Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту будівлі(заміна існуючих дверних блоків) комунального закладу "Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Луцької міської ради Волинської області"на вул. Салтикова-Щедріна, 1у м. Луцьку.
Очікувана вартість
115 861,00 UAH
UA-2021-12-06-012927-c a0ba4532d2c449e1b0a55d7194e29d9e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Жовнірук

+380332783557 zruslana102@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44186267
Вебсайт: http://lutsk.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Руслана Жовнірук
+380332783557
zruslana102@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 115 861,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 158,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту будівлі(заміна існуючих дверних блоків) комунального закладу "Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Луцької міської ради Волинської області"на вул. Салтикова-Щедріна, 1у м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Салтикова-Щедрина,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421131-1 — Встановлення дверей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.

Сума забезпечення: 3300 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії.
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
06 грудня 2021 15:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 15:29
оголошення (1).docx
06 грудня 2021 15:29
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оцінка пропозицій
Дата подання: 09 грудня 2021 19:26
Дата відповіді: 10 грудня 2021 08:53
Доброго вечора Шановна Руслана Володимирівна При оцінці пропозицій вимогам оголошення Ви ж правда будете дотримуватись принципів здійснення закупівель, оцінювати пропозиції неупереджено і звертатимете увагу на наявність в складі пропозиції довідки про кредити з обслуговуючого банку, в тому числі і того, який видав покриту!!! гарантію(адже там теж є відкритий рахунок, а значить банк обслуговуючий) і звичайно ж на наявність в пропозиції сертифікату ІСО 9001 на ВИРОБНИКА ПРОФІЛЮ ПВХ!!!! Це ж Ваші вимоги в оголошенні. Звичайно ж Ви будете діяти саме так, не зважаючи на наявність/відсутність оскаржень з боку учасників спрощеної закупівлі, або навіть при відсутності конкуренції. Правда ж, саме так.? Чи , можливо, по іншому - немає кому оскаржити, то і так піде?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, підтвердження покриття банківської гарантії не вимагається.Оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до вимог оголошення.
Гарантія
Дата подання: 09 грудня 2021 19:28
Дата відповіді: 10 грудня 2021 08:58
І ще підкажіть, будь-ласка, якщо учасник з найнижчою ціною не завантажить на Вашу електронну пошту оновлену цінову пропозицію, то ГАРАНТІЮ будете забирати?
Відповідь: У п. 11 оголошення вказано про повернення забезпечення тендерної пропозиції
Щодо обслуговуючого банку
Дата подання: 09 грудня 2021 19:39
Дата відповіді: 10 грудня 2021 09:01
Обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган державного казначейства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповіді не надаю, оскільки не зрозуміла питання
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТзОВ "Термопласт Плюс" 113 175,72
UAH з ПДВ
113 175,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2021 15:10
Електронний підпис
14 грудня 2021 15:09
Сертифікація.7z
14 грудня 2021 15:09
Документи.7z
14 грудня 2021 15:09
Досвід.7z
14 грудня 2021 15:09
банківська гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Термопласт Плюс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Термопласт Плюс"
#35217535
Переможець 113 175,72
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 11:53

Документи

16 грудня 2021 11:53
Електронний підпис
16 грудня 2021 10:48
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Термопласт Плюс"
#35217535
113 175,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 11:53
Електронний підпис
16 грудня 2021 10:48
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:33
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 10:00
договір 66-12.PDF укладений
20 грудня 2021 09:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 10:30
113 175,72 UAH UA498201720344290003000150623
Департамент освіти ЛМР
UA603223130000026002000028366
Термопласт плюс ТзОВ
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 113 175,72
UAH (в тому числі ПДВ 18 862,62 UAH)