Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (потреба на 2022 рік)
Очікувана вартість
435 890,00 UAH
UA-2021-12-03-012270-c ● de8980f08bfd4be5a06106ddc0ed5aa3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НІКОЛЬСЬКА ПУБЛІЧНА БІБЛІОТЕКА НІКОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 00184388 |
Місцезнаходження: | 87000, Україна , Донецька обл., Нікольський район, с.м.т. Нікольське, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 128 |
Контактна особа: |
Ірина Повєткіна +380976960953 volodar.biblioteka@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 435 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 179,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66374 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87000, Україна, Донецька область, с.м.т. Нікольське, вул. Свободи 128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата акта Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений в акті, який не може бути меншим 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання його Споживачем, але не пізніше останнього дня місяця наступного за звітним. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 15:04 |
ПРОТОКОЛ ПРОЗОРРО ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ НА 2022 РІК №1.docx | |
03 грудня 2021 15:03 |
Проект договору.docx | |
03 грудня 2021 15:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сертифікатів ISO
Дата подання: 08 грудня 2021 18:52
Дата відповіді: 10 грудня 2021 09:42
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, в додатку 4 до тендерної документації в розділі 2 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» пунктом 18 передбачено надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог.
Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником до своєї тендерної документації іншої інформації, але наявність такої інформації повинно бути передбачено законодавством.
Отримання вищевизначених сертифікатів ISO відповідно до законодавств України не є обов'язковим. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії.
За результатом розгляду справи № 826/15639/17 Апеляційний адміністративний суд дійшов позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Враховуючи зазначене, з метою приведення ТД до вимог діючого законодавства, просимо видалити дискримінаційні вимоги щодо надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону, «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: що підтверджується Рішеннями № 9528-р/пк-пз від 14.09.2018, №546-р/пк-пз від 14.01.2021р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-18-003131-b, №645-р/пк-пз від 15.01.2021р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-21-011798-c та №9066-р/пк-пз від 26.04.2021р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-19-000685-c, згідно яких вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною. Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020р. №2407-р/пк-пз та №2309-р/пк-пз від 06.02.2020р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-10-001583-c згідно яких вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною.
Також зазначаємо, що за наведеною Вами справою №826/15639/17 є постанова Верховного Суду від 24 червня 2020 року з якою рекомендуємо ознайомитись за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919.
Виходячи з вищенаведеного важаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Також зазначаємо, що за наведеною Вами справою №826/15639/17 є постанова Верховного Суду від 24 червня 2020 року з якою рекомендуємо ознайомитись за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919.
Виходячи з вищенаведеного важаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-03-012270-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Донецькі енергетичні послуги, Код ЄДРПОУ:42086719
Дата подання: 08 грудня 2021 18:51
Щодо сертифікатів ISO
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, в додатку 4 до тендерної документації в розділі 2 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» пунктом 18 передбачено надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог.
Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником до своєї тендерної документації іншої інформації, але наявність такої інформації повинно бути передбачено законодавством.
Отримання вищевизначених сертифікатів ISO відповідно до законодавств України не є обов'язковим. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії.
За результатом розгляду справи № 826/15639/17 Апеляційний адміністративний суд дійшов позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Враховуючи зазначене, з метою приведення ТД до вимог діючого законодавства, просимо видалити дискримінаційні вимоги щодо надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Так, в додатку 4 до тендерної документації в розділі 2 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» пунктом 18 передбачено надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог.
Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником до своєї тендерної документації іншої інформації, але наявність такої інформації повинно бути передбачено законодавством.
Отримання вищевизначених сертифікатів ISO відповідно до законодавств України не є обов'язковим. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії.
За результатом розгляду справи № 826/15639/17 Апеляційний адміністративний суд дійшов позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Враховуючи зазначене, з метою приведення ТД до вимог діючого законодавства, просимо видалити дискримінаційні вимоги щодо надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2021 09:42
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону, «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: що підтверджується Рішеннями № 9528-р/пк-пз від 14.09.2018, №546-р/пк-пз від 14.01.2021р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-18-003131-b, №645-р/пк-пз від 15.01.2021р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-21-011798-c та №9066-р/пк-пз від 26.04.2021р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-19-000685-c, згідно яких вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною. Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020р. №2407-р/пк-пз та №2309-р/пк-пз від 06.02.2020р. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-10-001583-c згідно яких вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною.
Також зазначаю, що за наведеною справою №826/15639/17 є постанова Верховного Суду від 24 червня 2020 року з якою треба рекомендувати ознайомитись автору скарги, це можна зробити за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919.
Виходячи з вищенаведеного важаю вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Також зазначаю, що за наведеною справою №826/15639/17 є постанова Верховного Суду від 24 червня 2020 року з якою треба рекомендувати ознайомитись автору скарги, це можна зробити за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919.
Виходячи з вищенаведеного важаю вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Інформація про відміну
Дата відміни
19 грудня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій