Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт під’їздів № 7 та № 8 із заміни дверей на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, буд. 7
Очікувана вартість
199 985,00 UAH
UA-2021-12-03-016172-c ● c468fa1b5c074e8ebd0ef75e97171f1d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43938788 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31 |
Контактна особа: |
Ольга Аралова +380978517036 aralova1911@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 199 985,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт під’їздів № 7 та № 8 із заміни дверей на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, буд. 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ул. Шолохова, буд. 7, під’їзди № 7 та № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 18:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 18:22 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
не відповідність дефектного акту
Дата подання: 06 грудня 2021 14:49
Дата відповіді: 08 грудня 2021 20:28
Доброго дня! В додатку 3, п.18 вимагаєтеся гарантійний лист, що до вивезення сміття протягом 3 днів. В додатку 1 «ДА» відсутній вивіз сміття?
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно, технічними вимогами оголошення про проведення закупівлі не передбачено вивезення сміття, але з метою приведення території, на якій будуть надаватися послуги, до належного санітарного стану, учасник повинен виконати прибирання території.
ТД
Дата подання: 06 грудня 2021 15:03
Дата відповіді: 08 грудня 2021 20:31
Просимо надати тендерну документацію в форматі WORD, для можливості роботи з нею.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно з статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу в електронній системі тендерну документацію та додатки до неї, адміністрацією Амур-Нижньодніпровського району була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Наявна тендерна документація у повній мірі забезпечує можливість учасників ознайомитися з нею. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word»».
контактна особа
Дата подання: 07 грудня 2021 17:07
Дата відповіді: 08 грудня 2021 20:31
У зв'язку з відсутністю інформації про конфігурацію та розміри металопластикових дверей - прошу надати контакт особи відповідальной за огляд приміщення та підписання акту заміру.
Відповідь: Добрий день! Замовником не вимагається підписання акту візуального огляду об’єкту відповідальною особою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-03-016172-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:34825022
Дата подання: 22 грудня 2021 17:54
необ’єктивне та упереджене рішення
Згідно протоколу № 313 від 21.12.2021, ТОВ «ЗМПО Прогрес» дискваліфіковано через невідповідність умовам визначеним в оголошенні.
Вважаю що Вами порушено принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів п. 13 пп. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Прийняте Вами рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» є необ’єктивним та упередженим.
Так в протоколі зазначено наступне:
- Відсутній реєстр документів. Однак, статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено надання реєстру документів. Відсутність даного документу жодним чином не впливає на зміст та варітсть пропозиції. Також зважаючи на те що, пропозиція подається через електронну систему закупівель в реєстрі документів немає необхідності.
- Відсутня нумерація сторінок документів. Згідно законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" не передбачено проставляння нумерації сторінок. До відома така вимога не впливає на зміст пропозиції.
- Відсутня довідка з обслуговуючого банку про залишок коштів на рахунку. Однак згідно ст. 505 «Цивільного кодексу України», відомості про стан банківських рахунків Товариства є комерційною таємницею та захищені Законом.
- Відсутній лист згода на обробку персональних даних. Зверніть увагу, що серед документів у складі пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» мається Протокол №36 зборів трудового колективу, згідно якого працівники відмовились від розповсюдження своїх персональних даних згідно ЗУ «Про захист персональних даних».
- Всупереч вимог тендерної документації надано документи у форматі .rar. Але, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Учасник зобов’язаний завантажити пропозицію. Формат .rar є загальноприйнятим та розповсюдженим у системі закупівель. Формат у якому подані документи пропозиції не впливає на зміст.
Судячи з такого затятого ставлення до пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» виникає підозра щодо Вашою прихильності до іншого учасника закупівлі.
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення протоколу № 313 від 21.12.2021;
2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогрес», та визнати як таку, що є більш економічно вигідною та повністю відповідає встановленим технічним та іншим вимогам;
3. Надати відповідь у встановлені строки.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю що Вами порушено принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів п. 13 пп. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Прийняте Вами рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» є необ’єктивним та упередженим.
Так в протоколі зазначено наступне:
- Відсутній реєстр документів. Однак, статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено надання реєстру документів. Відсутність даного документу жодним чином не впливає на зміст та варітсть пропозиції. Також зважаючи на те що, пропозиція подається через електронну систему закупівель в реєстрі документів немає необхідності.
- Відсутня нумерація сторінок документів. Згідно законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" не передбачено проставляння нумерації сторінок. До відома така вимога не впливає на зміст пропозиції.
- Відсутня довідка з обслуговуючого банку про залишок коштів на рахунку. Однак згідно ст. 505 «Цивільного кодексу України», відомості про стан банківських рахунків Товариства є комерційною таємницею та захищені Законом.
- Відсутній лист згода на обробку персональних даних. Зверніть увагу, що серед документів у складі пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» мається Протокол №36 зборів трудового колективу, згідно якого працівники відмовились від розповсюдження своїх персональних даних згідно ЗУ «Про захист персональних даних».
- Всупереч вимог тендерної документації надано документи у форматі .rar. Але, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Учасник зобов’язаний завантажити пропозицію. Формат .rar є загальноприйнятим та розповсюдженим у системі закупівель. Формат у якому подані документи пропозиції не впливає на зміст.
Судячи з такого затятого ставлення до пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» виникає підозра щодо Вашою прихильності до іншого учасника закупівлі.
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення протоколу № 313 від 21.12.2021;
2. Повернути на кваліфікацію пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогрес», та визнати як таку, що є більш економічно вигідною та повністю відповідає встановленим технічним та іншим вимогам;
3. Надати відповідь у встановлені строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2021 11:42
Шановний учасник!
Адміністрація Амур-Нижньодніпровського району Дніпровської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Замовником в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, встановлено вимогу про надання у складі пропозиції реєстру документів, нумерацію сторінок, надання документів у форматі .pdf. та Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) (для підтвердження можливості виконання послуг без попередньої оплати, учасники повинні мати залишок коштів на рахунку не менш, ніж 30% від очікуваної вартості закупівлі та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, або нотаріально завіреної копії або копії завіреної учасником.
Так згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання реєстру документів, однак згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
- Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Стосовно довідки з про залишок коштів на рахунку, дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з місцевого бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного надання послуг з поточного ремонту.
Замовнику необхідно знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 розділу VIII Наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» «на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься постанова виконавця». Разом з тим, вказану постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з коштами державного бюджету України на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимогі надати довідки з банківських установ про наявність коштів на рахунках - дискримінаційними вимогами. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
Що стосується тверджень щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», яка процитована у тексті Скарги. Разом з тим,ч.1 ст.61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних оригіналів довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана (і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю міститься у сфері компетенції виключно Учасника, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і Банком.
Таким чином, твердження викладені Учасником у вимозі що довідка про залишок коштів на банківських рахунках є комерційною таємницею не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки полягає виключно в межах компетенції Учасника.
З приводу відсутності листа згоди на обробку персональних даних, повідомляємо про наступне:
Так, звісно Замовник бачив у складі пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» Протокол №36 зборів трудового колективу, але Замовник відхилив вашу пропозицію у зв’язку з відсутністю листа згоди на обробку персональних даних уповноваженої особи, а саме директора Латай Ю. В., щодо якого у складі пропозиції було надано персональні дані (паспорт та ІПН).
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведеними нормативними актами Замовник вважає що Учасник повинен був надати лист згода на обробку персональних даних на Латай Ю. В.
За таких обставин, позиція Учасника позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню.
Адміністрація Амур-Нижньодніпровського району Дніпровської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Замовником в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, встановлено вимогу про надання у складі пропозиції реєстру документів, нумерацію сторінок, надання документів у форматі .pdf. та Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) (для підтвердження можливості виконання послуг без попередньої оплати, учасники повинні мати залишок коштів на рахунку не менш, ніж 30% від очікуваної вартості закупівлі та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, або нотаріально завіреної копії або копії завіреної учасником.
Так згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання реєстру документів, однак згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
- Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Стосовно довідки з про залишок коштів на рахунку, дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з місцевого бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного надання послуг з поточного ремонту.
Замовнику необхідно знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 розділу VIII Наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» «на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься постанова виконавця». Разом з тим, вказану постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з коштами державного бюджету України на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимогі надати довідки з банківських установ про наявність коштів на рахунках - дискримінаційними вимогами. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
Що стосується тверджень щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», яка процитована у тексті Скарги. Разом з тим,ч.1 ст.61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних оригіналів довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана (і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю міститься у сфері компетенції виключно Учасника, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і Банком.
Таким чином, твердження викладені Учасником у вимозі що довідка про залишок коштів на банківських рахунках є комерційною таємницею не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки полягає виключно в межах компетенції Учасника.
З приводу відсутності листа згоди на обробку персональних даних, повідомляємо про наступне:
Так, звісно Замовник бачив у складі пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогрес» Протокол №36 зборів трудового колективу, але Замовник відхилив вашу пропозицію у зв’язку з відсутністю листа згоди на обробку персональних даних уповноваженої особи, а саме директора Латай Ю. В., щодо якого у складі пропозиції було надано персональні дані (паспорт та ІПН).
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведеними нормативними актами Замовник вважає що Учасник повинен був надати лист згода на обробку персональних даних на Латай Ю. В.
За таких обставин, позиція Учасника позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" #34825022 |
Відхилено |
178 800,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 15:30
|
ТОВ "АБРИС-БУД" #42215107 |
Переможець |
199 985,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:32
|
Дод угода Шолохова 7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2021 11:43
|
Дог Шол 7.pdf | укладений |
24 грудня 2021 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору про надання послуг на 9940,43 грн. (Дев'ять тисяч дев'ятсот сорок грн. 43 коп.) без ПДВ згідно ст. 291, 297 ПКУ. 2.Пункт 2.1. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить: 190044,57 грн. (Сто дев'яносто тисяч сорок чотири грн. 57 коп.) без ПДВ згідно ст. 291, 297 ПКУ. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |