Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
77220000-8 - Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-12-03-015994-c ● 0a30bb6dabdd44ce95b78af7aab76cfc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43163579 |
Місцезнаходження: | 65005, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Бабеля, буд. 2 |
Контактна особа: |
Андрій Гаєвський +380637792155 tusso.odessa@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65082, Україна, Одеська область, Одеса, Софіївська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату не пізніше 5 (п’яти) банківських днів за фактично надані об’єми послуг Підрядником на підставі Актів (форма КБ-2В, КБ-3), за умови надання Замовнику пакет супровідних документів із зазначенням коли, ким і чим оброблено, сертифікати, та гарантію на вогнезахист, що підписані уповноваженими представниками Сторін та за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 17:55 |
Оголошення.docx | |
03 грудня 2021 17:55 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перевірка якості виконання робіт
Дата подання: 03 грудня 2021 21:37
Дата відповіді: 07 грудня 2021 18:39
Шановний Замовнику, уважно розглянувши вимоги тендерної документації, пропонуємо з метою уникнення недобросовісного виконання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ у закладах освіти включити в документацію вимогу щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту для перевірки відповідності робіт з вогнезахисту результати лабораторних випробувань акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, а саме протоколи з позитивним висновком Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України у Одеській області
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надану Вами змістовну пропозицію!
Відповідно до вимог Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064 «Про затвердження Правил з вогнезахисту», в ході перевірки відповідності вогнезахисту під час виконання робіт з вогнезахисного обробляння та прийняття виконаних робіт Замовник залишає за собою право провести лабораторні випробування вогнезахисту та вимагати від Учасника усунення виявлених недоліків.
Також, слід зауважити, що при складанні Оголошення про проведення закупівлі від 03.12.2021 року, Замовник користувався вимогами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064 «Про затвердження Правил з вогнезахисту», в ході перевірки відповідності вогнезахисту під час виконання робіт з вогнезахисного обробляння та прийняття виконаних робіт Замовник залишає за собою право провести лабораторні випробування вогнезахисту та вимагати від Учасника усунення виявлених недоліків.
Також, слід зауважити, що при складанні Оголошення про проведення закупівлі від 03.12.2021 року, Замовник користувався вимогами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 грудня 2021 18:47
Дата відповіді: 07 грудня 2021 18:40
Шановний Замовнику! Детально розглянувши вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, просимо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо надання в складі пропозиції оригіналу або завіреної учасником копії будівельної ліцензії – клас наслідків СС3.
Оскільки предметом закупівлі є ДК 021:2015-77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій), то документом дозвільного характеру на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею є ліцензія ДСНС України:
Вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Адміністративна будівля, розташована за адресою: вул. Софіївська,19, м. Одеса, є пам’яткою архітектури та містобудування, занесеною до державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» до значних наслідків (СС3) відносяться пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини".
Адміністративна будівля, розташована за адресою: вул. Софіївська,19, м. Одеса, є пам’яткою архітектури та містобудування, занесеною до державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» до значних наслідків (СС3) відносяться пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-03-015994-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 07 грудня 2021 09:50
незаконна дискримінаційна вимога
2. З метою встановлення фактичних об’ємів та специфіки виконання необхідних робіт по закупівлі, Учаснику необхідно здійснити обстеження об’єктів Замовника (попередньо узгодивши графік обстежень з Замовником) та надати відповідні акти обстеження з підписом відповідальної особи закладу.
В іншому випадку вважати, що учасник не володіє повною інформацією про стан цього об'єкта, умови надання послуг та можливі ускладнюючі фактори. За результатами огляду, в період уточнень складається Акт огляду об’єкта в довільній формі за підписом представника Учасника та представника Замовника.
В результаті складання Акту огляду об’єкта, Учасник складає локальний кошторис, відомість матеріальних ресурсів, договірну ціну та подає в разом з Пропозицією./Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією./Відатк, внесіть зміни в документацію та видаліть вимогу щодо необхідності огляду.
Розгорнути
Згорнути
В іншому випадку вважати, що учасник не володіє повною інформацією про стан цього об'єкта, умови надання послуг та можливі ускладнюючі фактори. За результатами огляду, в період уточнень складається Акт огляду об’єкта в довільній формі за підписом представника Учасника та представника Замовника.
В результаті складання Акту огляду об’єкта, Учасник складає локальний кошторис, відомість матеріальних ресурсів, договірну ціну та подає в разом з Пропозицією./Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією./Відатк, внесіть зміни в документацію та видаліть вимогу щодо необхідності огляду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2021 18:43
Замовник самостійно встановлює вимоги документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 14 Закону.
Вимагаючи проведення обстеження, Замовник мав на меті пересвідчитись, що Учасник розуміє всі конструкції та обсяги для підготовки Пропозиції. Також, Замовник запевняє, що кожному учаснику створені всі умови для обстеження об’єкта та кожен має змогу в період уточнень відвідати об’єкт для обстеження (в період з 03.12.2021 по 09.12.2021, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00).
Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства, та ніяким чином не порушені права Учасника. Учасники, які бажають брати участь у спрощеній закупівлі, мають право провести огляд об’єкту, отримати підписаний замовником Акт огляду та запропонувати Замовнику послуги, при цьому за технічним завданням, що чітко встановлені у Додатку 2. А тому Вашу вимогу змушені залишити не задоволеною.
Вимагаючи проведення обстеження, Замовник мав на меті пересвідчитись, що Учасник розуміє всі конструкції та обсяги для підготовки Пропозиції. Також, Замовник запевняє, що кожному учаснику створені всі умови для обстеження об’єкта та кожен має змогу в період уточнень відвідати об’єкт для обстеження (в період з 03.12.2021 по 09.12.2021, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00).
Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства, та ніяким чином не порушені права Учасника. Учасники, які бажають брати участь у спрощеній закупівлі, мають право провести огляд об’єкту, отримати підписаний замовником Акт огляду та запропонувати Замовнику послуги, при цьому за технічним завданням, що чітко встановлені у Додатку 2. А тому Вашу вимогу змушені залишити не задоволеною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПГС" #42930919 |
Переможець |
63 246,19
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 14:14
|
Договір №69 від 21.12.2021.pdf | укладений |
21 грудня 2021 14:13
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 грудня 2021 17:16
|
63 246,19 UAH | UA928201720343110001000100374 ТУ ССО у Одеській області |
UA473348510000000002600189621 ТОВ "ПГС." |
Оплачений |