-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс", Код ЄДРПОУ:39115519
Дата подання: 24 грудня 2021 10:05
Щодо відхилення пропозиції
Просимо надати уточнення щодо відхилення нашої пропозиції, а саме:
Відсутність яких саме документів, що підтверджують відповідність пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-12-07-003095-b спричинило відхилення нашої пропозиції?
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2021 17:09
Відповідно до пункту 5 Оголошення Строк поставки товарів протягом 5 робочих днів з моменту надходження заявки від Замовника. Учасник не надав відповідної інформації.
Гарантійний лист не підтверджений дозволом виробника на видачу гарантійних листів третім особам.
Номер вимоги: UA-2021-12-07-003095-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс", Код ЄДРПОУ:39115519
Дата подання: 28 грудня 2021 12:14
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Шановний Замовнику!
Або виникло якесь непорозуміння, або Ви навмисно не бачите неправомірність своїх дій?
Згідно Вашого Протоколу № 18 від 24.12.2021 та Вашої відповіді на нашу попередню вимогу Ви надали:
1. Відповідно до пункту 5 Оголошення Строк поставки товарів протягом 5 робочих днів з моменту надходження заявки від Замовника. Учасник не надав відповідної інформації.
2. Гарантійний лист не підтверджений дозволом виробника на видачу гарантійних листів третім особам.

Стосовно першого: в Оголошенні до закупівлі UA-2021-12-07-003095-b чітко були вказані всі вимоги до Учасника, які нами було виконано у повному обсязі. п. 5 «Строк поставки товарів протягом 5 робочих днів з моменту надходження заявки від Замовника» не було включено у вимоги до Учасника. Це пункт самого оголошення.

Стосовно другого: На вимогу надати : «З метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, яка може нанести шкоду здоров’ю пацієнтів та персоналу, забезпечення безпечної роботи персоналу та дотримання законодавства щодо охорони праці учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України на запропонований товар, для підтвердження можливості постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)» нами було надано гарантійний лист від ВИРОБНИКА цієї продукції, а саме ТОВ «ХЕМА», що було підтверджено у складі пропозиції Декларацією про відповідність № 13 (Редакція 1). Саме ТОВ «ХЕМА» є ВИРОБНИКОМ цих комплектів та уповноважує саме ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» представляти свою продукцію у торгах UA-2021-12-07-003095-b, де замовником є Комунальне некомерційне підприємство Конотопської міської ради «Конотопська центральна районна лікарня імені академіка Михайла Давидова».

Вважаємо Ваше небажання приймати нашу більш вигідну пропозицію, необгрунтовано відхиливши її, прямою дискримінацією конкретного Учасника торгів з метою прийняти пропозицію Учасника, з яким були попередні домовленості.

У зв’язку з Вашими діями ми вимушені звернутися з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

24 грудня 2021 17:09
Протокол №18 ковід.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 60 000,00
UAH
60 000,00
UAH
Документи
ФОП Паламарчук Л.С. 84 000,00
UAH
84 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 грудня 2021 19:47
Електронний підпис
16 грудня 2021 16:23
Електронний підпис
16 грудня 2021 16:19
Ст.17 Закону.PDF
16 грудня 2021 16:19
Тендерна пропозиція.PDF
16 грудня 2021 16:19
Аналогічні договори.PDF
16 грудня 2021 16:19
Ст.17 Закону(1).PDF
16 грудня 2021 16:19
Виписка Л.2021р.2стр..PDF
16 грудня 2021 16:19
Виписка Л.за 2021р. 1 стр..PDF
16 грудня 2021 16:19
Лист про ліцензування.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ФОП Паламарчук Л.С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
Відхилено 60 000,00
UAH
23 грудня 2021 16:45
ФОП Паламарчук Л.С.
#2218918584
Переможець 84 000,00
UAH
23 грудня 2021 17:15

Документи

23 грудня 2021 16:45
Електронний підпис
23 грудня 2021 16:44
Протокол №14 ковід.pdf

Документи

23 грудня 2021 17:15
Електронний підпис
23 грудня 2021 17:15
Протокол №15 ковід.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Паламарчук Л.С.
#2218918584
84 000,00
UAH
Документи

Документи

23 грудня 2021 17:15
Електронний підпис
23 грудня 2021 17:15
Протокол №15 ковід.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 грудня 2021 11:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відмінити спрощену процедуру закупівлі.
Документи:
29 грудня 2021 11:16
Електронний підпис
29 грудня 2021 11:15
Протокол №19 ковід.pdf