Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю (жалюзі тканинні, вертикальні)
Очікувана вартість
43 500,00 UAH
UA-2021-12-07-002623-c ● 78e8223f5c1e41eaa881ffd338534e72
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Оксана Плавуцька +380985786839 gosppfu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 09:53 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 43 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Вироби домашнього текстилю (жалюзі тканинні, вертикальні в зборі з металевим карнизом та комплектуючими, з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 10:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 10:00 |
Документація жалюзі ГУ.docx | |
07 грудня 2021 10:00 |
оголошення ГУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-07-002623-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМААЛЬПФАСАД", Код ЄДРПОУ:43562200
Дата подання: 22 грудня 2021 13:38
Вимога щодо рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПромАальпФасад"
Згідно протоколу що до прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможця спрощеної закупівлі від “20”грудня 2021 р. №58, Товариство з обмеженою відповідальністю "ПромАальпФасад" ,як учасник в закупівлі ДК 021:2015 ДК 021:2015 39510000-0 “Вироби домашнього текстилю44 (жалюзі тканинні, вертикальні в зборі з металевим карнизом, з монтажем) , було дискваліфіковано по причині не надання наступних документів :
1.Довідку, яка містить контактні дані/інформацію про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРГІОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон),
2. Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи те що довідка , яка містить контактні дані/інформацію про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРГІОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон), є в переліку документів поданих Товариством з обмеженою відповідальністю "ПромАальпФасад" в період подання пропозиції до закупівлі ( під назвою «Довідка інформаційна») та , згідно пункту № 7 оголошення про закупівлю ДК 021:2015 39510000-0“Вироби домашнього текстилю“(жалюзі тканинні, вертикальні в зборі з металевим карнизом та комплектуючими, з монтажем) для Головного управління Пенсійного фонду України м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10, та довідка про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру надається лише, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (а згідно ст. 7 «Закону України про ліцензування видів господарської діяльності» такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню ),- вважаємо дискваліфікацію не правомірною та вимагаємо переглянути пропозицію учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «ПромАальпФасад» та визнати переможцем.
Розгорнути
Згорнути
1.Довідку, яка містить контактні дані/інформацію про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРГІОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон),
2. Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи те що довідка , яка містить контактні дані/інформацію про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРГІОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон), є в переліку документів поданих Товариством з обмеженою відповідальністю "ПромАальпФасад" в період подання пропозиції до закупівлі ( під назвою «Довідка інформаційна») та , згідно пункту № 7 оголошення про закупівлю ДК 021:2015 39510000-0“Вироби домашнього текстилю“(жалюзі тканинні, вертикальні в зборі з металевим карнизом та комплектуючими, з монтажем) для Головного управління Пенсійного фонду України м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10, та довідка про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру надається лише, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (а згідно ст. 7 «Закону України про ліцензування видів господарської діяльності» такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню ),- вважаємо дискваліфікацію не правомірною та вимагаємо переглянути пропозицію учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «ПромАальпФасад» та визнати переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2021 14:53
Відповідно до Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Документи, які подаються учасниками процедур закупівлі" учасник повинен надати:
Достовірну інформацію у вигляді ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Учасником закупівлі ТОВ "ПРОМААЛЬПФАСАД" не надано жодного документу за даною вимогою, що не відповідає вимогам та умовам замовника.
Достовірну інформацію у вигляді ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Учасником закупівлі ТОВ "ПРОМААЛЬПФАСАД" не надано жодного документу за даною вимогою, що не відповідає вимогам та умовам замовника.
Номер вимоги: UA-2021-12-07-002623-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМААЛЬПФАСАД", Код ЄДРПОУ:43562200
Дата подання: 22 грудня 2021 14:02
Вимога що до скасування рішення про визначення переможця " ФОП Хіч Богдан Романович"
В документації учасника закупівлі " ФОП Хіч Богдан Романович" відсутня копія виписки з ЄДР згідно п.7 до оголошення про дану закупівлю, та в документі "Цінова пропозиція" не вказано від кого подається пропозиція ( незаповнені поля : ПІБ,посада уповноваженої особи та назва підприємства установи організації що подає пропозицію )
Отже, пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям оголошення про закупівлю ДК 021:2015 39510000-0“Вироби домашнього текстилю“(жалюзі тканинні, вертикальні в зборі з металевим карнизом та комплектуючими, з монтажем) для Головного управління Пенсійного фонду України м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Розгорнути
Згорнути
Отже, пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям оголошення про закупівлю ДК 021:2015 39510000-0“Вироби домашнього текстилю“(жалюзі тканинні, вертикальні в зборі з металевим карнизом та комплектуючими, з монтажем) для Головного управління Пенсійного фонду України м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2021 14:30
Відомості з ЄДРПОУ є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ "Про доступ до публічної інформації" та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним - портал відкритих даних http^//data.gov.ua. Крім цього, учасником закупівлі "ФОП "Хіч Богдан Романович" подано Витяг з реєстру платників єдиного податку. У наданому документі "Цінова пропозиція" чітко вказані: найменування предмету закупівлі, технічні характеристики, кількість, ціна, та завірено підписом і печаткою ФОП "Хіч Богдан Романович".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМААЛЬПФАСАД" |
35 985,35
UAH з ПДВ
|
28 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХІЧ БОГДАН РОМАНОВИЧ" |
38 467,00
UAH з ПДВ
|
29 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОМІГО" |
43 128,00
UAH з ПДВ
|
32 285,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМААЛЬПФАСАД" #43562200 |
Відхилено |
28 990,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 11:22
|
ФОП "ХІЧ БОГДАН РОМАНОВИЧ" #2981910995 |
Переможець |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:00
|
556 договір жалюзі 2.pdf | укладений |
28 грудня 2021 10:58
|