Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об'єкту «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу»
Очікувана вартість
1 099 235,00 UAH
UA-2021-12-06-004029-b 429f9ee964d747bebd32487405e7207b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг,, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно частини 2 статті 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
05 березня 2021 року за результатами проведення відкритих торгів з предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу» між Управлінням капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради та ТОВ «САПСАН-КР» укладено Договір підряду №1 (далі – основний договір) на суму 22 718 049,60 грн. з ПДВ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-27-004542-c).
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд робіт, які неможливо було передбачити раніше і, які, як наслідок, не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення будівництва та подальша експлуатація об’єкту без їх виконання є неможливим. У зв’язку з цим проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу» відкориговано. За результатами розгляду відкоригованої проектної документації експертною організацією ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» отримано позитивний експертний звіт №03/372-11/21 від 03.12.2021 року.
Найменування та об’єми додаткових обсягів робіт:
- заміна дверей – 2 шт.;
- влаштування покриття підлоги з лінолеуму (стяжка армована сіткою, самовирівнювальна суміш, ПВХ покриття) – 7,41 м2;
- влаштування плінтусів з плиток керамічних – 6,36 м2;
- поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель – 5,13 м2;
- шпаклювання стін з подальшим фарбуванням – 23,46 м2;
- влаштування дверних відкосів 2,1 м2;
- влаштування покриття навісу – 131,79 м2;
- конденсатовідвід теплових насосів - 14 шт;
- трубопровід для робота пилососа;
- заміна сталевих трубопроводів опалення та прокладання нових поліпропіленових;
- придбання та монтаж обладнання: механізм виконавчий, маса до20 кг (Робот пилесос Agua Tron ULTRA MAX) – 1 шт, циркуляційний насос з мокрим ротором TOP-S 50/15 – 1 шт., спліт-кондиціонер: Media MSMA-09N8DО-І/МА-09N8DО-0 – 2 шт.
- прокладання електромереж загальною протяжністю 332 м;
- монтаж електротехнічного обладнання;
- влаштування обліку електроенергії;
- виконання пусконалагоджувальних робіт.
Ці додаткові роботи є аналогічними роботам, зазначеним в основному договорі, оскільки вони є їх продовженням.
Очікувана вартість додаткових аналогічних робіт за кошторисним розрахунком складає 1 099 235,00 грн. (один мільйон дев’яносто дев’ять тисяч двісті тридцять п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору.
Крім того, ці додаткові аналогічні роботи по суті є продовженням робіт, які технологічно пов’язані з вже виконаними роботами і становлять невід’ємну частину об’єкта «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу».
Слід зазначити, що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
- несумісності з вже виконаними роботами на об’єкті;
- виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням системи водопідготовки палацу водних видів спорту;
- можливої втрати гарантій якості на виконані роботи, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Отже, з метою уникнення проблем технічного характеру, беручи до уваги, що додаткові роботи технологічно пов’язані з основним договором, є аналогічними, виконуються в рамках одного об’єкта, пов’язані з завершенням робіт на об’єкті, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, закупівлю додаткових робіт необхідно провести у того самого Підрядника.
З огляду на вищевикладене та враховуючи вимоги чинного законодавства Замовник має достатні правові підстави застосувати при здійсненні Закупівлі, як виняток, переговорну процедуру згідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об'єкту «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом десяти робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 грудня 2021 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "САПСАН-КР"
#39543297
Переможець 1 072 984,80
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 16:27

Документи

06 грудня 2021 16:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САПСАН-КР"
#39543297
1 072 984,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2021 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:20
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:13
ДУ №2_1_Водоподготовка доп.роб..pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:12
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 13:57
Договір №2_17.12.2021.pdf укладений
17 грудня 2021 13:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 10:49
107 826,00 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:49
13 510,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:49
29 830,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
286 838,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
33 465,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
21 753,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
26 716,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
60 325,20 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
128 384,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
179 036,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
112,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
30 грудня 2021 10:50
73 843,20 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни у зв'язку із завершенням будівництва об'єкту
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 961 644,00
UAH (в тому числі ПДВ 160 274,00 UAH)