Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Різальні інструменти (ножиці офісні)
Очікувана вартість
1 117,60 UAH
UA-2021-12-06-002290-b 46cb7ab9b2d84f3ab07579915f6c178b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубик Тетяна

0432557273 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
Контактна особа: Кубик Тетяна
0432557273
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39240000-6: Різальні інструменти


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2021 РІК!!! Закупівля ножиць NORMA 4210N 16,5 см в кількості 80 штук. Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Різальні інструменти (ножиці офісні NORMA 4210N 16,5 см )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Стрілецька,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39241200-5 — Ножиці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між сторонами за цим Договором здійснюються шляхом переказу Покупцем оплати на розрахунковий рахунок Продавця, протягом 10 днів після підписання видаткової накладної. У разі затримки фінансування, оплата Товару здійснюється протягом п’яти банківських днів з моменту отримання фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 грудня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАЦАЛЬОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА
#2646708325
Переможець 1 117,60
UAH
06 грудня 2021 13:18

Документи

06 грудня 2021 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 13:25
632.pdf укладений
06 грудня 2021 13:24