Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03490909 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Савченка, 12 |
Контактна особа: |
Гошина Вікторія Юріївна 380567222411 org_zakup@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 1 537 959,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 689,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем Послуг на підставі Акту наданих Послуг не пізніше 15-ти (п’ятнадцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 10:50 |
ДОДАТОК 7 Лист згода з умовами договору.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
ДОДАТОК 6 Згода на обробку персональних даних.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
Додаток 5 Проєкт договору з додатками.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
ДОДАТОК 4 Відповідність ст. 17.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
ДОДАТОК 3 Відповідність ст.16.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
Додаток 2 інформація про технічні та якісні характеристики.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
Технічна документація 2022.doc | |
06 грудня 2021 10:50 |
ТД послуги з прибирання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-21-000041 ● b0c5b38d8aa746f3b28fb497d799f927
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2022 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 21.10.2022 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5. UA-2021-12-06-001703-a 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-26 11:55:13
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів дошкільної освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-06-001703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чому Замовником 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за №UA-2021-12-06-001703-a на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (24.12.2021 № 52/21)?
3) Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 за результатами проведених переговорів Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір.
Договір про закупівлю укладено 14 січня 2022 №14/01-2022 (далі - договір) тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Виходячи з вищевикладеного, обґрунтуйте причини укладання даного договору?
3) Чому вартість прибирання, яка вказана в тендерній пропозиції учасника ФОП Ліхневський М.В. (приміщення -11,49 грн, прилегла територія-3 грн за 1 м. кВ. на місяць) не відповідає калькуляції визначеній в додатку №2 договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кВ. на місяць)?
4) Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» договору загальний обсяг послуг складає 6582,84 м² приміщень та 7830,60 м² прилеглої території.
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору» сума договору складає 1 189 299,87 грн. без ПДВ, згідно додатків №1,2.
Згідно калькуляції визначеній в додатку №2 до договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кв. на місяць).
Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовану інформацію (пояснення та розрахунки), а саме: надайте розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), які передбачені даним договором?
5) Чому в додатку 3 до договору «Специфікація» відсутні відомості щодо вартості 1 м. кв.?
6) Додатковою угодою №1 до договору строк надання послуг змінено з 01.01.2022 на 14.01.2022.
Виходячи з вищевикладеного, чому не зменшено вартість виконання послуг, які визначені в договорі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-11-16 14:57:52
Пояснення на запит від 21.10.2022
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання запиту на пояснення від 21.10.2022 відповідно до моніторингу UA-М-2022-10-21-000041, Дніпропетровський обласний центр зайнятості повідомляє наступне:
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі № UA-2021-12-06-001703-a надаю інформацію з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
Звертаю увагу: процедура закупівлі UA-2021-12-06-001703-a, яка оголошена Дніпропетровським обласним центром зайнятості, стосується закупівлі послуг «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання», а ні «ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів дошкільної освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)».
Поряд з цим, повідомляю про наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) норма пункту 4-1 стосується головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дніпропетровський обласний центр зайнятості не є бюджетною установою, суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а його джерелом фінансування є бюджет цільового фонду, про що доречі зазначено у річному плані закупівель UA-P-2021-12-06-000537-a, який оприлюднений в електронній системі закупівель для загального доступу.
Отже, Дніпропетровський обласний центр зайнятості не зобов’язаний розміщувати на веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Чому Замовник 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за №UA-2021-12-06-001703-a на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (24.12.2021 № 52/21)?
Відповідь:
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято 24.12.2021, про засвідчено у протоколі № 52/21. Відповідно до календарної дати 24.12.2021 – п’ятниця, 25.12.2021 – святковий день, 26.12.2021 та 27.12.2021 – вихідні дні.
Обрахунок строку «з дня (події) означає, що то його перебіг розпочнеться наступного дня. Тобто якщо строк починається «з дня», рахуємо його перебіг відповідно до статті 253 ЦК України, тобто з дня, наступного за днем відповідної події, з якою пов’язано перебіг строку. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Відповідно до припису ч.5 ст.254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Довідково: питання обчислення строків та визначення початку перебігу строку розглянуто у запитах 250/2016 від 20.12.2016, 283/2016 від 29.12.2016, 256/2017 від 15.02.2017 відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e9abd22e-5be1-40a1-b1b6-a62e48b1eae6&lang=uk-UA
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8cb17944-aa86-4d65-8881-38417614be71&lang=uk-UA
3) Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 за результатами проведених переговорів Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір. Договір про закупівлю укладено 14 січня 2022 №14/01-2022 (далі - договір) тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, обґрунтуйте причини укладання даного договору?
Відповідь:
Частиною шостою статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Отже Дніпропетровський обласний центр зайнятості не порушив норму частини шостої статті 33 Закону. Водночас, зазначена стаття Закону не містить вимог щодо оприлюднення обґрунтувань причини укладання договору у проміжок часу після 20 дня до 60 дня.
4) Чому вартість прибирання, яка вказана в тендерній пропозиції учасника ФОП Ліхневський М.В. (приміщення -11,49 грн, прилегла територія-3 грн за 1 м. кВ. на місяць) не відповідає калькуляції визначеній в додатку №2 договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кВ. на місяць)?
Відповідь:
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
За результатами електронного аукціону ціна тендерної пропозиції учасника склала 1 189 543,58 грн, поряд з цим під час укладання договору було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.
5) Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» договору загальний обсяг послуг складає 6582,84 м² приміщень та 7830,60 м² прилеглої території. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору» сума договору складає 1 189 299,87 грн. без ПДВ, згідно з додатками №1,2. Згідно з калькуляцією визначеною в додатку №2 до договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кв. на місяць). Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовану інформацію (пояснення та розрахунки), а саме: надайте розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), які передбачені даним договором?
Відповідь:
Зазначена у додатку №2 до договору калькуляція є плановою, а не фактичною та відображає складову витрат надавача послуг. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.
Статтею 8 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Дніпропетровський обласний центр зайнятості відповідно до припису частини 5 статті 8 Закону надав відповіді на питання до пояснення. Проте, поряд з цим, слід зауважити, що відповідно до «Інформації про моніторинг» дійсний моніторинг здійснюється за наступними Етапами закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка.
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Тобто моніторинг здійснюється до етапу звітування про виконання договору.
Питання щодо стану виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, орган державного фінансового контролю забезпечує шляхом проведення перевірки закупівель відповідно до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року №631 із змінами. Таким чином під час моніторингу будь-які розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), Дніпропетровським обласним центром зайнятості не надаються.
6) Чому в додатку 3 до договору «Специфікація» відсутні відомості щодо вартості 1 м. кв.?
Відповідь:
Умовами договору не передбачено визначення вартості послуг за кожним структурним підрозділом Дніпропетровського обласного центру зайнятості.
7) Додатковою угодою №1 до договору строк надання послуг змінено з 01.01.2022 на 14.01.2022. Виходячи з вищевикладеного, чому не зменшено вартість виконання послуг, які визначені в договорі?
Відповідь:
Додатковою угодою №1 від 14.01.2022 пункт 5.1 договору від 14.01.2022 №14/01-2022 приведено у відповідність до пункту 10.1 цього договору. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Просимо Вас вважати пропущення строків надання відповідей та усунення порушень по поважній причині, а саме період дії воєнного стану в Україні, відсутність електричної енергії та зв’язку тривалий час. Та прийняти обґрунтування та усунення порушень у вигляді ДУ №7, що до дотримання вимог моніторингу.
2022-11-28 11:43:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКИЙ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
1 189 543,58
UAH з ПДВ
|
1 189 543,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮВІЛАЙН" |
1 233 213,84
UAH з ПДВ
|
1 214 647,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович |
1 261 015,32
UAH з ПДВ
|
1 224 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 402 317,24
UAH з ПДВ
|
1 225 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" |
1 466 812,80
UAH з ПДВ
|
1 466 812,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Міщенко Оксана Вікторівна |
1 537 494,63
UAH з ПДВ
|
1 537 494,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКИЙ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3630204213 |
Переможець |
1 189 543,58
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 16:27
|
протокол6.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 16:08
|
ДУ 12 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2023 15:37
|
ДУ11 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
10 січня 2023 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:03
|
ДУ 10 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:37
|
ДУ 9 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:50
|
Дод.угода 8 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 11:41
|
ДУ 7 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2022 14:49
|
ДУ 6 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2022 09:02
|
Дод.угода 5 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2022 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2022 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2022 11:16
|
ДУ 4 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
25 липня 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 12:02
|
Дод.угода 3 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 09:27
|
ДУ 2 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 15:45
|
ДУ 1 Ліхневський.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:41
|
Ліхневський.pdf | укладений |
17 січня 2022 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк надання послуг з моменту підписання по 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Договору, а саме "Місце надання послуг". |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму договору на 134 294,75 грн (сто тридцять чотири тисячі двісті дев яносто чотири гривні 75 копійок), без ПДВ. Загальний обсяг послуги складає: 6582,84 м2 приміщень. Сума договору складає 1 055 005,12 грн (один мільйон п’ятдесят п’ять тисяч п’ять гривень 12 копійок), без ПДВ, згідно Додатків №1,2. Внести зміни в Додаток №1 Договору та викласти в наступній редакції. (Додаток №1 додається). Внести зміни в Додаток №2 Договору та викласти в наступній редакції. (Додаток №2 додається). Внести зміни в Додаток №3 Договору та викласти в наступній редакції. (Додаток №3 додається). |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальний обсяг послуг складає: 6582,84 м2 приміщень та 7830,60 м2 прилеглої території. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з технічною помилкою внести зміни в п.1 додаткової угоди №5 до Договору та викласти в наступній редакції: п.1 "Збільшити суму Договору на 80576,85 грн ( вісімдесят тисяч п'ятсот сімдесят шість гривень 85 копійок) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З Метою приведення умови Договору (Додаток №2 до Договору Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання приміщень за 1 кв. м та Калькуляція вартості послуг по наданню послуг з прибирання території за 1 кв.м) у відповідність до ціни, яка визначена у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, внести зміни в Додаток №2 (нова редакція 1) до Договору та викласти в наступній редакції ( Додаток №2 додається). Зміни застосовуються до відносин між сторонами, які виникли з моменту підписання договору, а саме з 14.01.2022 року, відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України. З огляду на збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 01 жовтня 2022 року та керуючись ст. 41 ч. 5 п. 7 Закону, внести зміни в Додаток №2 (нова редакція 2) до Договору та викласти в наступній редакції ( Додаток №2 додається). Зміни застосовуються до відносин між сторонами, які виникли з 01 жовтня 2022 року, відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України. Внести зміни в п. 3.1 Договору та викласти в наступній редакції: «Сума Договору складає 1 135 016,25 грн., ( один мільйон сто тридцять п’ять тисяч шістнадцять грн. 25 коп.), без ПДВ, згідно Додатків №1,2. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у банківські реквізити Виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В разі підписання Замовником Акту наданих Послуг наданим Виконавцем, Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем Послуг на підставі Акту наданих Послуг не пізніше 15-ти (п’ятнадцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата за надані послуги у грудні 2022 року здійснюється на підставі рахунку не пізніше 27.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та п. 9.1. розділу 9 Договору домовились продовжити дію Договору на 2023 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Даний Договір набирає чинності з 01.01.2023 та діє до 31.01.2023, але в будь - якому випадку до повного виконання сторонами передбачених ним зобов’язань. Остаточна ціна Договору визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису Замовника на 2023 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII та пунктом 10.2 розділу 10 Договору домовились внести зміни в п. 3.1 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі на 2022 рік, та збільшити суму договору на 113 135,50 грн, та викласти в наступній редакції : 3.1. "Сума Договору складає 1 248 151,75, без ПДВ". |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та п. 9.1. розділу IX Договору домовились внести зміни в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Сума додаткової угоди становить 113 135,50 грн (сто тринадцять тисяч сто тридцять п’ять гривень 50 копійок), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |