Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички оглядові - 33140000-3 - Медичні матеріали (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»
Очікувана вартість
47 300,00 UAH
UA-2021-12-03-007469-a bf38699cf76b402fbe5dbc654b22aee3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карбулецька Тетяна Іванівна

+380554221167 tender_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Олешківська багатопрофільна лікарня" Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004083
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 85
Контактна особа: Карбулецька Тетяна Іванівна
+380554221167
tender_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 20:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 47 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 473,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля здійснюється відповідно до Пункту 3-1 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції Закону України від 01.07.2021 № 1599-IX Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель, для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), зі змінами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 пар
Рукавички оглядові латексні (неопудрені) Розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141420-0 — Хірургічні рукавички
4000 пар
Рукавички оглядові латексні (неопудрені) Розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141420-0 — Хірургічні рукавички
1000 пар
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні текстуровані без пудри Розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141420-0 — Хірургічні рукавички
1000 пар
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні текстуровані без пудри Розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141420-0 — Хірургічні рукавички

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах можливої відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 грудня 2021 17:15
Дата відповіді: 08 грудня 2021 17:37
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів Предмет закупівлі – «Рукавички оглядові - 33140000-3 - Медичні матеріали (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та не вказує, що еквівалент в даній закупівлі передбачається!, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та не вказав інформацію про те, що еквівалент в даній закупівлі передбачається! Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування рукавичок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог рукавичок, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Хоча ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено при визначені вимог до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, але це не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів та/або еквівалентів предмету закупівлі. Проте хочемо вас інформувати, що замовником самостійно вже піднімалось дане питання, в результаті чого було вирішено внести зміни до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі та інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧУПЄЄВА ІРИНА ІГОРІВНА" 33 530,00
UAH
33 530,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧУПЄЄВА ІРИНА ІГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧУПЄЄВА ІРИНА ІГОРІВНА"
#2238811567
Переможець 33 530,00
UAH
23 грудня 2021 13:19

Документи

23 грудня 2021 13:19
Електронний підпис
23 грудня 2021 13:16
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧУПЄЄВА ІРИНА ІГОРІВНА"
#2238811567
33 530,00
UAH
Документи

Документи

23 грудня 2021 13:19
Електронний підпис
23 грудня 2021 13:16
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 15:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:17
договір укладений
30 грудня 2021 19:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Рукавички оглядові латексні (неопудрені) Розмір М 4100 пар 3,30
UAH
Рукавички оглядові латексні (неопудрені) Розмір L 4000 пар 3,30
UAH
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні текстуровані без пудри Розмір М 1000 пар 3,40
UAH
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні текстуровані без пудри Розмір L 1000 пар 3,40
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 530,00
UAH