Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лисак Тетяна Олегівна +380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2021 16:13 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 11:58 |
Очікувана вартість: | 1 628 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 141,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 16:10 |
Додаток 4.docx | |
06 грудня 2021 16:10 |
Додаток 3.docx | |
06 грудня 2021 16:10 |
Додаток 2.docx | |
06 грудня 2021 16:10 |
Додаток 1 проект договору.docx | |
06 грудня 2021 16:10 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-21-000033 ● 4fd2a50fa2ab4aac882b36d65d4221bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.10.2022 №40-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.10.2022 №40-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-12-06-003842-b 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 12:18:09
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-06-003842-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Просимо надати пояснення та документальне підтвердження наявності підстав для внесення змін до істотних умов договору додатковою угодою №1, якою збільшено вартість послуг з вивезення 1 м3 ТПВ.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 11:58:52
Пояснення на запит
КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси (надалі Замовник) уважно розглянула запит начальника управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Борозенець Д. від 24 жовтня 2022 року про надання пояснень. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно ч.2 ст.22 Бюджетного кодексу України, головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України).
КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси заснована Одеською міською радою, не є головним розпорядником бюджетних коштів та не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектора економіки.
За таких обставин, КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси не повинна забезпечувати виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки не є головним розпорядником бюджетних коштів та не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектора економіки.
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі: https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-malinovskiy/
Також звертаємо Вашу увагу на те, що очікувана вартість предмета закупівлі становила 1 628 300,00 UAH з ПДВ. Учасник ТОВ «Союз» надав найнижчу ціну 1 024 078,00 UAH з ПДВ. Економія бюджетних коштів склала 604 222 грн.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-11-07 10:59:38
Роз'яснення щодо висновку
Повідомляємо Вам, що при наданні відповіді замовником на пояснення від 27.10.2022 виникла технічна помилка, а саме було не завантажено обгрунтування необхідності перегляду вартості послуг з вивезення 1 м3 ТПВ в системі Prozorro, тому просимо взяти до уваги дане обгрунтування.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЮЗ" |
1 362 026,40
UAH з ПДВ
|
1 024 078,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС" |
1 392 748,80
UAH з ПДВ
|
1 024 079,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОСЕРВІС ОДЕСА" |
1 536 120,00
UAH з ПДВ
|
1 024 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП Одескомунтранс |
1 628 300,00
UAH з ПДВ
|
1 231 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЮЗ" #30586931 |
Переможець |
1 024 078,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2022 14:45
|
дод угода 5.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 13:37
|
дод угода 4.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 08:42
|
дод угода 3.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2022 10:48
|
дод угода 2.pdf | зміни до договору |
26 травня 2022 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 11:16
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
29 березня 2022 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 15:53
|
Договір | укладений |
11 січня 2022 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до законодавства у сфері державних закупівель, п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", сторони дійшли до взаємної згоди збільшити вартість послуг та зменшити обсяги закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОБР/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 1.4. Договору, сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та загальну суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОБР/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною назви Виконавця, в преамбулі Договору назву Виконавця читати "Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІАР-СІТІ" та в п. ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" назву Виконавця викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОБР/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.1.3 та 3.2. Договору у відповідність до кошторисних призначень, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОБР/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язу зі зменшенням фактичного обсягу споживання послуг Замовником, Сторони дійшди згоди зменшити обсяг закупівлі та загальну суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/ОБР/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |