Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прийому, зберігання, розміщення та захоронення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-12-06-014565-c 83b1c144490a406c9c5d6cf10a91c652
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Новікова-Самійленко

+380442567148 assunta65@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Анна Новікова-Самійленко
+380442567148
assunta65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 18:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390 тонни
Послуги з прийому, зберігання, розміщення та захоронення твердих побутових відходів
(відповідний код 90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Послуг за фактично надані послуги, оплата здійснюється грошовими коштами на поточний рахунок Виконавця протягом 5 банківських днів з моменту __________________________________________________________________________________. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 79 948,44
UAH з ПДВ
79 948,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 09:40
Електронний підпис
10 грудня 2021 15:15
Технічні вимоги.pdf
10 грудня 2021 15:15
Проект договору.pdf
10 грудня 2021 15:15
Наказ Булавіна А.М..pdf
10 грудня 2021 15:15
свідоцтво_ПДВ.pdf
10 грудня 2021 15:15
Статут та Опис.pdf
10 грудня 2021 15:15
Витяг.pdf
10 грудня 2021 15:15
Пропозиція.pdf
10 грудня 2021 15:15
Довідка відстань .pdf
10 грудня 2021 15:15
Довідка ліцензія ТПВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Київспецтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
Переможець 79 948,44
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
79 948,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 14:49
Звіт про виконання договору.pdf укладений
12 січня 2023 14:48
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 15:27
Додаткова угода від 21.12.2022 №3.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 15:17
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 15:17
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 11:43
Додаткова угода від 19.09.2022 №2.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 11:31
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 12:37
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 12:37
Додаткова угода від 27.04.2022 №1.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 12:37
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:56
Договір від 22.12.2021 №606107_25Т.pdf укладений
22 грудня 2021 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити загальний обсяг відходів для приймання та захоронення твердих побутових відходів на 40,00 тонн, у зв’язку з чим внести зміни в п.3.2. Договору № 606107/25Т від 22.12.2021 р. викласти його в наступній редакції: «3.2. Обсяг Відходів для Приймання і Захоронення Виконавцем є плановим та складає: Вид Відходів Один. виміру Всього 2022 рік Тверді Побутові Відходи Тонна 350,00 2. Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг на 8 199,84 (вісім тисяч сто дев’яносто дев’ять грн. 84 коп), в тому числі ПДВ 1 366,64 (одна тисяча триста шістдесят шість грн. 64 коп.), у зв’язку з чим внести зміни в п.4.2. Договору № 606107/25Т від 22.12.2021 р. викласти його та доповнити в наступній редакції: «4.2. На день укладання Договору загальна вартість Послуг орієнтовно складає 71 748,60 (сімдесят одна тисяча сімсот сорок вісім грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 11 958,10 (одинадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 10 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 606107/25Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі від 22.12.2021 року № 606107/25Т (далі за текстом Договір), керуючись пунктом першим частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, розуміючи значення своїх дій і володіючи для цього всіма необхідними повноваженнями уклали цю додаткову угоду (далі за текстом Угода) до Договору про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до п.3.2. Договору виклавши його у наступній редакції: «3.2. Обсяг відходів для приймання і захоронення Виконавцем є плановим та складає: Вид Відходів Один. виміру Всього за 2022 рік Тверді Побутові Відходи Тонна 301,99 2. У зв’язку зі зміною тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів), відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31.08.2022 року № 635 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «КИЇВСПЕЦТРАНС», сторони домовились викласти абзац 1 пункту 4.1. Договору в наступній редакції: « 4.1. Тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (із захоронення побутових відходів) становить за 1 тонну: 240,75 грн., крім того ПДВ 20% - 48,15 грн., а разом з ПДВ 288,90 грн.» 3. Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг на 1,59 грн. (одна грн. 59 коп.), у тому числі ПДВ 0,27 грн., у зв’язку з чим внести зміни до п.4.2. Договору виклавши його у наступній редакції: «4.2. Планова вартість Послуг за даним Договором складає 71 747,01 грн., у тому числі ПДВ 11 957,84 грн. Вартість даного Договору визначається методом множення обсягу відходів на тариф, зазначений у п. 4.1. даного Договору».
Номер договору про закупівлю: 606107/25Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, що застосовуються у договорі від 22.12.2021 року № 606107/25Т (далі за текстом Договір), керуючись пунктом першим частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, розуміючи значення своїх дій і володіючи для цього всіма необхідними повноваженнями уклали цю додаткову угоду (далі за текстом Угода) до Договору про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до п.3.2. Договору виклавши його у наступній редакції: «3.2. Обсяг відходів для приймання і захоронення Виконавцем є плановим та складає: Вид Відходів Один. виміру Всього за 2022 рік Тверді Побутові Відходи Тонна 277,85 2. Сторони домовились зменшити загальну вартість Послуг на 6 974,02 грн. (шість тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 02 коп.), у тому числі ПДВ 1 162,34 грн., у зв’язку з чим внести зміни до п.4.2. Договору виклавши його у наступній редакції: «4.2. Планова вартість Послуг за даним Договором складає 64 772,99 грн., у тому числі ПДВ 10 795,50 грн. Вартість даного Договору визначається методом множення обсягу відходів на тариф, зазначений у п. 4.1. даного Договору».
Номер договору про закупівлю: 606107/25Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 64 772,99
UAH (в тому числі ПДВ 10 795,50 UAH)