Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU BD.1.1-1: 2013, Services for emergency maintenance of indoor heating networks
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Ігор Мироненко +380567451049 tenddog@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Ihor Myronenko +380567451049 tenddog@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT ZhYTLOVOGO GOSPODARSTVA DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 38114671 |
Contact point: |
Ihor Myronenko +380567451049 tenddog@gmail.com |
Additional contacts: |
Ihor Myronenko +380567451049 tenddog@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 23:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2022 15:50 |
Очікувана вартість: | 215 307 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 153 072,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Publication date: | 06 грудня 2021 23:11 |
Enquiries until: | 27 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 215 307 250 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 153 073 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2021 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2021 16:37 |
інформація для учасників закупівлі.pdf | |
06 грудня 2021 23:11 |
ТД 2.doc |
23 грудня 2021 16:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 грудня 2021 16:37 |
інформація для учасників закупівлі.pdf
|
|||
06 грудня 2021 23:11 |
ТД 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000067 ● 3b52b5613ba94f6d8b40e91fd3be2287
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 20.04.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2021-12-06-018960-c 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-27 09:13:09
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Послуги з аварійного обслуговування внутрішньобудинкових мереж теплопостачання (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-06-018960-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1. Згідно додаткової угоди від 11.02.2022 № 1 до договору від 11.02.2022 № 02/2022, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником внесено зміни до істотних умов договору від 11.02.2022 № 02/2022 відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-29 11:45:06
Пояснення
На запит Держаудитслужби повідомляємо наступне. Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 11.02.2022 № 1 до договору від 11.02.2022 № 02/2022 разом з договором про закупівлю.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-13 13:42:23
Звернення
За результатами висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області уповноважена особа Замовника повідомляє наступне.
Внесення змін до Договору № 02/2022 від 11.02.2022 року відбулось шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 11.02.2022р. Проте, під час внесення відомостей у систему Прозорро, уповноваженою особою технічно помилково було завантажено дану додаткову угоду разом із публікацією договору у зв'язку з чим не було сформовано повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області визначене зобов’язання щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Однак, зазначаємо, що на авторизованому майданчику відсутня технічна можливість оприлюдення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оскільки було укладено Додаткову угоду №2 від 17.02.2022 року.
Вважається за необхідне внести роз’яснення щодо технічної можливості оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, що внесені відповідно до Додаткової угоди №1 від 11.02.2022 року.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-05-16 13:45:37
Про надання роз’яснень щодо висновку від 11.05.2022 № 193
На Ваш запит про надання роз’яснень щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі послуг з аварійного обслуговування внутрішньобудинкових мереж теплопостачання (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-06-018960-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 11 травня 2022 року, встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, а саме: в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю згідно додаткової угоди до Договору від 11.02.2022 № 1.
Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Виходячи зі змісту пункту 11 частини першої статті 10 Закону, при внесенні змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону, їх необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель шляхом оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та змін до договору (додаткової угоди до договору).
Отже, Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою Замовник зобов’язаний оприлюднити в електронній системі закупівель як зміни до договору, так і повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону у встановленому Законом порядку.
Щодо зобов’язань Замовника, визначених у висновку.
Статтею 8 Закону визначено порядок здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до частини шостої статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Згідно пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи викладене, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Відповідно до частини третьої статті 13 Закону Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами (пункт 7 частини першої статті 1 Закону).
У свою чергу, веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
При цьому, відповідно до пунктів 1, 2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал), Державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі – ДП «ПРОЗОРРО») визначено відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу.
Таким чином, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП «ПРОЗОРРО», щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи.
Водночас, згідно з пунктом 1 частини першої статті 1 Закону авторизований електронний майданчик авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893(далі – Порядок № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Згідно пункту 6 Порядку № 1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Послуги з аварійного обслуговування внутрішньобудинкових мереж теплопостачання» 11 травня 2022 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. За результатами моніторингу опубліковано висновок, згідно якого встановлено, що в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю згідно додаткової угоди до Договору від 11.02.2022 № 1 На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Замовником для формування повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено повторно додаткову угоду від 11.02.2022 № 1.
2022-05-16 20:47:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
2022-05-20 09:26:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2022 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
214 782 427,79
UAH з ПДВ
|
214 782 427,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
215 106 817,56
UAH з ПДВ
|
215 106 817,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
214 782 427,79
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 17:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 11:02
|
звіт 02-2022.pdf | укладений |
01 травня 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 18:42
|
02-2022 ДУ 3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2022 20:44
|
протокол.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 20:40
|
02-2022 ду 1.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 19:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 16:28
|
02-2022 ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 16:20
|
02-2022 ду 2 дц.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 06:02
|
02-2022 ду.pdf | укладений |
16 лютого 2022 03:00
|
02-2022.pdf | укладений |
16 лютого 2022 03:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору, зменшення кількості послуг, редагування додатку №1, №2 |
Номер договору про закупівлю: | 02/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дата внесення змін до договору за додатковою угодою № 1 є дата 11.02.2022. Зменшення суми договору, редагування обсягу та строку надання послуг, строку дії за договором, редагування додатку №1, №2. |
Номер договору про закупівлю: | 02/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору до 30 квітня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 02/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |