Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Професійні дизайнерські послуги (Розробка технічного завдання (далі -ТЗ) для розробки графічних елементів та дизайну призначеного для оформлення і розміщення в мережі Інтернет сайтів для комунальних закладів загальної середньої освіти, підпорядкованих Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради)
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2021-12-04-000801-c ce09c7d71ec94dfeaa87f5bff2423eb6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380934633731 kp.bio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7
Контактна особа: Олександр Риндін
+380934633731
kp.bio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2021 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 12:36
Очікувана вартість: 189 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка технічного завдання (далі -ТЗ) для розробки графічних елементів та дизайну призначеного для оформлення і розміщення в мережі Інтернет сайтів для комунальних закладів загальної середньої освіти, підпорядкованих Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79930000-2 — Професійні дизайнерські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2021 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 20:13
Протокол 06_12-01.pdf
06 грудня 2021 20:13
Додаток_6_Проект_договору_нова_редакція.docx
04 грудня 2021 17:18
Додаток_3_Технічна специфікація.docx
04 грудня 2021 17:18
Оголошення.docx
06 грудня 2021 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 20:13
Протокол 06_12-01.pdf
06 грудня 2021 20:13
Додаток_6_Проект_договору_нова_редакція.docx
04 грудня 2021 17:18
Додаток 6 Проект договору.docx
04 грудня 2021 17:18
Додаток_3_Технічна специфікація.docx
04 грудня 2021 17:18
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 05 грудня 2021 17:00
Дата відповіді: 07 грудня 2021 01:51
Як не можу зрозуміти зачем у виконавця повинен бути автомобіль? Це же дискримінаційне вимога для цього виду послуг? Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю вантажопідйомністю від 0,4 т для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2021р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: наявність в Учасника автомобілю не є дискримінаційною вимогою, т.я. любий учасник може забезпечити наявність власного або орендованого автомобілю для максимально ефективного виконання технічного завдання тендерної документації, зокрема технічної специфікації
Гроши на оплату послуг
Дата подання: 05 грудня 2021 17:08
Дата відповіді: 06 грудня 2021 16:22
Також Учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник погоджується виконати послуги з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування. - Це повідомлення в Тендерній документації слід розглядати як те, що у Замовника немає грошей на оплату послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право відстрочення платежу до 120 календарних днів від дати підписання Актів з урахуванням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України та Наказу Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України»
Бюджетний кодекс України
Дата подання: 06 грудня 2021 18:33
Дата відповіді: 08 грудня 2021 15:03
Бюджетний кодекс України Стаття 49. Здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань 1. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Де тут відстрочки за взятими зобов'язаннями? Якби Ви могли робити відстрочки, то не просили б гарнтійного листа! Таким чином це закупівля без грошового забезпечення, спрямована на обман постачальника. До того ж така вимога до Постачальника є протиправною! Якщо Ви хочете відстрочку, то в відповідності із Законом п3 ч3 ст29 встановіть критерій!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право відстрочення платежу до 120 календарних днів від дати підписання Актів з урахуванням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України та Наказу Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України»
Істотні умови господарського договору
Дата подання: 06 грудня 2021 21:59
Дата відповіді: 08 грудня 2021 15:06
Просимо повідомити, та додати до істотних умов Договору: 1. Чи передбачена ця Закупівля Фінансовим планом або Кошторисом, тощо Замовника? 2. Чи забезпечена Закупівля коштами в повному обсязі? 3. Як що ні, і Замовник здійснює Закупівлю як непередбачену, то якім чином та на які кошти і в якому порядку Замовник планує розрахунки з Постачальником?
Відповідь: Відповідь на п. 1: передбачена
Відповідь на п. 2: так
Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю
Дата подання: 07 грудня 2021 16:39
Дата відповіді: 08 грудня 2021 15:07
вимога відповідно до позіціі Колегії АМКУ, № 16781-р/пк-пз від 15.11.2019, UA-2019-10-18-003446-b , є дискримінаційною вимогою, ця вимога ніяк не обґрунтована замовником, і не відноситься до закупівлі! Прошу привести документацію відповідно до вимог Законодавства Украині
Відповідь: наявність в Учасника автомобілю не є дискримінаційною вимогою, т.я. любий учасник може забезпечити наявність власного або орендованого автомобілю для максимально ефективного виконання технічного завдання тендерної документації, зокрема технічної специфікації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-04-000801-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "Мандриевский Сергей Валентинович", Код ЄДРПОУ:2470720575
Дата подання: 19 грудня 2021 18:39
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕНЬ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПРЕМОЖЦЯ ЗАМОВНИКОМ
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕНЬ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПРЕМОЖЦЯ ЗАМОВНИКОМ
Вих. від «18» грудня 2021р № 13/12-1 на 6 аркушах у вкладенні

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мандриевский Сергей Валентинович" 139 000,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мандриевский Сергей Валентинович"

ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мандриевский Сергей Валентинович"
#2470720575
Відхилено 139 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 19:57
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2671415173
Переможець 189 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 20:38

Документи

17 грудня 2021 19:57
Електронний підпис
17 грудня 2021 19:57
Протокол 17_12-01.pdf

Документи

17 грудня 2021 20:38
Електронний підпис
17 грудня 2021 20:37
Протокол 17_12-03.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 20:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2671415173
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 20:38
Електронний підпис
17 грудня 2021 20:37
Протокол 17_12-03.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:30
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:34
Договір 20_12-01.pdf укладений
20 грудня 2021 17:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 10:22
189 000,00 UAH UA148201720344380006000015992
КП "Безпечна та інноваційна освіта"
UA293052990000026005050546891
ФОП Шибко Олексiй Олександрович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 189 000,00
UAH