Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецький національний університет імені Василя Стуса |
Код ЄДРПОУ: | 02070803 |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. 600-річчя, 21 |
Контактна особа: |
Дмитро Вікторович Корчевець +380502110832 d.korchevets@donnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється помісячно, не пізніше 10 числа місяця наступного за звітнім, після фактичного їх виконання, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця у термін 7 банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг Сторонами та скріплення печатками/ | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 09:41 |
ТД (охорона - Грушевського).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000082 ● cda2ef98b71f4f74b0cb5f9b4cc8aa94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18.UA-2021-12-06-001559-c 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-07 15:52:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони об’єкта (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-06-001559-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Донецьким національним університетом імені Василя Стуса (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
3. Чому учасником ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» (далі – Товариство) у наданих у складі пропозиції документах, а саме: довідках фінансових установ АТ «Укрексімбанк» та АТКБ «Приватбанк» (від 20 грудня 2021 року №074840/1775, №21122SU10350100) зазначено про відкриття по 1 рахунку в кожному з них, тоді як Головним управлінням ГУ ДПС у Вінницькій області (довідка від 20 грудня 2021 року № 26604/6/02-32-50-01-09) проінформовано про відкриття по 2 рахунки у вказаних фінансових установах (підпункт 10 додатку 1 тендерної документації)?
4. Яким чином учасником Товариством виконані умови тендерної документації, щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що знаходиться за адресою: 21050, м. Вінниця, вул. Грушевського, 2 (далі – Об’єкт) (додаток 3), оскільки в наданій інформації від 21 грудня 2021 року №44/21-21 зазначається об’єкт, який знаходиться за адресою: 21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 21.
5. Згідно проекту договору, який міститься в додатку 5 тендерної документації, а також підписаного, погодженого, заповненого та наданого у складі пропозиції учасником - переможцем торгів Товариством проекту договору (додаток 5) зазначено, що заповнений та підписаний додаток 1 обов’язково надається учасником, в т. ч. учасником-переможцем за січень 2022 року. В подальшому заповнений додаток 1 повинен надаватись Замовнику до 1-го числа наступного місяця.
Крім того, пунктом 1.6 договору від 05 січня 2022 року №05-01-2022 (далі – Договір), укладеного між Замовником та Товариством передбачено, що охорона Об’єкта здійснюється згідно режиму надання послуг з охорони Об’єкта (додаток 1), що є невід’ємною частиною Договору. Режим надання послуг з охорони об’єкта погоджується Замовником щомісячно, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг.
Чи надавався Товариством на погодження Замовнику, згідно умов Договору, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг режим надання послуг з охорони об’єкта, а саме: з лютого по серпень 2022 року заповнений додаток 1 Договору та чому зазначений додаток не оприлюднювався в електронній системі закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-12 12:12:46
Відповідь на запит про надання пояснення
ID моніторингу: UA-M-2022-08-29-000082
1. Питання - Яким чином та на підставі яких документів Донецьким національним університетом імені Василя Стуса (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь - Згідно Порядку укладання договорів, що містять фінансові зобов’язання, у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса, затвердженого Наказом ректора № 127/05 від 25.03.2021 року. Порядок розроблено з метою належної організації виконання, підготовки та погодження оплатних договорів (далі – Договір) між Донецьким національним університетом імені Василя Стуса (далі – Університет) та органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями та об’єднаннями громадян (далі – Контрагент). Основним (складовим) та першим етапом підготовки до проведення процедури закупівлі та/або укладання прямого договору є Службова записка на ім’я ректора з обґрунтуванням необхідності проведення процедури закупівлі та/або укладання прямого договору, яка обов’язково попередньо погоджується (візується) в порядку, зазначеному в Типовій формі Службової записки. Ця Службова записка в обов’язковому порядку в стислому вигляді повинна містити: - обґрунтування необхідності укладення Договору; - найменування та перелік товарів, робіт та/або послуг; - загальну ціну та кількість товарів/робіт або послуг; - найменування та дані Контрагента (у разі укладання прямих Договорів); - технічні характеристики товарів/робіт або послуг (у разі проведення закупівлі через електронну систему закупівель відповідно до розділу 3 порядку). Після вищезазначених дій, маючи підписану та завізовану Службову записку з очікуваною вартістю, Уповноважена особа має право та можливість проводити процедуру закупівлі відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». В свою чергу відповідальна особа за Службову записку, на вимогу Уповноваженої особи надає в електронному та/або паперовому вигляді технічно-якісні характеристики до товару/робіт або послуг для можливості проведення процедури закупівлі. Обґрунтування розміру витрат: Основну частину собівартості послуг з охорони об’єкту складає заробітна плата персоналу (охоронців) та нарахування на неї. Очікувана вартість закупівлі була прорахована та збільшена у порівнянні з акцептованої пропозицією 2021 року на відсоток, який не перебільшив відсоток збільшення заробітної плати у 2022 році. Питання - Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі ? Відповідь - Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 року до ПКМУ № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості Замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: - Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; - Органам місцевого самоврядування; - Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); - Суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Зазначимо, що мова йде лише про відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та переговорну процедуру. ПКМУ № 710 (зі змінами) рекомендує забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, а не зобов’язує.
