Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «ПРОТИАВАРІЙНІ РЕМОНТНО-РЕСТАВРАЦІЙНІ РОБОТИ БУДІВЛІ НАЦІОНАЛЬНОГО ХУДОЖНЬОГО МУЗЕЮ УКРАЇНИ – «БУДИНКУ МУЗЕЮ СТАРОЖИТНОСТЕЙ ТА МИСТЕЦТВ, 1897-1900 р.р.» - ПАМ'ЯТКИ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ, ОХОРОННИЙ № 903 - по вул. ГРУШЕВСЬКОГО, 6 в ПЕЧЕРСЬКОМУ РАЙОНІ м. КИЄВА» (Коригування) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
19 778 792,40 UAH
UA-2021-12-03-012718-c d91fe069932543139931829aa69b0da4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Собченко

+380442798572 2798572@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний художній музей України
Код ЄДРПОУ: 02224330
Вебсайт: http://namu.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, Вул. Грушевського, 6
Контактна особа: Ольга Собченко
+380442798572
2798572@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 5 ст. 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Під час виконання робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Протиаварійні ремонтно-реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України – «будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятки архітектури та містобудування національного значення, охоронний № 903 - по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва» (Коригування) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) за договором від 16.08.2019р № 95, (далі- основний Договір), на суму 69 388 362,00 грн з ПДВ, укладеному за результатами відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-08-000472-b) з переможцем - ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» (ЄДРПОУ 40722813), виникла необхідність виконання додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, без виконання яких неможливо виконувати основні роботи за основним Договором, а саме:
1) скульптурні композиції на фасадах;
2) зміна технології ремонтно-реставраційної роботи фасадів;
3) посилення елементів портику;
4) вхідна група на головному фасаді;
5) посилення перекриття під центральною вхідною групою;
6) влаштування гідроізоляції стін та сходів;
7) ганок і сходи центрального входу;
8) влаштування ліфтової шахти;
9) ремонтно-реставраційні роботи скульптур левів та їх постаментів;
10) влаштування підпірних стінок входу з вул. Грушевського.
Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. Для завершення об’єкта в цілому та забезпечення належних технічних показників, при коригуванні проекту було проведено додаткові дослідження та враховано необхідність виконання вищезазначених додаткових робіт. Після внесення відповідних змін (коригування) до проекту, Національний художній музей України отримав від ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Протиаварійні ремонтно-реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України – «будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятки архітектури та містобудування національного значення, охоронний № 903 - по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва» (коригування)» від 22.11.2021 р.№ 1132-21Е. Згідно з Експертним звітом вартість додаткових робіт, без виконання яких неможливо виконувати основні роботи за основним Договором, складає 19 778 792,40 з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості основного Договору від 16.08.2019р № 95. Додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з умовами основного Договору, оскільки виконуватимуться ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» у комплексі з роботами, передбаченими основним Договором. Невиконання додаткових робіт унеможливить введення об’єкта в експлуатацію у цілому. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено основним Договором та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1) Закон України «Про публічні закупівлі» - пункт 5 частини 2 статті 40;
2) Договір від 16.08.2019р № 95 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Протиаварійні ремонтно-реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України – «будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятки архітектури та містобудування національного значення, охоронний № 903 - по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва» (Коригування) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація);
3) Експертний звіт від 22.11.2021 р.№ 1132-21Е.
4) Відомість обсягів робіт.
5) Акт огляду технічного стану пам’ятки.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 15:27
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «ПРОТИАВАРІЙНІ РЕМОНТНО-РЕСТАВРАЦІЙНІ РОБОТИ БУДІВЛІ НАЦІОНАЛЬНОГО ХУДОЖНЬОГО МУЗЕЮ УКРАЇНИ – «БУДИНКУ МУЗЕЮ СТАРОЖИТНОСТЕЙ ТА МИСТЕЦТВ, 1897-1900 р.р.» - ПАМ'ЯТКИ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ, ОХОРОННИЙ № 903 - по вул. ГРУШЕВСЬКОГО, 6 в ПЕЧЕРСЬКОМУ РАЙОНІ м. КИЄВА» (Коригування) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом поетапної оплати, протягом 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Генпідрядником належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період за умови наявності фінансування та наявності асигнувань з державного бюджету Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2021 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 15:21
Протокол про наміри.pdf
03 грудня 2021 15:16
Д-4 Відомість обсягів робіт.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №2-1-3 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Дод. угода №2 до договору №95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №2-1-5 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №2-1-1 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Договір № 95 від 16.08.19р..pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №2-1-4 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №2-1-2 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Експертний звіт з додатком_22_11_21.pdf
03 грудня 2021 15:16
Дод. угода №1 до договору №95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №7-1-4 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №2-2-1 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №7-2-1 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №7-1-2 до дог. №95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Дод. угода №4 до договору №95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Звіт 95 дог..pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №2-2-2 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №7-1-1 до дог. №95.pdf
03 грудня 2021 15:16
Протокол переговорів.pdf
03 грудня 2021 15:16
Локальний кошторис №7-1-3 до дог. №95.pdf
03 грудня 2021 15:15
Д-5 Акт огляду технічного стану пам'ятки.pdf
03 грудня 2021 15:15
Локальний кошторис №8-1-1 до дог.№95.pdf
03 грудня 2021 15:15
Дод. угода №3 до договору №95.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-14-000041 ● 9061be2f753c43e4a3a5d762fcc15422
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.09.2022 № 201

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-12-03-012718-c 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-16 15:54:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт: «Протиаварійні ремонтно-реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України - «Будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятки архітектури та містобудування національного значення, охоронний № 903 - по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-012718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення (інформацію) та експертні, нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
3. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-21 14:54:58

Відповідь на звернення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ID: UA-2021-12-03-012718-c на запит Державної аудиторської служби України від 2022-09-16 (15:54:04) надаємо наступні пояснення (інформацію):
Стосовно першого питання:
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону є закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з умовами основного Договору, оскільки виконуватимуться генеральним підрядником ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» у комплексі з роботами, передбаченими основним Договором від 16.08.2019 р. Невиконання додаткових робіт унеможливило б введення об’єкта в експлуатацію в цілому. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, відповідно, внесення змін до нього. В свою чергу, внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнило б виконання робіт, збільшило строки їх виконання, призвело б до підвищення їх вартості, і вплинуло б на якість виконаних робіт, а також могло призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором. Тобто, призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено основним Договором та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем. Це є неприпустимим.

Стосовно другого питання:
Згідно з абзацом третім пункту 4 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі робочого проекту по об’єкту: «Протиаварійні ремонтно – реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України «Будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятка архітектури та містобудування національного значення, охоронний №903 по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва. (коригування)», що пройшов експертизу ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза». Копія експертного звіту додається. Даним проектом передбачається також виконання робіт, які не зазначені в основному Договорі, але є аналогічними та невідривно пов’язаними з ними.
Відповідно до розміру бюджетного фінансування об’єкту на 2021 рік, планувалося виконання ремонтно-реставраційних робіт головного фасаду, посилення елементів портику, реставрацію скульптурних композицій, відновлення вхідної групи на головному фасаді та влаштування ліфтової шахти для мало мобільних груп населення, виконання протиаварійних ремонтно-реставраційних робіт ганку і сходів, ремонтно-реставраційні роботи скульптур левів та їх постаментів, влаштування підпірних стінок входу з вул. Грушевського та благоустрій території Музею зі сторони головного входу. Тому, до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі було враховано лише роботи, що необхідно виконати по об’єкту саме на цих ділянках. Дані роботи не враховані основним Договором, але є аналогічними та відповідають проектно-кошторисній документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації, по якій отримано експертний звіт, на ті роботи без яких неможливо виконати роботи в 2021 році по основному Договору в межах бюджетного фінансування.

Стосовно третього питання:
Інформація доступна за посиланням на сайті: https://namu.inspire.pp.ua/; розділ "Публічна інформація"; Інформація щодо виконання вимог пункту 4 -1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710.

Додатки:
1. Договір від 16.08.2019р. № 95 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Протиаварійні ремонтно-реставраційні роботи будівлі Національного художнього музею України – «будинку музею старожитностей та мистецтв, 1897-1900 р.р.» - пам’ятки архітектури та містобудування національного значення, охоронний № 903 - по вул. Грушевського, 6 в Печерському районі м. Києва» (Коригування) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
2. Експертний звіт від 22.11.2021 р.№ 1132-21Е.
3. Погодження МКІП науково-проектної документації.
4. Титульний лист робочого проекту ТОМ 3, з погодженням МКІП.
5. Погодження МКУ науково-проектної документації.
6. Дозвіл МКУ на генпідрядника.
7. Дозвіл ДАБІ на виконання будівельних робіт.
8. Акт огляду технічного стану пам’ятки.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕСТАВРАЦІЙНА ФІРМА "ВІДРОДЖЕННЯ"
#40722813
Переможець 19 778 792,40
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 15:27

Документи

03 грудня 2021 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 15:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕСТАВРАЦІЙНА ФІРМА "ВІДРОДЖЕННЯ"
#40722813
19 778 792,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 12:27
ДУ 3 до дог. 145.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 12:24
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 13:55
ДУ 2 до дог. 145.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 13:51
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 13:12
ДУ №1 до договору №145.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 13:10
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 15:25
Обєктний кошторис 07-01.pdf укладений
15 грудня 2021 15:22
Обєктний кошторис 02-02.pdf укладений
15 грудня 2021 15:22
Обєктний кошторис 02-01.pdf укладений
15 грудня 2021 15:22
Локальний коштрис 07-01-06.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-01-05.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-01-02.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-01-01.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-02-01.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-01-011.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-01-10.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-01-06.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Локальний + від. рес. 02-01-03.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Додаток 4.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Додаток 3.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Додаток 1.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Договірна ціна.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Відомість 02-02.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21
Договір 145.pdf укладений
15 грудня 2021 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України протягом 2022 року, введенням військового стану в Україні (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного станув Україні, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ та Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ), керуючись п.2.2, п.2.3 та п.12.4. Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.12.2021р. № 145 (далі - Договір) Замовник і Генпідрядник дійшли згоди про продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за Договором. 1. Сторони домовилися внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: згідно Календарного графіку (Додаток № 3), який є невід'ємною частиною цього Договору: з дня набрання чинності цим Договором до 31.12.2023 року.». 2. Сторони домовилися внести зміни п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності до Договірної ціни і Протоколу погодження договірної ціни (Додаток № 1) та локальних кошторисів (Додаток № 2), які є невід’ємними частинами цього Договору, становить: 19 778 792 грн. 40 коп. (дев'ятнадцять мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто дві грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% 3 296 465 грн. 40 коп. (три мільйони двісті дев’яносто шість тисяч чотириста шістдесят п’ять грн. 40 коп.), з них вартість робіт на 2021 рік становить: 15 186 705 грн. 60 коп. (п’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч сімсот п’ять грн. 60 коп.), у т.ч. ПДВ 2 531 117 грн 60 коп. Вартість робіт на 2022 рік становить: 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 0 грн. 00 коп. Вартість робіт на 2023 рік становить: 4 592 086 грн. 80 коп. (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто дві тисячі вісімдесят шість грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ 765 347 грн 80 коп. Обсяги вартості робіт на 2023 рік можуть бути скориговані в залежності від бюджетних призначень шляхом укладення додаткових угод до Договору з внесенням відповідних змін. Сторони погодили, що виконання робіт в 2023 році проводиться виключно після отримання Замовником відповідних бюджетних асигнувань, про що Замовник письмово повідомляє Генпідрядника.».
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України з 24 лютого 2022 року, введенням воєнного стану в Україні (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-IX, Указом від 6 лютого 2023 року № 58/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2915-IX, Указом від 1 травня 2023 року № 254/2023, затвердженим Законом України від 2 травня 2023 року № 3057-IX, Указом від 26 липня 2023 року № 451/2023, затвердженим Законом України від 27 липня 2023 року № 3275-IX та Указом від 10 листопада 2023 року № 734/2023, затвердженим Законом України від 08 листопада 2023 року № 3429-IX), керуючись п.2.2, п.2.3 та п.12.4. Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.12.2021р. № 145 (далі – Договір) Замовник і Генпідрядник дійшли згоди про продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за Договором. 1. Сторони домовилися внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: згідно Календарного графіку (Додаток № 3), який є невід'ємною частиною цього Договору: з дня набрання чинності цим Договором до 31.12.2024 року.». 2. Сторони домовилися внести зміни п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності до Договірної ціни і Протоколу погодження договірної ціни (Додаток № 1) та локальних кошторисів (Додаток № 2), які є невід’ємними частинами цього Договору, становить: 19 778 792 грн. 40 коп. (дев'ятнадцять мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто дві грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% 3 296 465 грн. 40 коп. (три мільйони двісті дев’яносто шість тисяч чотириста шістдесят п’ять грн. 40 коп.), з них вартість робіт на 2021 рік становить: 15 186 705 грн. 60 коп. (п’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч сімсот п’ять грн. 60 коп.), у т.ч. ПДВ 2 531 117 грн 60 коп. Вартість робіт на 2022 рік становить: 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 0 грн. 00 коп. Вартість робіт на 2023 рік становить: 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 0 грн. 00 коп. Вартість робіт на 2024 рік становить: 4 592 086 грн. 80 коп. (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто дві тисячі вісімдесят шість грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ 765 347 грн 80 коп. Обсяги вартості робіт на 2024 рік можуть бути скориговані в залежності від бюджетних призначень шляхом укладення додаткових угод до Договору з внесенням відповідних змін. Сторони погодили, що виконання робіт в 2024 році проводиться виключно після отримання Замовником відповідних бюджетних асигнувань, про що Замовник письмово повідомляє Генпідрядника.».
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України з 24 лютого 2022 року, введенням воєнного стану в Україні (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, (зі змінами)), затримкою фінансування у запланований строк, керуючись п.2.3, п.2.4 та п.12.4. Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.12.2021р. № 145 (далі – Договір) Замовник і Генпідрядник дійшли згоди про продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за Договором. 1. Сторони домовилися внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: згідно Календарного графіку (Додаток № 3), який є невід'ємною частиною цього Договору: з дня набрання чинності цим Договором до 31.12.2025 року.». 2. Сторони домовилися внести зміни п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності до Договірної ціни і Протоколу погодження договірної ціни (Додаток № 1) та локальних кошторисів (Додаток № 2), які є невід’ємними частинами цього Договору, становить: 19 778 792 грн. 40 коп. (дев'ятнадцять мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто дві грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% 3 296 465 грн. 40 коп. (три мільйони двісті дев’яносто шість тисяч чотириста шістдесят п’ять грн. 40 коп.), з них вартість робіт на 2021 рік становить: 15 186 705 грн. 60 коп. (п’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч сімсот п’ять грн. 60 коп.), у т.ч. ПДВ 2 531 117 грн 60 коп. Вартість робіт на 2022 рік становить: 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 0 грн. 00 коп. Вартість робіт на 2023 рік становить: 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 0 грн. 00 коп. Вартість робіт на 2024 рік становить: 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 0 грн. 00 коп. Вартість робіт на 2024 рік становить: 4 592 086 грн. 80 коп. (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто дві тисячі вісімдесят шість грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ 765 347 грн 80 коп. Обсяги вартості робіт на 2025 рік можуть бути скориговані в залежності від бюджетних призначень шляхом укладення додаткових угод до Договору з внесенням відповідних змін. Сторони погодили, що виконання робіт в 2025 році проводиться виключно після отримання Замовником відповідних бюджетних асигнувань, про що Замовник письмово повідомляє Генпідрядника.». 3. Сторони домовилися внести зміни до п. 12.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «12.3. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2025 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов'язань, що лишились невиконаними.». 4. Сторони домовилися внести зміни в Протокол погодження договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) та викласти його в новій редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди (Додаток 1). 5. Сторони домовилися внести зміни в Календарний графік виконання робіт (Додаток № 3 до Договору) та викласти його в новій редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди (Додаток 2). 6. Сторони домовилися внести зміни в План фінансування робіт (Додаток № 4 до Договору) та викласти його в новій редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди (Додаток 3). 7. Інші умови вищевказаного Договору, не змінні цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML