Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
Очікувана вартість
96 915,50 UAH
UA-2021-12-06-015681-c a4f5f83e9ff04bdc9d281116735648f9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-10-19-011655-с та UA-2021-11-05-000687-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання «Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)» (Джерела фінансування – співфінансування місцевого бюджету – 36091,50грн. державний бюджет ( субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» ) – 60824,00грн.) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання «Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)» (Джерела фінансування – співфінансування місцевого бюджету – 36091,50грн. державний бюджет ( субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» ) – 60824,00грн.) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 16:40
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий в повному обсязі товар (за наявності коштів державної субвенції) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

06 грудня 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 16:35
Обгрунтування.pdf
06 грудня 2021 16:35
Повідомлення.pdf
06 грудня 2021 16:35
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 96 915,50
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 16:40

Документи

06 грудня 2021 16:40
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:40
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 16:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
96 915,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2021 16:40
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:40
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 08:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:48
Договір №307 від 17.12.2021р - повторно..pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:45
Дод. угода №307-1 від 28.12.2021р. до дог. №307 від 17.12.2021р..pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:28
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 11:37
Договір №307 від 17.12.2021р..pdf укладений
17 грудня 2021 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 307
Договір:
Номер додаткової угоди: 307/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 110,51
UAH (в тому числі ПДВ 5 851,75 UAH)