Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Reconstruction of the discharge canal from Khadzhibeysky estuary to KNS-25 in Odessa. Adjustment»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська область обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Capital Construction of Odesa City Council |
National ID: | 04056902 |
Contact point: |
Olga Butz 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2022 17:30 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 15:12 |
Очікувана вартість: | 230 133 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150 668,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 1 000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями, що має бути зазначено у в окремій довідці від Банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. На підтвердження факту покриття гарантії Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати також доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська ліцензія, статут Банку та лист-згода на обробку персональних даних від особи, що підписала гарантію, також надається Учасником у складі тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 1 000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках (ст.26 Закону): 1. Після виконання учасником-переможцем договору. 2.У разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними. 3.У випадках визначених статтею 37 Закону щодо недійсності договору: Договір про закупівлю є нікчемним у разі: - укладено з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; - укладено в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; - укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. |
Publication date: | 06 грудня 2021 17:24 |
Enquiries until: | 10 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2022 17:30 |
Information
Estimated total value: | 230 133 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 150 668 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 15:08 |
докладно про зміни.docx | |
06 січня 2022 15:07 |
96Т ТД )))) Зміни.docx | |
06 грудня 2021 17:31 |
Скидной канал від.doc |
06 січня 2022 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 січня 2022 15:08 |
докладно про зміни.docx
|
|||
06 січня 2022 15:07 |
96Т ТД )))) Зміни.docx
|
|||
06 грудня 2021 17:31 |
Скидной канал від.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000080 ● 1b78391144cc473dbf543c4edeede972
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2023 Одеса № 93
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.04.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.04.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2023 № 93
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
8 UA-2021-12-06-007487-a 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-17 11:01:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой») вимогам частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) та допущення її до оцінки тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист-гарантію про те, що учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» вимогам пункту 2.1.2 частини 2 додатку 1 до ТД та допущення її до оцінки тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано особові медичні книжки водолазів Салтановського Тараса Петровича та Тимкова Івана Анатолійовича, які не є актуальними станом на день подання пропозиції, оскільки містять інформацію щодо придатності до роботи водолазом до 01.03.2019, та не містять висновку лікаря, що повинен брати участь у медичних доглядах працівників, які залученні у виконанні водолазних робіт, а саме оториноларинголога?
Так Додатком 4 до пункту 2.6 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 № 246 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 № 846/14113 встановлено, що для виконавців водолазних робіт визначено періодичність оглядів у закладі охороні здоров’я 1 раз на рік, а також фах лікарів, що беруть участь у медичних оглядах, а саме: оториноларинголог, невропатолог, офтальмолог, хірург.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» вимогам пункту 2.1.2 частини 2 додатку 1 до ТД та допущення їх до оцінки тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано особові книжки водолазів Салтановського Тараса Петровича та Тимкова Івана Анатолійовича, підготовлені Київською морською школою ТСО України, які викладені російською мовою без посвідченого (засвідченого) належним чином відповідно до чинного законодавства України перекладу українською мовою?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Мостобудівельний загін № 112» (далі – ТОВ «Мостобудівельний загін № 112») вимогам пункту 2.1.2 частини 2 додатку 1 до ТД та допущення їх до оцінки тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано особові книжки водолазів Воронова Сергія Вікторовича та Гарського Олександра Олександровича, підготовлені Київською морською школою ТСО України, які викладені російською мовою без посвідченого (засвідченого) належним чином відповідно до чинного законодавства України перекладу українською мовою?
Слід зазначити, що відповідно до частини 7 розділу «Загальні положення» ТД всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. При цьому, технічна документація та інші документи, що мають відношення до пропозиції підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, можуть бути викладені українською або російською мовами.
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» вимогам частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та допущення її до оцінки тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 17.01.2022 № KIEG302530257 (далі – Банківська гарантія), яка складена не за формою забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі – Форма забезпечення тендерної пропозиції)?
Так відповідно до абзацу 9 частини 3 Банківської гарантії вимога Бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – Вимога) повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, а саме ненадання принципалом, який став переможцем, у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. При цьому, абзацом 9 частини 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції встановлено, що Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, а саме ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Мостобудівельний загін № 112» вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та допущення її до оцінки тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано Тендерну форму «Пропозиція» відповідно до додатку 4 до ТД, без зазначення учасником цифрами та прописом ціни тендерної пропозиції?
При цьому, відповідно до додатку 4 до ТД Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді, встановленому цим додатком. Учасник не повинен відступати від даної форми. Разом з тим, Учасник цифрами та прописом повинен зазначити ціну тендерної пропозиції.
7. Між Замовником та ТОВ «Ростдорстрой» укладено договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 15.04.2022 № 6-22/П (далі – Договір).
Відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді в тому числі шляхом завантаження файлів, зокрема листа-згоди з проектом договору.
Учасником ТОВ «Ростдорстрой» у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду з проектом договору від 29.12.2021 № 3387-Т.
Відповідно до пункту 3.1 розділу III «Ціна Договору» проекту договору тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін та уточнюватись у разі: виникнення обставин непереборної сили; внесення змін до проектної документації; потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам проектної документації, забезпечення якою покладено на замовника; уповільнення темпів або зупинення виконання робіт за рішенням замовника або з його вини, якщо це викликало додаткової витрати підрядника; зміни законодавства з питань оподаткування, якщо це впливає на вартість робіт.
При цьому, відповідно до пункту 3.1 розділу III «Ціна Договору» укладеного Договору договірна ціна встановлюється твердою та обчислюється відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за укрупненими показниками вартості. Разом з тим, відповідно до укладеного Договору в пункті 3.1 розділу III «Ціна Договору» відсутня інформація про умови коригування та уточнення твердої договірної ціни.
Поясніть вищезазначену зміну умов в укладеному Договорі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-20 16:17:48
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Реконструкція скидного каналу від Хаджибейського лимана до КНС -25 у м. Одеса. Коригування», надаємо наступну інформацію.
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (ТОВ «РДС») у складі пропозиції надано Інформаційну довідку, де вказано, що ТОВ «РДС» відповідає усім вимогам тендерної документації для надання послуг за предметом закупівлі.
З цього випливає, що учасник, в тому числі відповідає і вимогам щодо достовірності наданої інформації, а також відповідає і за зміст наданої пропозиції, тому що відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі не є підставою для відхилення з формальних підстав.
Дана невідповідність умовам тендерної документації не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, тому замовником було прийняте рішення про віднесення допущеної помилки до формальних, що дозволило замовнику не відхиляти найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію та дотриматись принципу максимальної економії бюджетних коштів.
2. Відповідно до вимог тендерної документації учасник має підтвердити можливість виконання робіт під водою/в морських умовах відкритого узбережжя (відкритого рейду).
Наданими документами, зокрема, Витягами з протоколів засідання водолазної кваліфікаційної комісії та додатками до свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації учасником ТОВ «РДС» підтверджено навчання і щорічну перевірку знань та початкову підготовку та допуск до медичного забезпечення водолазних спусків, а також підтверджено можливість виконання робіт під водою/в морських умовах відкритого узбережжя, в тому числі ці документи були актуальні на момент подачі пропозиції.
Крім того, наявні відмітки отоларинголога (ЛОРа):
Салтановський Т.П.:
Тимків І.А.:
3.Тендерною документацією передбачено, що всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. При цьому, технічна документація та інші документи, що мають відношення до пропозиції підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, можуть бути викладені українською або російською мовами.
Надані документи на російській мові є документами, що підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, тож не потребують їх перекладу.
4. З приводу банківської гарантії - сталась технічна помилка, яка не впливає юридично і фактично на зміст та чинність самої банківської гарантії та не тягне за собою її недійсність, адже у випадку ненадання переможцем процедури закупівлі документів переможця – у Замовника, відповідно до наданої гарантіє, було право забезпечення тендерної пропозиції не повертати в разі ненадання переможцем процедури закупівлі у визначений строк документів, що підтверджували відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону «Про публічні закупівлі».
Тобто, дана описка не була підставою для визнання наданої гарантії недійсної або такої, що суперечила вимогам документації та Закону.
5. Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції.
Тобто, розкриті файли не повинні містити в собі інформацію, документ, в якому визначена ціна тендерної пропозиції. Розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на цьому етапі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Учасник, який до кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажив в електронну систему закупівель інформацію та документи таким чином, що у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, стала доступною для перегляду ціна його пропозиції, є таким, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню.
Вбачається, що саме тому, на виконання умов Закону та тендерної документації ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» надав Тендерну форму «Пропозиція» (Додаток № 4) без зазначення ціни.
В той же час, тендерною документацією передбачено, що учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), де і буде вказана остаточна ціна учасника і що не буде порушувати вимог Закону. Оскільки ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» не виграв аукціон та не був оголошений переможцем закупівлі, відповідно він не завантажував Тендерну форму «Пропозиція» з заповненою/прописаною ціною.
6. Пункт 3.1 розділу «Ціна Договору» за згодою сторін було викладено відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-24 14:31:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Відповідно до електронної системи закупівель повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником 16.02.2022.
Між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» укладено договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 15.04.2022 № 6-22/П (далі – Договір), тобто на 58 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Просимо надати документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 13:56:49
Інформація
Надання інформації про усунення порушення замовником
Готуються документи щодо припинення зобов’язань за Договором.
2023-05-08 15:39:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна, Одеська область обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2022 11:48
|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2022 11:48
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
229 500 168,40
UAH з ПДВ
|
228 246 816,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
230 000 000,00
UAH з ПДВ
|
228 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
228 246 816,47
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 11:43
|
угода про розірвання.pdf | укладений |
22 травня 2023 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 08:30
|
Доп угода 1.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 14:01
|
Договір 6.pdf | укладений |
19 квітня 2022 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 6-22/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |