Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектори
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2021-12-06-014477-c ● e3358a351d1b437c9bf336b73cedf860
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Контактна особа: |
Марина Ігорівна Гришко +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) двоє відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 38650000-6: Фотографічне обладнання (проектори) були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (ідентифікатори закупівель UA-2021-11-03-014439-a та UA-2021-11-19-003542-a).
Частиною другою статті 13 Закону передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно із пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», як єдиний учасник, який подавав свої тендерні пропозиції на участь в обох відкритих торгах, запрошений на участь у переговорній процедурі закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- звіти про результати проведення процедур закупівель UA-2021-11-03-014439-a та UA-2021-11-19-003542-a.
Частиною другою статті 13 Закону передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно із пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», як єдиний учасник, який подавав свої тендерні пропозиції на участь в обох відкритих торгах, запрошений на участь у переговорній процедурі закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- звіти про результати проведення процедур закупівель UA-2021-11-03-014439-a та UA-2021-11-19-003542-a.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 16:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 грудня 2021 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 16:07 |
Звіт UA-2021-11-03-014439-a.pdf | |
06 грудня 2021 16:07 |
Звіт UA-2021-11-19-003542-a.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
237 600,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 10:10
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:04
|
Договір.pdf | укладений |
17 грудня 2021 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни до пункту 4.3. Договору та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 07/12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |