Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт під’їздів № № 1-4 із заміни вікон на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, буд. 19
Очікувана вартість
71 200,00 UAH
UA-2021-12-03-016214-c 2cc88e29d40c4ca48ad8ad9a5fbddfd6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Аралова

+380978517036 aralova1911@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43938788
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31
Контактна особа: Ольга Аралова
+380978517036
aralova1911@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2021 13:04
Очікувана вартість: 71 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 356,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт під’їздів № № 1-4 із заміни вікон на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, буд. 19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шолохова, буд. 19, під’їзди № № 1-4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 18:29
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-03-016214-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:34825022
Дата подання: 22 грудня 2021 17:56
необ’єктивне та упереджене рішення
Згідно протоколу № 314 від 21.12.2021, ТОВ «ЗМПО Прогрес» дискваліфіковано через невідповідність умовам визначеним в оголошенні.
Вважаю що Вами порушено принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів п. 13 пп. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Прийняте Вами рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» є необ’єктивним та упередженим.

Так в протоколі зазначено наступне:
- Відсутній реєстр документів. Однак, статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено надання реєстру документів. Відсутність даного документу жодним чином не впливає на зміст та варітсть пропозиції. Також зважаючи на те що, пропозиція подається через електронну систему закупівель в реєстрі документів немає необхідності.
- Відсутня нумерація сторінок документів. Згідно законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" не передбачено проставляння нумерації сторінок. До відома така вимога не впливає на зміст пропозиції.
- Відсутня довідка з обслуговуючого банку про залишок коштів на рахунку. Однак згідно ст. 505 «Цивільного кодексу України», відомості про стан банківських рахунків Товариства є комерційною таємницею та захищені Законом.
- Відсутній лист згода на обробку персональних даних. Зверніть увагу, що серед документів у складі пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» мається Протокол №36 зборів трудового колективу, згідно якого працівники відмовились від розповсюдження своїх персональних даних згідно ЗУ «Про захист персональних даних».
- Всупереч вимог тендерної документації надано документи у форматі .rar. Але, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Учасник зобов’язаний завантажити пропозицію. Формат .rar є загальноприйнятим та розповсюдженим у системі закупівель. Формат у якому подані документи пропозиції не впливає на зміст.
Судячи з такого затятого ставлення до пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» виникає підозра щодо Вашою прихильності до іншого учасника закупівлі.
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення протоколу № 314 від 21.12.2021;
2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогрес», та визнати як таку, що є більш економічно вигідною та повністю відповідає встановленим технічним та іншим вимогам;
3. Надати відповідь у встановлені строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2021 11:41
Шановний учасник!
Адміністрація Амур-Нижньодніпровського району Дніпровської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Замовником в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, встановлено вимогу про надання у складі пропозиції реєстру документів, нумерацію сторінок, надання документів у форматі .pdf. та Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) (для підтвердження можливості виконання послуг без попередньої оплати, учасники повинні мати залишок коштів на рахунку не менш, ніж 30% від очікуваної вартості закупівлі та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, або нотаріально завіреної копії або копії завіреної учасником.
Так згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання реєстру документів, однак згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
- Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Стосовно довідки з про залишок коштів на рахунку, дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з місцевого бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного надання послуг з поточного ремонту.
Замовнику необхідно знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 розділу VIII Наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» «на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься постанова виконавця». Разом з тим, вказану постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з коштами державного бюджету України на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимогі надати довідки з банківських установ про наявність коштів на рахунках - дискримінаційними вимогами. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
Що стосується тверджень щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», яка процитована у тексті Скарги. Разом з тим,ч.1 ст.61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних оригіналів довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана (і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю міститься у сфері компетенції виключно Учасника, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і Банком.
Таким чином, твердження викладені Учасником у вимозі що довідка про залишок коштів на банківських рахунках є комерційною таємницею не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки полягає виключно в межах компетенції Учасника.
З приводу відсутності листа згоди на обробку персональних даних, повідомляємо про наступне:
Так, звісно Замовник бачив у складі пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» Протокол №36 зборів трудового колективу, але Замовник відхилив вашу пропозицію у зв’язку з відсутністю листа згоди на обробку персональних даних уповноваженої особи, а саме директора Латай Ю. В., щодо якого у складі пропозиції було надано персональні дані (паспорт та ІПН).
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведеними нормативними актами Замовник вважає що Учасник повинен був надати лист згода на обробку персональних даних на Латай Ю. В.
За таких обставин, позиція Учасника позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

22 грудня 2021 17:56
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 43 830,00
UAH з ПДВ
43 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБРИС-БУД" 71 200,00
UAH з ПДВ
71 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 17:49
Електронний підпис
13 грудня 2021 17:40
Електронний підпис
13 грудня 2021 17:37
Статут ч 2.pdf
13 грудня 2021 17:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2021 17:37
наказ.pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка працівники .pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка 4 ОПП.pdf
13 грудня 2021 17:37
u_164_ДЦ_ДЦ_ПЗ.pdf
13 грудня 2021 17:37
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2021 17:37
Досвід роботи.rar
13 грудня 2021 17:37
Проект договору.pdf
13 грудня 2021 17:37
164_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка про санкції.pdf
13 грудня 2021 17:37
Стаття 17.pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка стаття 236 ГКУ.pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка ч 1,2 стаття 17.pdf
13 грудня 2021 17:37
Протокол зборів .pdf
13 грудня 2021 17:37
Прогресс прикас ОТ.pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка субпідрядники.pdf
13 грудня 2021 17:37
Св-во про реєстрацю .pdf
13 грудня 2021 17:37
Витяг з ЕДР.pdf
13 грудня 2021 17:37
Статут ч 1.pdf
13 грудня 2021 17:37
Прогресс Пож. Без.pdf
13 грудня 2021 17:37
164_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
13 грудня 2021 17:37
Виписка из ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2021 17:37
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка тех умови .pdf
13 грудня 2021 17:37
Св-во платника ПДВ.pdf
13 грудня 2021 17:37
164_ДЦ_ДЦ.pdf
13 грудня 2021 17:37
164_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
13 грудня 2021 17:37
Наказ право підпису.pdf
13 грудня 2021 17:37
164_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
13 грудня 2021 17:37
лист дефектній акт .pdf
13 грудня 2021 17:37
Довідка тех. паспорт .pdf
13 грудня 2021 17:37
Прогрес наказ Пож. Без.pdf
13 грудня 2021 17:37
Договір сміття.pdf
13 грудня 2021 17:37
Прогрес ОТ.pdf
13 грудня 2021 17:37
Сертифікація.rar
13 грудня 2021 17:37
Карта комплектації.pdf
13 грудня 2021 17:37
фінансовий звит 2019 рік.pdf

Публічні документи

13 грудня 2021 16:17
Електронний підпис
13 грудня 2021 16:16
10.банк.pdf
13 грудня 2021 16:16
14.додаток 4_Ш19.pdf
13 грудня 2021 16:16
15.додаток 2_Ш19.pdf
13 грудня 2021 16:16
5.паспорт.pdf
13 грудня 2021 16:16
6635.imd
13 грудня 2021 16:16
3.установчі.pdf
13 грудня 2021 16:16
1.довідки шол 19.pdf
13 грудня 2021 16:16
13.кошторис Ш19.pdf
13 грудня 2021 16:16
2.рішення шол 19.pdf
13 грудня 2021 16:16
6.виписка ЄДР оригінал.pdf
13 грудня 2021 16:16
9.довідка ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2021 16:16
7.витяг ЄДР.pdf
13 грудня 2021 16:16
17.додаток 5 Реєстр.pdf
13 грудня 2021 16:16
8.витяг единого.pdf
13 грудня 2021 16:16
4.наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ "АБРИС-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 43 830,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 15:40
ТОВ "АБРИС-БУД"
#42215107
Переможець 71 200,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 16:10

Документи

21 грудня 2021 15:40
Електронний підпис
21 грудня 2021 15:34
Протокол 314.PDF

Документи

21 грудня 2021 16:10
Електронний підпис
21 грудня 2021 16:09
Протокол 317.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБРИС-БУД"
#42215107
71 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 16:10
Електронний підпис
21 грудня 2021 16:09
Протокол 317.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2021 12:08
Дод уг Шолохова 19.pdf зміни до договору
26 грудня 2021 12:06
Електронний підпис укладений
26 грудня 2021 11:46
Дог Шол 19.pdf укладений
24 грудня 2021 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору про надання послуг на 3047,76 грн. (Три тисячі сорок сім грн. 76 коп.) без ПДВ згідно ст. 291, 297 ПКУ. 2.Пункт 2.1. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить: 68152,24 грн. (Шістдесят вісім тисяч сто п'ятдесят дві грн. 24 коп.) без ПДВ згідно ст. 291, 297 ПКУ.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 152,24
UAH