Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове вагове, жирністю не менше 72,5%
Очікувана вартість
165 270,00 UAH
UA-2021-12-06-006461-a 9625f0d1a8ea48bbb607d114cc6c2ced
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Ірина

380680471600 ivosvitatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Іваничівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44167291
Місцезнаходження: 45300, Україна , Волинська обл., селище міського типу Іваничі, вул.Грушевського, будинок 13
Контактна особа: Пасічник Ірина
380680471600
ivosvitatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2021 14:26
Очікувана вартість: 165 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 826,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Якість товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
787 кілограми
Масло вершкове вагове, жирністю не менше 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 грудня 2021 10:11
Дата відповіді: 07 грудня 2021 16:03
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема вимагається, щоб масло було лише однієї торгової марки – Радимо, що унеможливлює участь розширеного кола учасників. Це порушує принципи здійснення публічних закупівель , таких як, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель . Тому просимо внести відповідні зміни до документації торгів , з метою забезпечення рівного доступу до цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне:
Відділом освіти культури, молоді та спорту Іваничівськї селищної ради, оголошено спрощену закупівлю масла вершкового, для потреб загальноосвітніх та дошкільних закладів освіти у 2022 році. Основними споживачами товару, що закупляється є діти вікової категорії 1- 7 років. Основними критеріями , яким повинен відповідати товар, його висока якість, безпечність. Продукт вказаної торгової марки відповідає даним критеріям. Одночасно у вимогах до спрощеної закупівлі, не вимагається постачання товару лише виробником, до участі в закупівлі допускаються і постачальники, які є посередниками, дистрибюторами тощо. Тобто, обмеження конкуренції в даному випадку відсутнє.
Крім того , відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупвлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 грудня 2021 12:26
Дата відповіді: 09 грудня 2021 10:50
Обмеження конкуренції присутнє. Ви чітко дискримінуєте інші торгові марки, які також відповідають усім стандартам якості. Так як по Волинській області працює філіал ТМ Радимо, то й взяти участь в тендері з найкращою ціною , саме цієї торгової марки, зможе один учасник. А посередник, який Ви пишете, може також взяти участь лише технічно, тому що такої ціни як виробник, він звісно мати не буде. Тому ні про яку конкурентну боротьбу тут і не йде мова.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Абзацом другим частини четвертої ст.14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі,джерело його походження або виробника, замовник може вказати ( але не зобов’язаний !),які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто Закон не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020р. №3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі ». Також хочемо зауважити , що ви зсилаєтесь на те, що Замовник зобов’язаний вказати : «Або еквівалент»,але ця вимога стосується конкурентних процедур закупівлі, а саме відкритих торгів(ч.4,ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»). В даному випадку Замовником оголошено спрощену процедуру закупівлі. Таким чином , Замовник при здійсненні своїх прав не вчиняє дій, які могли б порушити права інших осіб , не допускає дій , що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі та не зловживає правом в інших формах , оскільки здійснення закупівлі з установленням відповідних вимог забезпечено актами законодавства та має при собі необхідну обґрунтованість . Вимоги до предмета закупівлі не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо дискримінації
Дата подання: 08 грудня 2021 14:16
Дата відповіді: 09 грудня 2021 10:50
Шановний Замовнику. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема вимагається, щоб масло було лише однієї торгової марки – Радимо, що унеможливлює участь розширеного кола учасників. Це порушує принципи здійснення публічних закупівель , таких як, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель . Тому просимо внести відповідні зміни до документації торгів , з метою забезпечення рівного доступу до цієї закупівлі. У вашій відповіді пише, що "Радимо" має якісну продукцію, а з чого ви взяли, що інші виробнику не якісна продукція? Вимога постачати товар конкретного виробника - це чітка дискримінація, яка швидше за все провокує корупційні дії Замовника, так звані "договорняки". Просимо внести зміни до тендерної документації!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Абзацом другим частини четвертої ст.14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі,джерело його походження або виробника, замовник може вказати ( але не зобов’язаний !),які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто Закон не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020р. №3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі ». Також хочемо зауважити , що ви зсилаєтесь на те, що Замовник зобов’язаний вказати : «Або еквівалент»,але ця вимога стосується конкурентних процедур закупівлі, а саме відкритих торгів(ч.4,ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»). В даному випадку Замовником оголошено спрощену процедуру закупівлі. Таким чином , Замовник при здійсненні своїх прав не вчиняє дій, які могли б порушити права інших осіб , не допускає дій , що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі та не зловживає правом в інших формах , оскільки здійснення закупівлі з установленням відповідних вимог забезпечено актами законодавства та має при собі необхідну обґрунтованість . Вимоги до предмета закупівлі не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо сертифікату ІСО
Дата подання: 08 грудня 2021 14:21
Дата відповіді: 09 грудня 2021 17:14
У складі тендерної пропозиції ви вимагаєте від Учасників подати: копію діючого сертифікату ISO 22000:2007 щодо управління безпечністю харчових продуктів, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару. Повідомляємо Вам, що 29.06.2021 року закінчився термін дії нормативного документу по даному сертифікаті. На даний момент чинний сертифікат про те, що система управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 ( ISO 22000:2018 IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга». Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному в Україні законодавству
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше питання буде внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" 165 270,00
UAH з ПДВ
165 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЮКОН" 165 270,00
UAH з ПДВ
165 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 14:07
Електронний підпис
13 грудня 2021 11:27
Проект договору.pdf
13 грудня 2021 11:27
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

17 грудня 2021 18:05
Електронний підпис
17 грудня 2021 18:03
довідка реквізити.pdf
17 грудня 2021 18:03
80095_Атестат 03.10.2021 (2).pdf
17 грудня 2021 18:03
Сертифікати.pdf
17 грудня 2021 18:03
Копія наказу.pdf
17 грудня 2021 18:03
довідка про витрати.pdf
17 грудня 2021 18:03
штатний розпис.pdf
17 грудня 2021 18:03
лист гарантія.pdf
17 грудня 2021 18:03
Сфера акредитації.pdf
17 грудня 2021 18:03
Трудова книжка Жмуйда.pdf
17 грудня 2021 18:03
пропозиція.pdf
17 грудня 2021 18:03
лист-погодження.pdf
17 грудня 2021 18:03
Наказ на директора.pdf
17 грудня 2021 18:03
Виписка.pdf
17 грудня 2021 18:03
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2021 18:03
Статут .pdf
17 грудня 2021 18:03
лист згода.pdf
17 грудня 2021 18:03
Акт НАССР 11.11.21.pdf
17 грудня 2021 18:03
довідка підписант.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЮКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
#31259168
Переможець 165 270,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 10:43

Документи

24 грудня 2021 10:42
протокол137.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2021 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
#31259168
165 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2021 10:42
протокол137.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 09:27
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 16:26
дод уг3 масло.pdf зміни до договору
02 січня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 11:11
дод уг масло.pdf зміни до договору
05 вересня 2022 11:10
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 10:20
угода масло.pdf зміни до договору
18 січня 2022 10:19
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 16:59
дог1.pdf укладений
11 січня 2022 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі , з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 65 826,45
UAH (в тому числі ПДВ 10 971,07 UAH)