Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту та обслуговування транспортних засобів
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-12-06-002912-a ● 7aaa1614fbeb43758522592d546eccf9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004634 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, будинок 94 |
Контактна особа: |
Годунова Олена Євгеніївна +380382675190 xodl2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та обслуговування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником Акту приймання-передачі наданих послуг. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 30-ти календарних днів після надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2022 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2022 14:11 |
таблиця змiн.doc | |
10 січня 2022 14:11 |
4.3._Додаток 3 (Проект Дог.).doc | |
10 січня 2022 14:11 |
4.2._Додаток 2 (тех. вимоги).doc | |
10 січня 2022 14:11 |
4.1.Додаток 1 (цінова пропозиція).doc | |
10 січня 2022 14:11 |
4 ЗТД.doc | |
06 грудня 2021 12:15 |
4.3._Додаток 3 (Проект Дог.).doc | |
06 грудня 2021 12:15 |
4.2._Додаток 2 (тех. вимоги).doc | |
06 грудня 2021 12:15 |
4.1.Додаток 1 (цінова пропозиція).doc | |
06 грудня 2021 12:15 |
4 Тендерна документація.doc |
10 січня 2022 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2022 14:11 |
таблиця змiн.doc
|
|||
10 січня 2022 14:11 |
4.3._Додаток 3 (Проект Дог.).doc
|
|||
10 січня 2022 14:11 |
4.2._Додаток 2 (тех. вимоги).doc
|
|||
10 січня 2022 14:11 |
4.1.Додаток 1 (цінова пропозиція).doc
|
|||
10 січня 2022 14:11 |
4 ЗТД.doc
|
|||
06 грудня 2021 12:15 |
4.3._Додаток 3 (Проект Дог.).doc
|
|||
06 грудня 2021 12:15 |
4.2._Додаток 2 (тех. вимоги).doc
|
|||
06 грудня 2021 12:15 |
4.1.Додаток 1 (цінова пропозиція).doc
|
|||
06 грудня 2021 12:15 |
4 Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-06-002912-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЧЧИНА-АВТО", Код ЄДРПОУ:03112917
Дата подання: 09 грудня 2021 18:46
Щодо усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до тендерної документації
Звертаємось до Вас з даною вимогою і наголошуємо на порушенні Вами, як Замовником, принципів здійснення публічних закупівель, що встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників (в Додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Додатком 2 та пунктом 5.2. Проекту Договору вимагається, що СТО учасника повинна знаходитись у місті Хмельницькому та не далі, ніж 5 км дорогами загального призначення від адреси, де знаходяться транспортні засоби замовника – м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 94.
Просимо прибрати з умов тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме : «та не далі, ніж 5 км дорогами загального призначення від адреси, де знаходяться транспортні засоби замовника – м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 94». Місто Хмельницький має загальну площу близько 93 км2. Визначення Замовником в тендерній документації максимальної відстані до СТО учасника – не далі ніж 5 кілометрів є дискримінаційним та звужує коло потенційних учасників тендеру, штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на відкритих торгах.
2. Додатком 2 вимагається, що учасник повинен забезпечити надання послуг технічне обслуговування та поточного ремонту автомобіля на території Станції технічного обслуговування (СТО) учасника, без залучення підрядних (сторонніх) організацій та СТО. Просимо також прибрати з умов тендерної документації дану дискримінаційну умову.
3. Додатком 2 вимагається: Обладнання та вимірювальні можливості СТО учасника повинні відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (на підтвердження надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією).
Оцінювання стану вимірювань та встановлення технічної компетентності суб’єктів господарювання здійснюється на добровільних засадах. Вимога надати у складі тендерної документації саме Сертифікату вимірювальних можливостей є дискримінаційною та суттєво обмежує коло потенційних учасників (документ може бути різний: Сертифікат, Атестат тощо, який по своєму змісту також відповідатиме встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі). Просимо прибрати з умов тендерної документації конкретизовану назву документу «(на підтвердження надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією)» так як це є дискримінаційною умовою. Встановлення Замовником у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У разі незадоволення вищезазначених вимог - залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Додатком 2 та пунктом 5.2. Проекту Договору вимагається, що СТО учасника повинна знаходитись у місті Хмельницькому та не далі, ніж 5 км дорогами загального призначення від адреси, де знаходяться транспортні засоби замовника – м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 94.
Просимо прибрати з умов тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме : «та не далі, ніж 5 км дорогами загального призначення від адреси, де знаходяться транспортні засоби замовника – м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 94». Місто Хмельницький має загальну площу близько 93 км2. Визначення Замовником в тендерній документації максимальної відстані до СТО учасника – не далі ніж 5 кілометрів є дискримінаційним та звужує коло потенційних учасників тендеру, штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на відкритих торгах.
2. Додатком 2 вимагається, що учасник повинен забезпечити надання послуг технічне обслуговування та поточного ремонту автомобіля на території Станції технічного обслуговування (СТО) учасника, без залучення підрядних (сторонніх) організацій та СТО. Просимо також прибрати з умов тендерної документації дану дискримінаційну умову.
3. Додатком 2 вимагається: Обладнання та вимірювальні можливості СТО учасника повинні відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (на підтвердження надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією).
Оцінювання стану вимірювань та встановлення технічної компетентності суб’єктів господарювання здійснюється на добровільних засадах. Вимога надати у складі тендерної документації саме Сертифікату вимірювальних можливостей є дискримінаційною та суттєво обмежує коло потенційних учасників (документ може бути різний: Сертифікат, Атестат тощо, який по своєму змісту також відповідатиме встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі). Просимо прибрати з умов тендерної документації конкретизовану назву документу «(на підтвердження надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією)» так як це є дискримінаційною умовою. Встановлення Замовником у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У разі незадоволення вищезазначених вимог - залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 грудня 2021 17:09
1) Відповідно до Дотатку №2 ТД, станція технічного обслуговування (СТО) повинна знаходитись у місті Хмельницькому та не далі, ніж 5 км дорогами загального призначення від адреси де знаходяться транспортні засоби замовника – м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд. 94. Учасник надає відповідну довідку з зазначенням схеми план-схеми проїзду до СТО та копію документів на право власності або копію договору оренди приміщень СТО. Вказана вимога Замовника встановлена для скорочення експлуатаційних витрат, а також для оперативної доставки автомобілів на місце їх ремонту. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо можливості внесення змін до умов ТД.
Аналогічна позиція щодо відстані знаходження станції технічного обслуговування (СТО) висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №2070-р/пк-пз від 05.02.2021 р.
2) Відповідно до Дотатку №2 ТД, учасник повинен забезпечити надання послуг технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля на території Станції технічного обслуговування (СТО) учасника, без залучення підрядних (сторонніх) організацій та СТО. Потрібно зауважити, що вказані послуги можуть надаватись великою кількістю потенційних учасників, які мають власні станції технічного обслуговування (СТО) та не потребують залучення підрядних (сторонніх) організацій та СТО. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо можливості внесення змін до умов ТД.
3) Відповідно до Дотатку №2 ТД, обладнання та вимірювальні можливості СТО учасника повинні відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (на підтвердження надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією).
Необхідно зауважити, що вказана норма жодним чином не дискримінує жодного із потенційних учасників, оскільки будь-хто має змогу отримати вказаний Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, більше того, замовником для збільшення кількості потенційних учасників передбачено, що вказаний Сертифікат може бути виданий ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією.
Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо можливості внесення змін до умов ТД.
Аналогічна позиція щодо відстані знаходження станції технічного обслуговування (СТО) висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №2070-р/пк-пз від 05.02.2021 р.
2) Відповідно до Дотатку №2 ТД, учасник повинен забезпечити надання послуг технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля на території Станції технічного обслуговування (СТО) учасника, без залучення підрядних (сторонніх) організацій та СТО. Потрібно зауважити, що вказані послуги можуть надаватись великою кількістю потенційних учасників, які мають власні станції технічного обслуговування (СТО) та не потребують залучення підрядних (сторонніх) організацій та СТО. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо можливості внесення змін до умов ТД.
3) Відповідно до Дотатку №2 ТД, обладнання та вимірювальні можливості СТО учасника повинні відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (на підтвердження надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією).
Необхідно зауважити, що вказана норма жодним чином не дискримінує жодного із потенційних учасників, оскільки будь-хто має змогу отримати вказаний Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, більше того, замовником для збільшення кількості потенційних учасників передбачено, що вказаний Сертифікат може бути виданий ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією.
Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо можливості внесення змін до умов ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-06-002912-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЧЧИНА-АВТО", Код ЄДРПОУ:03112917
Дата подання: 17 грудня 2021 18:48
Дата подання: 17 грудня 2021 18:48
Скарга щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА
ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Приватне акціонерне товариство «Хмельниччина-АВТО» (далі – Скаржник) планує брати участь у тендері, оголошеному 06 грудня 2021 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на закупівлю послуг з ремонту та обслуговування транспортних засобів (далі – Закупівля), назва предмета закупівлі: «Код ДК 021:2015 –50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту та обслуговування транспортних засобів)», ідентифікатор закупівлі № UA-2021-12-06-002912-a.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, зокрема ПРАТ «Хмельниччина-АВТО». Так частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) серед іншого передбачено наступне: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Вимоги тендерної документації порушують принципи закупівель відповідно ст.5 та вимоги п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме:
1. Пунктом 4.3. розділу І. «Загальні положення» тендерної документації, Додатком №2 «Технічні вимоги», а також пунктом 5.2. Додатку №3 «Проект Договору» Замовником передбачено вимогу щодо місця надання послуг: «за місцем розташування транспорту Замовника або на відповідно обладнаній станції технічного обслуговування у м. Хмельницькому/ Хмельницькій області, що повинна знаходитися по віддаленості не більше 5 км від основного пункту базування Замовника (місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, будинок 94).»
Дана вимога документації є дискримінаційною щодо учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, СТО яких розміщене виключно на території м. Хмельницького в межах не більше 5 км від основного пункту базування Замовника.
Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, СТО яких на момент подання пропозиції розташоване саме в межах не більше 5 км від основного пункту базування Замовника, та можуть надати відповідні підтвердні документи, що є дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Користуючись свої правом, Скаржник звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу. Замовник відхилив її мотивуючи тим, що дана вимога була встановлена Замовником для скорочення експлуатаційних витрат, а також для оперативної доставки автомобілів на місце їх ремонту.
Скаржник не погоджується з відповіддю Замовника та вважає, що вимога до місця надання послуг у тендерній документації є неправомірною, необґрунтованою та такою, що обмежує конкуренцію та призведе до дискримінації учасників, а також такою, що не відповідає вимогам статті 5 Закону, та тим самим порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційну вимогу до місця надання послуг, що не дозволяє Скаржнику подати тендерну пропозицію.
2. У Додатку №2 до тендерної документації «Технічні вимоги» зазначена одна із технічних вимог до СТО: «Обладнання та вимірювальні можливості СТО учасника повинні відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям перевірки в державній метрологічній системі (на підтвердження надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією).
Умова тендерної документації щодо надання саме Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО учасника, встановлена Замовником, є дискримінаційною з наступних підстав.
Скаржник є власником станції технічного обслуговування, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання", що засвідчується Атестатом про технічну компетентність (№223 «ОНС» - 21, виданий 29.10.2021 року, виданий ДП «Хмельницькстандартметрологія») про відповідність системи вимірювань вимогам зазначеного ДСТУ. Цей стандарт установлює вимоги і настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Однак, Скаржник не може підтвердити таким документом свою відповідність кваліфікаційному критерію, так як Замовнику потрібен саме Сертифікат визнання вимірювальних можливостей.
Станом на сьогодні в Україні єдиний законодавчо визначений порядок визнання вимірювальних можливостей лабораторій, СТО відсутній, у зв’язку з чим суб’єкти господарювання отримують різні документи від різних державних органів та установ, але які однаково підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (наприклад, свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про технічну компетентність, атестат про акредитацію, свідоцтво про атестацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей тощо).
11 листопада 2021 року Скаржник звернувся до ДП «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який видав Скаржнику Атестат про технічну компетентність №223 «ОНС»-21 за наданням роз’яснень, чи є Сертифікат вимірювальних можливостей СТО та Атестат про технічну компетентність аналогічними документами.
12 листопада 2021 року керівником ДП «Хмельницькстандартметрологія» була надана відповідь за вих. №1317 (додається). Витяг з наданої відповіді:
Зі змісту листа-відповіді ДП «Хмельницькстандартметрологія» випливає, що ПРАТ «ХМЕЛЬНИЧЧИНА-АВТО» відповідає технічним вимогам, встановленим в тендерній документації замовника та підтверджує, що Сертифікат вимірювальних можливостей СТО та Атестат про технічну компетентність є аналогічними документами.
Зважаючи на те, що оцінювання стану вимірювань та встановлення технічної компетентності суб’єктів господарювання здійснюється на добровільних засадах, тобто не є обов’язковим, в той же час Замовник відкидає можливість прийняття інших документів, що засвідчують спроможність СТО проводити вимірювання, вважаємо, що вимога тендерної документації, а саме: надати копію Сертифікату визнання вимірювальних можливостей, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою уповноваженою організацією має бути виключена з умов тендерної документації.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога надати у складі тендерної документації саме Сертифікату вимірювальних можливостей є дискримінаційною, створює умови для упередженого розгляду тендерних пропозицій, суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведенї вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та скасувати вище перелічені дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, що не дозволяють Скаржнику подати тендерну пропозицію.
Виходячи з вищевикладеного, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник звертається з проханням до постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення зазначених у мотивувальній частині скарги дискримінаційних вимог та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Додатки: всі документи за цією до скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-06-002912-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2021 10:57
Рішення від 21.12.2021 №28046.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2021 10:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 30 12 2021 №28756.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2021 12:33
Рішення від 30.12.2021 №28756.pdf
Дата публікації: 05 січня 2022 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з ремонту та
обслуговування транспортних засобів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-06-002912-a
Дата виконання рішення замовником: 10 січня 2022 14:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2022 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР" |
391 120,00
UAH з ПДВ
|
391 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТЦ "ЛІВОБЕРЕЖНИЙ" |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР" #43985513 |
Переможець |
391 120,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 11:54
|
ДУ авто центр.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 14:32
|
Договір | укладений |
07 лютого 2022 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |