Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK code 021: 2015 - 66110000-4 - Banking services (66114000-2 Financial leasing services HIDRO-MAK garbage truck on FORD TRUCKS 1833 DC chassis (EURO-5, 15 m3))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОГОРОДЧАНСЬКИЙ ВЖРЕП |
Код ЄДРПОУ: | 05393234 |
Місцезнаходження: | 77701, Україна , Івано-Франківська область обл., Bogorodchany, Shevchenko street, 10 |
Контактна особа: |
Абраменко Ярослав Ярославович +380685003893 abramenkoyars@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Basarab Mykhailo +380347122779 vgrep0901@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Bohorodchany VZHREP |
National ID: | 05393234 |
Contact point: |
+380685003893 abramenkoyars@gmail.com |
Additional contacts: |
Mykhailo Basarab +380347122779 vgrep0901@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2022 15:18 |
Очікувана вартість: | 5 697 505,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 487,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 грудня 2021 11:15 |
Enquiries until: | 28 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 697 505 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 488 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Банківські | 20 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 14:36 |
Зміни до ТД Послуги з фінансового лізингу від 28.01.2022.docx | |
28 січня 2022 14:36 |
Тендерна Документація фінансовий лізинг (Редакція від 28.01.2022).docx | |
21 січня 2022 13:18 |
Зміни до ТД Послуги з фінансового лізингу від 21.01.2022.docx | |
21 січня 2022 13:18 |
Додаток 3 (Редакція від 21.01.2022).docx | |
04 січня 2022 11:47 |
Зміни до ТД Послуги з фінансового лізингу.docx | |
07 грудня 2021 11:16 |
Додаток _4 Проект договору.docx | |
07 грудня 2021 11:16 |
Додаток 2.docx | |
07 грудня 2021 11:16 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-24-000029 ● d28bd9c4fdb54a3fa5d1871fef6b6a64
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.05.2022 № 2
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 24.05.2022 № 2
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-12-07-002278-а 07.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 10:02:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (66114000-2 Послуги фінансового лізингу Сміттєвоз HIDRO-MAK на шасі FORD TRUCKS 1833 DC (EURO-5, 15 м3))» код згідно ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги, очікуваною вартістю
5 697 505,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-002278-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Виробничим житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством Богородчанської селищної ради (далі – Замовник) повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 17.02.2022.
Відповідно до вимог частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити чи укладався договір з Акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України» у 20-ти денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю або у 60-ти денний термін (з наданням підтверджуючих документів обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 13:42:54
Пояснення
В порядку, визначеному відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість даної закупівлі Замовником визначено на основі рішення Богородчанської селищної ради від 07 грудня 2021 року №989-12/2021 року «Про надання дозволу Виробничому житловому ремонтно-експлуатаційному підприємству Богородчанської селищної ради на укладання договору фінансового лізингу з метою придбання спецтехніки». Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не надається за відсутності нормативно-правових актів, якими встановлено обов’язок для одержувачів бюджетних коштів розміщувати на сторінці власного веб-сайту обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Довідково, за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv розміщено Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.01.2022, за яким Замовник є саме одержувачем бюджетних коштів.
Довідково, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
2. Щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції прерможця процедури закупівлі, повідомляємо що договір з Акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України» у 20-ти денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю не укладений та у 60-ти денний термін (з наданням підтверджуючих документів обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору) теж не укладений.
3. Довідково повідомляємо, що торги щодо закупівлі UA-2021-12-07-002278-a «код ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (66114000-2 Послуги фінансового лізингу Сміттєвоз HIDRO-MAK на шасі FORD TRUCKS 1833 DC (EURO-5, 15 м3))» будуть визнані такими, що не відбулись згідно ст.32 ч.5. п.1. «Здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок дії непереборної сили».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-05-30 13:47:15
Пояснення з власної ініціативи
В порядку, визначеному відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість даної закупівлі Замовником визначено на основі рішення Богородчанської селищної ради від 07 грудня 2021 року №989-12/2021 року «Про надання дозволу Виробничому житловому ремонтно-експлуатаційному підприємству Богородчанської селищної ради на укладання договору фінансового лізингу з метою придбання спецтехніки». Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не надається за відсутності нормативно-правових актів, якими встановлено обов’язок для одержувачів бюджетних коштів розміщувати на сторінці власного веб-сайту обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Довідково, за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv розміщено Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.01.2022, за яким Замовник є саме одержувачем бюджетних коштів.
Довідково, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
2. Щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції прерможця процедури закупівлі, повідомляємо що договір з Акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України» у 20-ти денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю не укладений та у 60-ти денний термін (з наданням підтверджуючих документів обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору) теж не укладений.
3. Довідково повідомляємо, що торги щодо закупівлі UA-2021-12-07-002278-a «код ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (66114000-2 Послуги фінансового лізингу Сміттєвоз HIDRO-MAK на шасі FORD TRUCKS 1833 DC (EURO-5, 15 м3))» будуть визнані такими, що не відбулись згідно ст.32 ч.5. п.1. «Здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок дії непереборної сили».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | БОГОРОДЧАНСЬКИЙ ВЖРЕП |
Код ЄДРПОУ: | 05393234 |
Місцезнаходження: | 77701, Україна, Івано-Франківська область обл., Bogorodchany, Shevchenko street, 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
5 327 208,69
UAH з ПДВ
|
5 327 208,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" |
5 607 270,06
UAH з ПДВ
|
5 607 270,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" #00032112 |
Переможець |
5 327 208,69
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 17:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 травня 2022 13:50 |
Кінець періоду оскарження: | 10 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 30 травня 2022 13:50 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок дії непереборної сили |
30 травня 2022 13:50
|
Електронний підпис |
30 травня 2022 13:50
|
Протокол відміни |