Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).ноутбук
Очікувана вартість
79 292,00 UAH
UA-2021-12-06-016549-c 98fc915e59314daeb7dd39e27f58eaab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Вікторович

+380672463986 dydnuk2302@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БАБАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04410278
Вебсайт: https://babanska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 20351, Україна , Черкаська обл., Уманський р-н, селище міського типу Бабанка, вулиця Соборна, будинок 30
Контактна особа: Олександр Вікторович
+380672463986
dydnuk2302@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 16:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 16:57
Очікувана вартість: 79 292,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 396,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля здійснюється за рахунок виділення додаткових коштів. Місце знаходження замовника: Україна Черкаська область Уманський район, смт. Бабанка, вул. Соборна, 30 . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 17:00
Оголошення спрощена закупівля ноутбуки Бабанка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-06-016549-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2378916847
Дата подання: 09 грудня 2021 23:24
Технічні характеристики
Доброго дня! Шановний замовнику, прохання привести технічну частину закупівлі відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №1440, згідно якого: об’єм пам’яті - не менше 4 GB для комп’ютера здобувача освіти та не менше 8 GB для комп’ютера педагогічного працівника ( так як кількість комплектів згідно наказу має 1+n* (*1+n - склад комплекту, який визначає навчальний заклад, де 1 - комплект вчителя, n - кількість комплектів учня.)). Якщо не вказано n* (кількість комплектів учня), то це означає, що це - комплект вчителя, оперативна пам’ять якого має бути не менше 8 GB; додати маніпулятор типу «миша» - технологія - оптична; тип підключення - USB-інтерфейс; кількість кнопок - не менше ніж 3: ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу.
Також вимагаємо ПРИБРАТИ з технічної вимогу про надання авторизаційного листа наданого виробником ЕОІР. Вимога надання авторизаційного листа є дискримінаційною та містить ознаки корупційних дій, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2021 16:39
Шановний Учаснику! Розглянувши порушене Вами питання, повідомляємо про наступне.
Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено мінімальні технічні характеристики до обладнання яке необхідно поставити. У випадку якщо учасник надає покращені характеристики товару це не являється підставою для відхилення пропозиції. У зв’язку з чим відсутня необхідність внесення змін до документації.
Стосовно вимоги прибрати авторизаційний лист повідомляємо наступне. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя). Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних листів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. Будь який товар який ввезений на територію України легально, є сертифікований, а кожен виробник без проблем може надати авторизаційні листи потенційним учасникам, підтвердивши тим самим власні зобов’язання щодо наявності товару на території України в необхідній кількості та якості, та підтвердивши, що технічні вимоги запропонованого товару відповідають вимогам що встановлені Замовником.
Закону України «Про публічні закупівлі». Закон «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовник самостійно на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки обладнання, яке буде використовуватись у навчально-виховному процесі та для впевненості, що обладнання, яке закуповується, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам. Тобто, кожний документ щодо підтвердження якості та безпеки для використання, є складовою відповідних норм чинного законодавства та не є/не може бути дискримінаційним щодо обмеження участі, ОСКІЛЬКИ його отримання та/або розробка та/або погодження не заборонено чи обмежено Законодавством України!. У зв’язку з цим, Замовник жодних дискримінаційних вимог при визначенні документів підтверджуючих якість та/або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити зміни у тендерну документацію у цій частині.
Номер вимоги: UA-2021-12-06-016549-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2888921144
Дата подання: 10 грудня 2021 16:33
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 16:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ" 79 290,00
UAH з ПДВ
79 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2021 11:03
Електронний підпис
14 грудня 2021 11:02
6 цінова.pdf
14 грудня 2021 11:02
12 лист МОН.pdf
14 грудня 2021 11:02
16 висновок СЕС ноути.pdf
14 грудня 2021 11:02
1 проект договору.pdf
14 грудня 2021 11:02
15 порівняльна таблиця.pdf
14 грудня 2021 11:02
11 авторизація ЕОР.pdf
14 грудня 2021 11:02
17 про гарантію на 12 міс.pdf
14 грудня 2021 11:02
7 Згода - ОПД.pdf
14 грудня 2021 11:02
2-4 Установчі.pdf
14 грудня 2021 11:02
ст 17.pdf
14 грудня 2021 11:02
13 СЕС освітні ресурси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
Переможець 79 290,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 15:14

Документи

16 грудня 2021 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
79 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 08:34
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 16:22
Договір про закупівлю товару 20 12 2021 К.pdf укладений
21 грудня 2021 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 290,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 215,00 UAH)