Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2021-12-03-007221-a ● d8b1254b3b514b35b5bd1f8d7372ca9a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Центр оцінки та інформації» |
Код ЄДРПОУ: | 00209131 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Контактна особа: |
Руденко Людмила Іванівна +380445177020 tender@dpcoi.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 18:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2021 18:35 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15, вул. Січових Стрільців, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за надані Послуги, передбачені даним Договором, проводяться Замовником на підставі рахунку-фактури Виконавця шляхом перерахування коштів на його розрахунковий рахунок протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту прийняття-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 16:44 |
Зміни до ТД протокол 83 від 08.12.2021 охорона.doc | |
08 грудня 2021 16:44 |
ТД Охорона ДПЦОІ на 2022 Зі Змінами від 08.12.2021.doc | |
03 грудня 2021 18:30 |
Оголошення від 03.12.2021 охорона.pdf | |
03 грудня 2021 18:30 |
ТД Охорона ДПЦОІ на 2022 від 03.12.2021.doc |
08 грудня 2021 16:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2021 16:44 |
Зміни до ТД протокол 83 від 08.12.2021 охорона.doc
|
|||
08 грудня 2021 16:44 |
ТД Охорона ДПЦОІ на 2022 Зі Змінами від 08.12.2021.doc
|
|||
03 грудня 2021 18:30 |
Оголошення від 03.12.2021 охорона.pdf
|
|||
03 грудня 2021 18:30 |
ТД Охорона ДПЦОІ на 2022 від 03.12.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
УКХ зв'язок
Дата подання: 06 грудня 2021 14:42
Дата відповіді: 08 грудня 2021 16:39
Доброго дня, відповідно до ч.5. додатку 2 до ТД: "Учасник повинен мати у власності дозволи на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього аналогового УКХ радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні м. Києва та/або Київської обл., дійсних на весь період надання послуг з охорони за цією закупівлею, та договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотними моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів".
Скажіть будь ласка, якщо ми маємо відповідні дозволи, які діють на всій території України, надання таких дозволів буде вважатися належним виконанням вимог ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Пункт 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено у такій редакції:
«5. Учасник повинен мати у власності дозволи на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього аналогового УКХ радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні м. Києва та/або Київської обл. або на території України, дійсних на весь період надання послуг з охорони за цією закупівлею, та договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотними моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.»
Пункт 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено у такій редакції:
«5. Учасник повинен мати у власності дозволи на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього аналогового УКХ радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні м. Києва та/або Київської обл. або на території України, дійсних на весь період надання послуг з охорони за цією закупівлею, та договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотними моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.»
Кількість машин
Дата подання: 06 грудня 2021 14:47
Дата відповіді: 08 грудня 2021 16:40
П. 7.1. додатку 2 до ТД, передбачено: Документальне підтвердження наявності не менше чотирьох одиниць транспорту реагування, п.7.2. додатку 2 до ТД, Документально підтвердити наявність не менше трьох службових автомобілів .
Уточніть будь ласка, мається на увазі, що разом має бути не менше 7 автомобілів, чи автомобілі передбачені п. 7.2 входять у кількість пердбачену п. 7.1?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Передбачено наявність не менше 7 автомобілів, у тому числі не менше 4 одиниць транспорту реагування та не менше 3 службових автомобілів для контролю несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях.
Уточнену інформацію внесено до тендерної документації.
Пункт 7.1. Додатку 2 до тендерної документації викладено без нумерації.
Змінено нумерацію пункту 7.2. Додатку 2 до тендерної документації на 8.
Уточнену інформацію внесено до тендерної документації.
Пункт 7.1. Додатку 2 до тендерної документації викладено без нумерації.
Змінено нумерацію пункту 7.2. Додатку 2 до тендерної документації на 8.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-03-007221-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СБ ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 06 грудня 2021 15:47
Дискримінаційні умови
Доброго дня, відповідно до вимог п.7.3. Додатку 2 до ТД: "7.3. Водії ГШР та (ГКНСПП) перед виїздом повинні проходити медичний огляд медпрацівником у відповідності до (п.1.4, п.1.8 розділу І Положенні про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 №65/80), який має: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). У разі відсутності в штаті Учасника медичного працівника він має право укласти договір з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має всі необхідні документи зазначені вище. Учасник повинен долучити до тендерної пропозиції сканкопії вищезазначених документів."
Вважаємо, що дану вимогу дискримінаційною, та такою що прямо порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Такі порушення виражені у наступному:
посилаючись на п.1.4. та.1.8. Наказу МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 №65/80(далі - Наказ 65/80) у вимогах тендерної документації, Замовник прямо суперечить цим же нормам. Адже відповідно до п.1.4. Наказу 65/80 щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Таким чином, Замовник встановлює явно дискримінаційну вимогу, яка передбачена саме для ТЗ, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
П. 1.8. Наказу № 65/80, передбачається що, щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники). Тобто, дана норма повинна застосовуватись лише перед та після рейсів лікарями та/або молодшими мед. працівниками до водіїв, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Таким чином, подальші вимоги цього пункту в частині вимог щодо наявності у штаті Учасника медичного працівника, який має відповідати необхідним вимогам також є дискримінаційною. Це зумовлено тим, що водіям ГШР та (ГКНСПП) не потрібно проходити медичний огляд перед виїздом, отже наявність таких працівників у штаті втрачає свою необхідність.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що дану вимогу дискримінаційною, та такою що прямо порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Такі порушення виражені у наступному:
посилаючись на п.1.4. та.1.8. Наказу МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 №65/80(далі - Наказ 65/80) у вимогах тендерної документації, Замовник прямо суперечить цим же нормам. Адже відповідно до п.1.4. Наказу 65/80 щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Таким чином, Замовник встановлює явно дискримінаційну вимогу, яка передбачена саме для ТЗ, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
П. 1.8. Наказу № 65/80, передбачається що, щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники). Тобто, дана норма повинна застосовуватись лише перед та після рейсів лікарями та/або молодшими мед. працівниками до водіїв, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Таким чином, подальші вимоги цього пункту в частині вимог щодо наявності у штаті Учасника медичного працівника, який має відповідати необхідним вимогам також є дискримінаційною. Це зумовлено тим, що водіям ГШР та (ГКНСПП) не потрібно проходити медичний огляд перед виїздом, отже наявність таких працівників у штаті втрачає свою необхідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 грудня 2021 16:41
Внесено зміни до тендерної документації.
Пункт 7.3. Додатку 2 до тендерної документації вилучено.
Пункт 7.3. Додатку 2 до тендерної документації вилучено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" |
903 168,00
UAH з ПДВ
|
903 168,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" |
1 051 545,60
UAH з ПДВ
|
1 051 545,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" #35417125 |
Відхилено |
903 168,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 17:40
|
|
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" #35735789 |
Переможець |
1 051 545,60
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 17:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2023 11:35
|
Дод угода _ 3 від 30.12.22 Охорона на 20 _.PDF | зміни до договору |
01 січня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2023 11:27
|
Дод угода _ 2 від 14.10.2022 Охорона.PDF | зміни до договору |
01 січня 2023 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 12:10
|
Дод угода _ 1 від 11.06.2022 Охорона.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2022 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:51
|
Договір _ 07-01-22 від 01.01.2022 охорона.pdf | укладений |
01 січня 2022 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | № 07-01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | частина 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-01/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |