Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Vegetables, fruits and nuts (Fruits)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Омельницька Вікторія Олексіївна 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education |
National ID: | 02124781 |
Contact point: |
Omelnytska Viktoriia 0978942189 tk_vo@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2022 14:30 |
Очікувана вартість: | 9 711 795,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 558,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 грудня 2021 13:44 |
Enquiries until: | 27 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 9 711 795 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 559 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 11:19 |
Перелік змін до тд фрукти.docx | |
20 грудня 2021 11:19 |
ТД фрукти 2022 зі змінами.docx | |
06 грудня 2021 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 13:44 |
ТД фрукти 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-22-000020 ● 3c170b8b9f064306807330ac4246f382
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 16:09 |
НАКАЗ
22.04.2022 109
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 21.04.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від _22.04.2022__ № __109___
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2021-12-06-002485-b 06.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-26 13:06:01
Запит про надання пояснень
Керівнику
Відділу освіти виконкому Саксаганської
районної у місті ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Овочі, фрукти та горіхи (Фрукти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-06-002485-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-27 09:13:33
Надання пояснення
На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-06-002485-b повідомляємо. 1. Щодо питання про те, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість зазначаємо наступне. Предметом вищезазначеної закупівлі є Овочі, фрукти та горіхи (Фрукти) (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) в обсязі: Яблука середньої та пізньої стиглості вищого та 1 сорту - 62160 кілограм, Апельсини- 47225 кілограм, Мандарини- 19275 кілограм, Банани- 49700 кілограм, Лимони- 325 кілограм, Свіжоморожені ягоди в асортименті- 13170 кілограм, який є необхідним для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та відповідно до норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю; 4) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах»; 5) Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; 6) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Зокрема, Замовником відповідно до розділу ІІ Методики було здійснено визначення потреби в предметі закупівлі (кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та з урахуванням норм споживання відповідно до примірного двотижневого меню, погодженого з Криворізьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та затвердженого відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. В подальшому було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані офіційних статистичних видань тощо). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області, розміщені на офіційному веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/byudzhet/monitoring-cin Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Методики очікувана ціна за одиницю визначалась, як середньоарифметичне значення масиву цін за сири м’які нежирні за вересень, жовтень та листопад, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи із середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо розміру бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не були затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість. 2. Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://docs.google.com/document/d/1VzSDQbzeRWAuH3ThBcb7Lq7PsHo_O1Ja/edit?usp=sharing&ouid=101171334168386544059&rtpof=true&sd=true
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-27 21:24:39
Запит про надання пояснень
Керівнику
Відділу освіти виконкому Саксаганської
районної у місті ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Овочі, фрукти та горіхи (Фрукти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-06-002485-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Відповідно до вимог пункту 5 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає у складі тендерної пропозиції надати учасникам Рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) Учасника та Виробника, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження.
Просимо надати пояснення, яке відношення має до предмета закупівлі надання експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти) Учасника та Виробника, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження. Також, надати пояснення правомірності допущення до аукціону учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант-2010», яке надало у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на право реалізації та зберігання інших харчовіихпродуктів тваринного пожодження.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-29 10:47:50
Надання пояснення
Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради було розглянуто запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Овочі, фрукти та горіхи (Фрукти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-06-002485-b), з приводу чого зазначаємо наступне.
1.Відповідно до вимог пункту 5 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники мали надати Рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) Учасника та Виробника, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження.
Зазначаємо, що закупівля здійснювалась для потреб харчування дітей навчальних закладів, тому Замовник має бути переконаний у додержанні всіх норм та правил встановлених Постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», бути впевненим, що на всіх етапах виробництва та/або постачання додержуються всі санітарні правила, забезпечені всі показники якості харчових продуктів та інше. Саме тому в умовах Тендерної документації були зазначені вимоги для виробника та/або постачальника за для впевненості у якості поставленого товару.
Наголошуємо на тому, що відповідно до п.п. 1.6, п.6, Розділу ІІІ встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У такому разі учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Таким чином, якщо у Учасників є законодавчі підстави не надавати той чи інший документ, він мав надати відповідне пояснення.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант-2010» було правомірно допущенне до аукціону. Так учасником було надано у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на право реалізації та зберігання інших харчових продуктів тваринного походження, тобто в тому числі харчових продуктів тваринного походження, відповідно до вимог пункту 5 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме надати Рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) Учасника та Виробника, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником проведено роз`яснювальну бесіду з уповноваженою особою щодо обов`язку неухильного виконання вимог діючого законодавства, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та зобов`язанню вживати заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2022-05-20 14:53:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна, Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2022 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
9 701 520,00
UAH з ПДВ
|
9 701 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" |
9 710 592,00
UAH з ПДВ
|
9 710 592,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Переможець |
9 701 520,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 10:54
|
ДУ4 від 04.08.22.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2022 10:01
|
ДУ3 від 23.03.22.pdf | зміни до договору |
24 березня 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 12:37
|
15ВТ фрукти+.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:07
|
ДУ 1 від 01.02.22.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:13
|
15ВТ від 28.01.22.pdf | укладений |
31 січня 2022 10:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Яблука середньої та пізньої стиглості вищого та 1 сорту | 62160 | кілограми |
20,00
UAH з ПДВ
|
Апельсини | 47225 | кілограми |
42,00
UAH з ПДВ
|
Мандарини | 19275 | кілограми |
46,00
UAH з ПДВ
|
Банани | 49700 | кілограми |
35,00
UAH з ПДВ
|
Лимони | 325 | кілограми |
50,00
UAH з ПДВ
|
Свіжоморожені ягоди в асортименті | 13170 | кілограми |
291,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 131 675 кг., та відповідно ціну Договору № 15ВТ від 28.01.2022 року на 6 423 770 грн. 00 коп. (Шість мільйонів чотириста двадцять три тисячі сімсот сімдесят грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ складає 1 070 628 грн. 33 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 15ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 29 531,55 кг., та відповідно ціну Договору № 15ВТ від 28.01.2022 року на 1 000 000 грн. 00 коп. (Один мільйон грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ складає 166 666 грн. 67 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 15ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 2 695 кг., та відповідно ціну Договору № 15ВТ від 28.01.2022 року на 505 350 грн. 00 коп. (П’ятсот п’ять тисяч триста п’ятдесят грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ складає 84 225 грн. 00 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 15ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 18 984,9817 кг., та відповідно ціну Договору № 15ВТ від 28.01.2022 року на 1 424 833 грн. 13 коп. (Один мільйон чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот тридцять три грн. 13 коп.) в тому числі ПДВ складає 237 472 грн. 19 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 15ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Яблука середньої та пізньої стиглості вищого та 1 сорту | кілограми |
20,00
UAH з ПДВ
|
|
Апельсини | 4720.068 | кілограми |
42,00
UAH з ПДВ
|
Мандарини | кілограми |
46,00
UAH з ПДВ
|
|
Банани | 4206.4 | кілограми |
35,00
UAH з ПДВ
|
Лимони | 42 | кілограми |
50,00
UAH з ПДВ
|
Свіжоморожені ягоди в асортименті | кілограми |
291,00
UAH з ПДВ
|