Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24760454 |
Вебсайт: | https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/ |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18 |
Контактна особа: |
Олена Бєлоусюк +380487256446, +380487221254 inz-upravlenie@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 11:15 |
Очікувана вартість: | 52 738 417,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 263 692,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 16:27 |
Проєкт договору Аркадія 30.12.2021.doc | |
30 грудня 2021 16:27 |
Протокол №290 від 30.12.2021 року.docx | |
30 грудня 2021 16:27 |
тендерна документація ЗМІНИ 30.12.2021.docx | |
30 грудня 2021 16:27 |
Зміни.docx | |
30 грудня 2021 16:27 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000067 ● eebc286fa4164a73bda520664523f95f
- Статус: завершено ● Дата: 30 травня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2021-12-03-009569-c 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 14:45:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-009569-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальну за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 11:25:14
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 16.02.2021 р. у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-009569-c).
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник, Управління) отримало запит Державної аудиторської служби України згідно наказу від 14.02.2022 № 24 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу "Аркадія" II-ої черги протизсувних споруд» (ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи), (КПКВ 2916050– «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності»),(КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів») – ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-009569-c).
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служби України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43. У відповідності частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Запит отримано 16 лютого 2022 року, отже Замовник згідно до Закону надає відповідь у визначений Законом термін.
Згідно Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами), згідно з якою Замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель Управління інформувало про проведення відкритих торгів за предметом: «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу "Аркадія" II-ої черги протизсувних споруд», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи, КПКВ 2916050 – «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності», КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів» на офіційному веб-сайті Одеської міської ради 03 грудня 2021 року за посиланням https://omr.gov.ua/ru/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/.
На виконання вищезазначеної Постанови КМУ Управління оприлюднило інформацію щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Рішенням Одеської міської ради № 384-VIII від 28.07.2021 р. «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 24.12.2021 року № 13- VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» та Рішенням Одеської міської ради № 540-VIII від 15.09.2021 р. «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 24.12.2021 року № 13- VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета по закупівлі «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу "Аркадія" II-ої черги протизсувних споруд», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи, КПКВ 2916050 – «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності», КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів» здійснювався відповідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі позитивного експертного звіту, затвердженого Одеською філією Державного підприємства «Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція» №ЕКМН-4138/06-21 від 28 липня 2021 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці, екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження і затверджено (схвалено) в установленому порядку.
Водночас, експертним звітом Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція» встановлено, що за результатами розгляду кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі використання Примірної методики, яка затверджена Наказом Мінекономіки №225 від 18.02.2020 року, а саме, для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучено експертів на договірних засадах, а саме, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 року № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Водночас, Управління інформує, що згідно наказу «Про організацію діяльності уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради» № 9 від 21 квітня 2020 року відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, шляхом застосування відкритих торгів, відповідно до вимог Закону України, уповноваженою особою призначено головного спеціаліста-юрисконсульта Управління – Бєлоусюк Олену Олександрівну. Також, до цих пояснень Управління надає положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в управлінні інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради та наказ управління №35 від 30.12.2020 року «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.
Додатки до наданих пояснень:
1. Експертний звіт №ЕКМН-4138/06-21 від 28 липня 2021 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом, на 2 арк.
2. Наказ управління №9 від 21.04.2020 року «Про організацію діяльності уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради», на 2 арк.
3. Копія положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в управлінні інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, на 4 арк.
4. Наказ управління №35 від 30.12.2020 року «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, на 1 арк.
Уповноважена особа, відповідальна
за організацію та проведення
процедур закупівлі, шляхом застосування
відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2023-05-05-000043 ● 71087ab1382a4cb7a6cad8e72030f040
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2021-12-03-009569-c 03.12.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 16:53:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівлі за номером за номером UA-2021-12-03-009569-с) установлено.
Відповідно до пункту 4.6 Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 08.02.2022 №1АР (далі – Договір) початок та закінчення робіт визначаються календарним графіком виконання робіт (додаток №2), що є невід’ємною частиною цього договору.
Додатком №2 до Договору початок робіт визначений з лютого 2022 року.
Водночас протоколом №71 щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Замовника від 28.02.2022 вирішено укласти додаткову угоду № 1, якою продовжено строк дії договору до 31.12.2024.
В якості підстав для прийняття відповідного рішення уповноваженою особою вказано: затримка фінансування витрат Замовника та заборона перебування осіб у межах прибережної захисної смуги Чорного моря на території Одеської області у зв’язку з дією особливого режиму воєнного стану в Україні (наказ Одеської обласної військової адміністрації від 21.05.2022 №9).
Відповідно до пункту 6.3.1 підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у строки, встановлені договором та відповідно до проектно-кошторисної документації.
Відповідно до пункту 6.2.1 Договору Замовник має право розірвати договір зокрема у разі не виконання зобов’язань підрядником, повідомивши йому про це у строк 10 календарних днів з дати прийняття рішення про необхідність розірвання договору.
Пунктом 8.3. Договору визначено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку її дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України.
З огляду на викладене вище, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації із підтвердними документами, а саме:
- документальну інформацію про виконання підрядником умов 4.6 Договору за період часу з 08.02.2022 по 21.05.2022;
- документальну інформацію про обґрунтування підрядником настання обставин непереборної сили у період з 24.02.2022 по 21.05.2022;
- документальну інформацію про фінансування робіт Замовником у період з 08.02.2022 по 21.05.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 12:59:00
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10.05.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-009569-c).
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник, Управління) отримало запит від 10.05.2023 Державної аудиторської служби України згідно наказу від 05.05.2023 № 123 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу "Аркадія" II-ої черги протизсувних споруд» (ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи), (КПКВ 2916050– «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності»),(КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів») – ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-009569-c).
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служби України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, у відповідності частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Запит отримано 10 травня 2023 року, отже Замовник згідно до Закону надає відповідь у визначений Законом термін.
Відповідно до умов Договору №1АР про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 08 лютого 2022, а саме, пункту 10.4.4. Замовник здійснює контроль та залучає на договірній основі технічний нагляд для здійснення контролю за відповідністю якості об'ємів виконаних робіт проектно-кошторисній документації, будівельним нормам і правилам, а матеріалів, виробів і конструкцій, державним стандартам і технічним умовам.
Статтею 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закону) установлено, що право виконання будівельних робіт настає виключно після видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт. Оскільки ч.3 ст. 37 Закону передбачає, що для отримання дозволу на виконання будівельних робіт до органу державного архітектурно-будівельного контролю подаються, окрім іншого, копії документів про призначення осіб, відповідальних за виконання будівельних робіт, та осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд та інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення).
Водночас, Управління повідомляє, що роботи за Договором про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 08.02.2022 року № 1АР у запитуваний Державною аудиторською службою, а саме з 08.02.2022 по 21.05.2022, не проводилися у зв’язку з:
- у відповідності до викликів та загроз починаючи з лютого 2022 року Збройними силами України військовим командуванням оперативного командування «Примор'я» у військовій сфері, загрозою висадки диверсійно-розвідувальних груп та військ противника на узбережжі міста Одеси, постійним перебуванням озброєних ракетоносіями військових кораблів в акваторії Чорного моря, були проведені «певні» попереджувальні дії на ділянках узбережжя та пляжах міста Одеси, в тому числі мінування ділянок територій, які можуть бути використані противником для висадки з моря. З моменту збройного нападу російської федерації території узбережжя міста дообладнанні «спеціальними засобами» щодо обмеження відвідування територій узбережжя задля виключень виникнення трагедій і негативних наслідків для життя і здоров'я громадян. Оскільки берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд знаходиться безпосередньо на узбережжі в пляжній зоні – доступу до вказаної ділянки з 24.02.2022 не було.
- відсутністю діючого договору за предметом закупівлі: послуги інженера консультанта по об’єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення № 1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу «Аркадія» II-ої черги протизсувних споруд»;
- відсутністю діючого договору за предметом: технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення № 1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу «Аркадія» II-ої черги протизсувних споруд»;
- відсутністю діючого договору за предметом: авторський нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу «Аркадія» II-ої черги протизсувних споруд»;
- наказу про призначення відповідальних осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд та наказу про призначення інженера-консультанта.
Водночас, Управлінням проводилися закупівлі за предметами:
1. Послуги інженера – консультанта по об’єкту: Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд;
2. Технічний нагляд по об’єкту: Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд;
які в свою чергу:
Скасовані:
UA-2022-02-09-010862-b
UA-2022-01-24-009561-b
UA-2021-12-06-009052-c
UA-2021-12-06-008754-c
Не відбулися:
UA-2022-01-24-008752-b відхилення всіх пропозицій
Згідно з приписами Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 1 серпня 2005 р. N 668 (далі – Постанова) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 17 червня 2009 р. N 601та пунктом 10.4.4 Замовник здійснює контроль та залучає на договірній основі технічний нагляд для здійснення контролю за відповідністю якості об’ємів виконаних робіт проектно-кошторисній документації, будівельним нормам і правилам, а матеріалів, виробів і конструкцій, державним стандартам і технічним умовам.
Отже, лише після проведення відповідних процедур закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та укладення вищевказаних договорів Управління, як Замовник, згідно діючого законодавства, мало можливість розпочати процес отримання дозволу на виконання будівельних робіт шляхом подачі відповідних документів, необхідних для прийняття рішення про видачу такого дозволу до органу державного архітектурно-будівельного контролю, надання чи/та відкриття доступу на відповідній ділянці території узбережжя. А отже, підрядник, не мав можливості приступити до робіт, що є предметом Договору №1АР від 08.02.2022 у визначений період, що запитується Держаудитслужбою у запиті про надання пояснень від 10.05.2022.
Окрім того, згідно пункту 19 Постанови: 19. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду у разі:
виникнення обставин непереборної сили;
невиконання або неналежного виконання замовником своїх
зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання
будівельного майданчика (фронту робіт), проектної документації,
ресурсів тощо);
внесення змін до проектної документації;
дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт,
за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від
підрядника обставинами;
виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки
виконання робіт (будівництва об'єкта).
Окрім того Підрядник, листами від 25.02.2022 вих. №25-02/22 та 28.02.2022 вих. №28-02/22-05 повідомляв Замовника про настання форс-мажорних обставин, які передбачені умовами Договору, пункт 8.2. (копія додається)
Додатки до наданих пояснень:
1. Копія протоколу №8 від 24.01.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
2. Копія протоколу №9 від 24.01.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
3. Копія протоколу №20 від 09.02.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
4. Копія протоколу №31 від 08.03.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
5. Копія протоколу №32 від 08.03.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
6. Копія листа Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» від 25.02.2022 вих. №25-02/22 та » від 28.02.2022 вих. №28-02/22-05, на 3 аркушах в 1 примірнику.
Уповноважена особа, відповідальна
за організацію та проведення
процедур закупівлі, шляхом застосування
відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 16:53:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівлі за номером за номером UA-2021-12-03-009569-с) установлено.
Відповідно до пункту 4.6 Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 08.02.2022 №1АР (далі – Договір) початок та закінчення робіт визначаються календарним графіком виконання робіт (додаток №2), що є невід’ємною частиною цього договору.
Додатком №2 до Договору початок робіт визначений з лютого 2022 року.
Водночас протоколом №71 щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Замовника від 28.02.2022 вирішено укласти додаткову угоду № 1, якою продовжено строк дії договору до 31.12.2024.
В якості підстав для прийняття відповідного рішення уповноваженою особою вказано: затримка фінансування витрат Замовника та заборона перебування осіб у межах прибережної захисної смуги Чорного моря на території Одеської області у зв’язку з дією особливого режиму воєнного стану в Україні (наказ Одеської обласної військової адміністрації від 21.05.2022 №9).
Відповідно до пункту 6.3.1 підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у строки, встановлені договором та відповідно до проектно-кошторисної документації.
Відповідно до пункту 6.2.1 Договору Замовник має право розірвати договір зокрема у разі не виконання зобов’язань підрядником, повідомивши йому про це у строк 10 календарних днів з дати прийняття рішення про необхідність розірвання договору.
Пунктом 8.3. Договору визначено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку її дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України.
З огляду на викладене вище, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації із підтвердними документами, а саме:
- документальну інформацію про виконання підрядником умов 4.6 Договору за період часу з 08.02.2022 по 21.05.2022;
- документальну інформацію про обґрунтування підрядником настання обставин непереборної сили у період з 24.02.2022 по 21.05.2022;
- документальну інформацію про фінансування робіт Замовником у період з 08.02.2022 по 21.05.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 13:06:09
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10.05.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-009569-c).
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник, Управління) отримало запит від 10.05.2023 Державної аудиторської служби України згідно наказу від 05.05.2023 № 123 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу "Аркадія" II-ої черги протизсувних споруд» (ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи), (КПКВ 2916050– «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності»),(КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів») – ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-009569-c).
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служби України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, у відповідності частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Запит отримано 10 травня 2023 року, отже Замовник згідно до Закону надає відповідь у визначений Законом термін.
Відповідно до умов Договору №1АР про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 08 лютого 2022, а саме, пункту 10.4.4. Замовник здійснює контроль та залучає на договірній основі технічний нагляд для здійснення контролю за відповідністю якості об'ємів виконаних робіт проектно-кошторисній документації, будівельним нормам і правилам, а матеріалів, виробів і конструкцій, державним стандартам і технічним умовам.
Статтею 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закону) установлено, що право виконання будівельних робіт настає виключно після видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт. Оскільки ч.3 ст. 37 Закону передбачає, що для отримання дозволу на виконання будівельних робіт до органу державного архітектурно-будівельного контролю подаються, окрім іншого, копії документів про призначення осіб, відповідальних за виконання будівельних робіт, та осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд та інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення).
Водночас, Управління повідомляє, що роботи за Договором про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 08.02.2022 року № 1АР у запитуваний Державною аудиторською службою, а саме з 08.02.2022 по 21.05.2022, не проводилися у зв’язку з:
- у відповідності до викликів та загроз починаючи з лютого 2022 року Збройними силами України військовим командуванням оперативного командування «Примор'я» у військовій сфері, загрозою висадки диверсійно-розвідувальних груп та військ противника на узбережжі міста Одеси, постійним перебуванням озброєних ракетоносіями військових кораблів в акваторії Чорного моря, були проведені «певні» попереджувальні дії на ділянках узбережжя та пляжах міста Одеси, в тому числі мінування ділянок територій, які можуть бути використані противником для висадки з моря. З моменту збройного нападу російської федерації території узбережжя міста дообладнанні «спеціальними засобами» щодо обмеження відвідування територій узбережжя задля виключень виникнення трагедій і негативних наслідків для життя і здоров'я громадян. Оскільки берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд знаходиться безпосередньо на узбережжі в пляжній зоні – доступу до вказаної ділянки з 24.02.2022 не було.
- відсутністю діючого договору за предметом закупівлі: послуги інженера консультанта по об’єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення № 1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу «Аркадія» II-ої черги протизсувних споруд»;
- відсутністю діючого договору за предметом: технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення № 1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу «Аркадія» II-ої черги протизсувних споруд»;
- відсутністю діючого договору за предметом: авторський нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами № 2 і № 3) і траверса № 2 в районі пляжу «Аркадія» II-ої черги протизсувних споруд»;
- наказу про призначення відповідальних осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд та наказу про призначення інженера-консультанта.
Водночас, Управлінням проводилися закупівлі за предметами:
1. Послуги інженера – консультанта по об’єкту: Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд;
2. Технічний нагляд по об’єкту: Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд;
які в свою чергу:
Скасовані:
UA-2022-02-09-010862-b
UA-2022-01-24-009561-b
UA-2021-12-06-009052-c
UA-2021-12-06-008754-c
Не відбулися:
UA-2022-01-24-008752-b відхилення всіх пропозицій
Згідно з приписами Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 1 серпня 2005 р. N 668 (далі – Постанова) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 17 червня 2009 р. N 601та пунктом 10.4.4 Замовник здійснює контроль та залучає на договірній основі технічний нагляд для здійснення контролю за відповідністю якості об’ємів виконаних робіт проектно-кошторисній документації, будівельним нормам і правилам, а матеріалів, виробів і конструкцій, державним стандартам і технічним умовам.
Отже, лише після проведення відповідних процедур закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та укладення вищевказаних договорів Управління, як Замовник, згідно діючого законодавства, мало можливість розпочати процес отримання дозволу на виконання будівельних робіт шляхом подачі відповідних документів, необхідних для прийняття рішення про видачу такого дозволу до органу державного архітектурно-будівельного контролю, надання чи/та відкриття доступу на відповідній ділянці території узбережжя. А отже, підрядник, не мав можливості приступити до робіт, що є предметом Договору №1АР від 08.02.2022 у визначений період, що запитується Держаудитслужбою у запиті про надання пояснень від 10.05.2022.
Окрім того, згідно пункту 19 Постанови: 19. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду у разі:
виникнення обставин непереборної сили;
невиконання або неналежного виконання замовником своїх
зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання
будівельного майданчика (фронту робіт), проектної документації,
ресурсів тощо);
внесення змін до проектної документації;
дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт,
за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від
підрядника обставинами;
виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки
виконання робіт (будівництва об'єкта).
Окрім того Підрядник, листами від 25.02.2022 вих. №25-02/22 та 28.02.2022 вих. №28-02/22-05 повідомляв Замовника про настання форс-мажорних обставин, які передбачені умовами Договору, пункт 8.2. (копія додається)
Додатки до наданих пояснень:
1. Копія протоколу №8 від 24.01.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
2. Копія протоколу №9 від 24.01.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
3. Копія протоколу №20 від 09.02.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
4. Копія протоколу №31 від 08.03.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
5. Копія протоколу №32 від 08.03.2022, на 1 аркуші в 1 примірнику.
6. Копія листа Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» від 25.02.2022 вих. №25-02/22 та » від 28.02.2022 вих. №28-02/22-05, на 3 аркушах в 1 примірнику.
Уповноважена особа, відповідальна
за організацію та проведення
процедур закупівлі, шляхом застосування
відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
52 648 302,34
UAH з ПДВ
|
52 384 610,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "ПРОМБУДСЕРВІС" |
52 650 000,00
UAH з ПДВ
|
52 386 307,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
52 384 610,24
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 12:17
|
Угода про розірвання Договору від 22.06.2023р..PDF | укладений |
22 червня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:54
|
Протокол №71 - Додаткова угода №1 від 28.12.2022.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 12:34
|
Договір №1АР від 08.02.2022.PDF | укладений |
08 лютого 2022 12:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у зв’язку із дією особливого режиму воєнного стану в Україні, враховуючи умови Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами), згідно наказу Одеської обласної військової адміністрації № 9 від 21.05.2022 року «Про заборону перебування осіб на пляжних зонах у межах прибережної захисної смуги Чорного моря на території Одеської області», на підставі пунктів 5, 10 ч. 1, ст.8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Порядку встановлення заборони або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2021 року №1450, Рішення Одеської міської ради «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2023 рік» №1012-VIII від 30.11.2022 - у зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника, заборони перебування осіб на пляжних зонах у межах прибережної захисної смуги Чорного моря на території Одеської області у зв’язку із дією особливого режиму воєнного стану в Україні - продовжити строк дії договору про закупівлю від 08 лютого 2022 № 1АР та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт «Капітальний ремонт берегоукріплення №1 (між траверсами №2 і №3) і траверса №2 в районі пляжу «Аркадія» ІІ-ої черги протизсувних споруд» - зміни до договору передбачені пунктом четвертим частиною п’ятою статті 41 Закону. |
Номер договору про закупівлю: | 1АР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 лютого 2022 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Причини розірвання Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти №1АР від 08 лютого 2022 року зазначені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради від 22 червня 2023 року №68 |