Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Додаткові будівельні роботи по об'єкту «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під'їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний»
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2021-12-03-016373-c ● a87887843f0348c8bc008e84d0d1ec88
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03539024 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Геннадій Левадний +380442567151, +380442567093 levadnyi@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На підставі Договору від 18.06.2021 р. № 03/21-КР ТОВ «Ліфтмонтаж Україна» проводить роботи з «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під'їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний», Настанова з визначення вартості будівництва. При проведенні робіт виникли додаткові, непередбачені проектом, роботи. ТОВ «Будівельна компанія «Ізобуд» виконало коригування проектно-кошторисної документації та отримало позитивний експертний звіт затверджений ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 18.11.2021 р. № 1320-21Е .
Застосування переговорної процедури закупівлі відповідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», а саме «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Застосування переговорної процедури закупівлі відповідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», а саме «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 19:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові будівельні роботи по об'єкту «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під'їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником поетапно, відповідно до плану фінансування (Додаток № 3 до Договору) після завершення Підрядником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів, протягом 10 календарних днів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), виконавчої документації, актів на закриття прихованих робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 грудня 2021 19:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 18:59 |
UA-2021-04-30-001431-c-report.pdf | |
03 грудня 2021 18:59 |
Обгрунтування.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТМОНТАЖ УКРАЇНА" #42052674 |
Переможець |
1 799 739,73
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 19:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2022 19:36
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
22 січня 2022 19:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:52
|
Додаткова угода від 20.12.2021 №1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:50
|
Повідомлення про внесення змін від 20.12.2021 №1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:42
|
Договір від 14.12.2021 №16_21-КР.pdf | укладений |
17 грудня 2021 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі робіт, відповідно до п. 1, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. п. 14.9., 14.11. Договору Сторони домовились зменшити Договірну ціну робіт у сумі 279113,40 грн. (двісті сімдесят дев’ять тисяч сто тринадцять гривень 40 коп.) у тому числі ПДВ 46518,90 грн. (сорок шість тисяч п’ятсот вісімнадцять гривень 90 коп.) та викласти п.п. 3.2.,3.3. у нових редакціях: «3.2. Договірна ціна Робіт за цим Договором складає 1520626,33 грн. (один мільйон п’ятсот двадцять тисяч шістсот двадцять шість гривень 33 копійки) з ПДВ – 253437,72 грн. (двісті п’ятдесят три тисячі чотириста тридцять сім гривень 72 коп.). «3.3. Видатки здійснюються за КПКВК 0411010, КЕКВ 3143 «Реставрація пам' яток культури, історії та архітектури» - 1520626,33 грн. (один мільйон п’ятсот двадцять тисяч шістсот двадцять шість гривень 33 копійки) з ПДВ – 253437,72 грн. (двісті п’ятдесят три тисячі чотириста тридцять сім гривень 72 коп.), що складає загальну вартість за виконані роботи.». |
Номер договору про закупівлю: | 16/21-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |