Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігрові комплекси) Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 37530000-2
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-12-03-010994-c ● 4a233756222e4814a93fd843cd541f45
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 04386775 |
Вебсайт: | http://ostrozhecka.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 35113, Україна , Рівненська обл., с. Острожець, вул. Незалежності, 12 |
Контактна особа: |
Тарас Гордійчук +380971050404 ostrozhecz.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігрові комплекси) Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 37530000-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
—
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Замовником у гривнях шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 (десяти) календарних днів згідно наданих видаткових накладних за наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 14:27 |
ТД майданчики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ISO
Дата подання: 04 грудня 2021 15:16
Дата відповіді: 06 грудня 2021 15:02
Шановний Замовнику ,надайте будь ласка обгрунтовану відповідь надання сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 у виробництві дитячих майданчиків.На офіційному вебсайті структурного підрозділу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» зазначено, яку продукцію віднесено до законодавчо регульованої сфери (наказ Держспоживстандарту України від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні».(в переліку відсутній запис ,щодо обов'язкової сертифікації дитячих майданчиків) Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку.Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути або сертифікат якості, або висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Однак, знову ж хочемо зауважити, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом підтверджуючим якість. 4) Сертифікати ISO 9001:2015 не має жодного відношення до товару і таким чином він не можуть підтвердити ні безпечність ТОВАРУ, ні його екологічність. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. (А може і не допомогти, адже не зазначено чітко – ДОПОМОЖЕ, отже немає впевненості, є сумніви, відсутні гарантії, це лише можливість, а не гарантований результат). Просимо внести відповідні зміни в оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів.
До того ж в актуальній редакції Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз.
Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів.
До того ж в актуальній редакції Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-03-010994-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "НІКОНОВА АНАСТАСІЯ АНДРІЇВНА
", Код ЄДРПОУ:3604708169
Дата подання: 30 грудня 2021 17:11
Вимога 30.12.2021
Оскарження незаконної дискваліфікації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКОНОВА АНАСТАСІЯ АНДРІЇВНА " |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" |
299 800,00
UAH з ПДВ
|
299 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ СКЛАДИ" |
299 998,00
UAH з ПДВ
|
299 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКОНОВА АНАСТАСІЯ АНДРІЇВНА
" #3604708169 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 17:58
|
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" #41301184 |
Переможець |
299 800,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 18:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 11:24 |
Кінець періоду оскарження: | 15 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 04 січня 2022 11:24 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку зі зменшенням видатків на здійснення закупівлі, що є предметом процедури закупівлі «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігрові комплекси)» (ДК 021:2015 – 37530000-2), прийнято рішення визнати відкриті торги такими що не відбулись на підставі п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» . |
Документи:
04 січня 2022 11:24
|
Електронний підпис |
04 січня 2022 11:23
|
проткол48.pdf |