Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання систем контролю і відеоспостереження з монтажем та пусконалагоджувальними роботами за кодом ДК021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2021-12-06-004018-b 716ba8d03ca64fc3bb34f4d18baeb1ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниловський Вадим Леонідович

+380342759261 vadim.danilovskiy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Івано-Франківськводоекотехпром"
Код ЄДРПОУ: 32360815
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Ботанічна, 2
Контактна особа: Даниловський Вадим Леонідович
+380342759261
vadim.danilovskiy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 730 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


згідно вимог Технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Охоронна система на основі магнітних карток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Ботанічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 35123100-3 — Системи на основі магнітних карток
1 комплекти
Система відеонагляду та відеоідентифікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Ботанічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 35123500-7 — Системи відеоідентифікації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після підписання видаткових накладних та Актів прийму передачі монтажних та пусконалагоджувальних робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відгук
Дата подання: 07 грудня 2021 17:08
Дата відповіді: 08 грудня 2021 11:36
Доброго дня! Яким чином відгук, виданий не раніше дати оголошення закупівлі зможе краще довести якість виконаних послуг за попередній період? Навіщо, наприклад, брати новий відгук за договорами, які були виконані у минулий період і відразу були надані відгуки після виконання робіт? Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Отримання відгуку за минулі роки, може призвести до затягування часу і таким чином Учасники будуть дискваліфіковані не надавши його. Просимо внести зміни до документації, та видалити абсурдну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дискримінаційними вважаються вимоги, які обмежують право учасників взяти участь у закупівлі та звужують коло учасників до одного чи декількох. Вимога щодо надання скан-копії оригіналу відгуку від замовника, датованого не раніше дати оголошення даної спрощеної закупівлі про досвід роботи з учасником, ні в якому разі не тягне за собою дискримінацію можливих учасників закупівлі, оскільки учасник, який виконав свої зобов’язання за раніше укладеними договорами якісно, вчасно та в повному обсязі в будь-який момент зможе звернутись до замовника за відгуком, при умові, що той не має зауважень щодо поставлених товарів, виконаних робіт або наданих послуг. Оскільки обладнання, яке планується до придбання згідно умов даної закупівлі, має довготривалий термін використання, а умовами закупівлі є надання гарантійного терміну на його експлуатацію не менше одного року, замовник вимагає Лист-відгук, датований не раніше дати даної закупівлі, щоб переконатись у якості раніше поставленої продукції іншим замовникам не тільки в момент поставки, а й протягом тривалого терміну експлуатації.
Якщо замовник, як ви допускаєте, не захоче надавати новий відгук з оновленою датою, значить у нього є підстави для цього.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 грудня 2021 17:12
Дата відповіді: 08 грудня 2021 11:37
Шановний Замовнику, у документації наявна наступна вимога: 8. Учасник надає довідку довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за період 2019-2021років. У довідці мають бути зазначені назва контрагентів, контактні дані особи, уповноваженої на виконання цього договору зі сторони покупця. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці необхідно надати копію договору (-ів) про постачання аналогічного товару, здійснення монтажу та скан-копію оригіналу відгуку від замовника, датований не раніше дати оголошення даної спрощеної закупівлі, про досвід роботи з учасником згідно договору/ів зазначених у наданій довідці, копії видаткових накладних на поставлений товар. Зазначена вимога з приводу того, що відгуки повинні бути датованими від дати оголошення даної закупівлі, є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз надавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дискримінаційними вважаються вимоги, які обмежують право учасників взяти участь у закупівлі та звужують коло учасників до одного чи декількох. Вимога щодо надання скан-копії оригіналу відгуку від замовника, датованого не раніше дати оголошення даної спрощеної закупівлі про досвід роботи з учасником, ні в якому разі не тягне за собою дискримінацію можливих учасників закупівлі, оскільки учасник, який виконав свої зобов’язання за раніше укладеними договорами якісно, вчасно та в повному обсязі в будь-який момент зможе звернутись до замовника за відгуком, при умові, що той не має зауважень щодо поставлених товарів, виконаних робіт або наданих послуг. Оскільки обладнання, яке планується до придбання згідно умов даної закупівлі, має довготривалий термін використання, а умовами закупівлі є надання гарантійного терміну на його експлуатацію не менше одного року, замовник вимагає Лист-відгук, датований не раніше дати даної закупівлі, щоб переконатись у якості раніше поставленої продукції іншим замовникам не тільки в момент поставки, а й протягом тривалого терміну експлуатації.
Якщо замовник, як ви допускаєте, не захоче надавати новий відгук з оновленою датою, значить у нього є підстави для цього.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАСЛЄЄВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 558 999,00
UAH з ПДВ
558 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАСЛЄЄВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАСЛЄЄВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3219403377
Переможець 558 999,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 15:50

Документи

17 грудня 2021 15:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАСЛЄЄВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3219403377
558 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 15:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2022 14:42
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:37
Договір про закупівлю 1841 від 22.12.2021 р..PDF укладений
22 грудня 2021 11:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Охоронна система на основі магнітних карток 1 комплекти 230 586,37
UAH
Система відеонагляду та відеоідентифікації 1 комплекти 328 412,63
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 558 999,00
UAH