2. Питання - Чому у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій ? Відповідь - Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції – установлений Замовником у Тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Згідно з пунктом 10 частини 2 статті 22 Закону, Тендерна документація зокрема повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбувається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зазначеній процедурі Відкритих торгів, Кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося - 22.12.2021, а Розкриття тендерних пропозицій відбулося – 23.12.2021 року. Законом передбачений строк - не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Тендерною документацією Замовника передбачений строк - 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, встановлений замовником строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та не порушує його. Постанова Апеляційного адміністративного суду: https://opendatabot.ua/court/98679610-bb9438034c602b63ec0f090e1c66b200
3. Питання - Чому учасником ТОВ «Комплексне Гарантування Безпеки» (далі – Товариство) у наданих у складі пропозиції документах, а саме: довідках фінансових установ АТ «Укрексімбанк» та АТКБ «Приватбанк» (від 20 грудня 2021 року №074840/1775, №21122SU10350100) зазначено про відкриття по 1 рахунку в кожному з них, тоді як Головним управлінням ГУ ДПС у Вінницькій області (довідка від 20 грудня 2021 року № 26604/6/02-32-50-01-09) проінформовано про відкриття по 2 рахунки у вказаних фінансових установах (підпункт 10 додатку 1 тендерної документації) ? Відповідь – Підпунктом 1 Додатку № 1 ТД Замовника передбачена наступна вимога: «Надати Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(ів) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видана не більше 14 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в тому числі надати Оригінал довідки виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданих станом не раніше 14 денної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)». Звертаємо Вашу увагу, що Тендерною документацією Замовника не встановлена вимога щодо надання інформації стосовно всіх банківських рахунків відкритих в обслуговуючому банку згідно наданої Довідки, виданої компетентним державним органом - ДПС про відкриті рахунки. Вимога щодо надання Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(ів) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та вимога щодо надання оригіналу довідки виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) це дві паралельні вимоги які не мають відношення одна до одної. ТД Замовника не містить вимоги що на всі Рахунки зазначені в Довідці виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), учасник повинен надати Довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунків та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами відносно цих рахунків. Довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(ів) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видана не більше 14 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій - було надано в складі ТП учасника. Оригінал довідки виданої компетентним державним органом - ДПС про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданих станом не раніше 14 денної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)» - було надано в складі ТП учасника. Крім того повідомляємо Вам, що вищезазначені Довідки були надані на основні (поточні) рахунки учасника, а інші рахунки, згідно Довідки ДПС, в свою чергу, відкриті та використовуються для соціальних виплат учасника.
4. Питання - Яким чином учасником Товариством виконані умови тендерної документації, щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що знаходиться за адресою: 21050, м. Вінниця, вул. Грушевського, 2 (далі – Об’єкт) (додаток 3), оскільки в наданій інформації від 21 грудня 2021 року № 44/21-21 зазначається об’єкт, який знаходиться за адресою: 21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 21 ? Відповідь – В складі ТП учасника – ТОВ «КГБ» містяться документи: Цінова пропозиція.pdf, Проект договору.pdf, Повний план розрахунок послуг за період з січня по грудень 2022 року (Документ - Довідки по додатку_1.pdf), які підтверджують надання послуг відповідно до вимог ТД Замовника за адресою - 21050, м. Вінниця, вул. Грушевського, 2. ТД Замовника передбачає наявність формальних (несуттєвих помилок), що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Згідно документу наданого у складі ТП учасника - Згода з технічними умовами.pdf вбачається, що учасник переплутав адреси об’єктів, оскільки приймав участь у двох майже однакових тендерах на охоронні послуги: 1) 21050, м. Вінниця, вул. Грушевського, 2; 2 ) 21021, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 21. Всі інші документи надані в складі ТП учасника повністю відповідають вимогам ТД Замовника та підтверджують надання послуг за адресою - 21050, м. Вінниця, вул. Грушевського, 2.
5. Питання - Згідно проекту договору, який міститься в Додатку № 5 Тендерної документації, а також підписаного, погодженого, заповненого та наданого у складі пропозиції учасником - переможцем торгів Товариством проекту договору (Додаток 5) зазначено, що заповнений та підписаний Додаток № 1 обов’язково надається учасником, в т.ч. учасником-переможцем за січень 2022 року. В подальшому заповнений Додаток № 1 повинен надаватись Замовнику до 1-го числа наступного місяця. Крім того, пунктом 1.6 договору від 05 січня 2022 року № 05-01-2022 (далі – Договір), укладеного між Замовником та Товариством передбачено, що охорона Об’єкта здійснюється згідно режиму надання послуг з охорони Об’єкта (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною Договору. Режим надання послуг з охорони об’єкта погоджується Замовником щомісячно, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг. Чи надавався Товариством на погодження Замовнику, згідно умов Договору, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг режим надання послуг з охорони об’єкта, а саме: з лютого по серпень 2022 року заповнений Додаток № 1 Договору та чому зазначений додаток не оприлюднювався в електронній системі закупівель ? Відповідь – п. 1.6 Договору № 05-01-2022 від 05 січня 2022 року передбачено, що «Охорона Об'єкта здійснюється згідно режиму надання послуг з охорони Об’єкта (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною Договору. Режим надання послуг з охорони об’єкта погоджується із Замовником помісячно, до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг.» Вищезазначений Додаток № 1, на виконання вимог п. 1.6. Договору, щомісячно погоджується і погоджувався із Замовником до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю надання послуг, а надавався і надається в друкованому варіанті згідно вимог ТД Замовника та вимог Додатку № 1 Договору до 1-го числа місяця, що передує місяцю надання послуг. Зазначений Додаток № 1 за наступні (майбутні) місяці не публікувався (оприлюднювався) в електронній системі закупівель у зв’язку з тим, що після публікації Договору № 05-01-2022 від 05 січня 2022 року процедура закупівлі Відкрити торги переходить в статус – «Завершено» і єдиною можливістю публікації будь чого є внесення змін до Договору, шляхом укладання Додаткової угоди, щодо зміни істотних (основних) умов Договору, що перебачено ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ані Законом ані функціоналом жодного майданчику не передбачена можливість публікації Додатків до Договору після завершення процедури закупівлі, окрім внесення змін до Договору, шляхом підписання Додаткової угоди (ст. 41) та публікації її згідно ч.1 п. 11. ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1) 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34625673/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 вересня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Ми, Донецький національний університет імені Василя Стуса, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, погоджуємось з Висновком Північного офісу Держаудитслужби щодо порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 (не оприлюднення інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту) та зобов’язуємось здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. 2) Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції – установлений Замовником у Тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Згідно з пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону, Тендерна документація зокрема повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбувається після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зазначеній процедурі Відкритих торгів, кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося - 22.12.2021 року, а розкриття тендерних пропозицій відбулося – 23.12.2021 року. Законом передбачений строк - не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Тендерною документацією Замовника передбачений строк - 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, встановлений Замовником строк дії тендерних пропозицій становить по тривалості більше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Постанова Апеляційного адміністративного суду: https://opendatabot.ua/court/98679610-bb9438034c602b63ec0f090e1c66b200. В той же час, з метою додержання вимог п. 11 ч. 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» та Висновку Північного офісу Держаудитслужби, в контексті відліку мінімального строку дії тендерних пропозицій – 90 днів, від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не від дати розкриття тендерних пропозицій, Замовник зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
2022-09-22 14:29:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: Порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки |
449 913,60
UAH з ПДВ
|
449 913,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Матійчук Максим Геннадійович |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки #41680942 |
Переможець |
449 913,60
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:02
|
ДОГОВІР 05-01-2022.PDF | укладений |
05 січня 2022 13:01
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
31 січня 2022 14:24
|
33 281,28 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA813026890000026001055325419 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |
23 квітня 2022 12:08
|
36 979,20 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA813026890000026001055325419 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |
31 травня 2022 17:58
|
38 211,84 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA813026890000026001055325419 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |
20 серпня 2022 11:46
|
38 211,84 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA813026890000026001055325419 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |
29 вересня 2022 13:52
|
36 979,20 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA303223130000026005000041414 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |
28 жовтня 2022 16:14
|
38 211,84 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA303223130000026005000041414 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |
23 листопада 2022 16:23
|
36 979,20 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA303223130000026005000041414 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |
28 грудня 2022 17:04
|
38 211,84 UAH | UA138201720343151001200000644 ДонНУ імені Василя Стуса |
UA303223130000026005000041414 ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" |
Оплачений |