Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Вулиця Михайла Грушевського, будинок 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна 380442091480 vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
У 2021 році така закупівля оголошувалась двічі. Так, оголошення про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології, код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв» доступні для перегляду в електронній системі закупівель за наступними номерами:
1. UA-2021-07-03-000038-b
2. UA-2021-09-22-006122-c
У першій та у другій процедурі закупівлі ніхто з учасників не подав свою тендерну пропозицію, у зв’язку з чим тендер було автоматично відмінено електронною системою закупівель з підстав визначених пунктом 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Документальне підтвердження проведення двох процедур відкритих торгів можливо переглянути за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-03-000038-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-22-006122-c
Також, у відповідності до вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі оголошувалися відповідно до річного плану.
Річний план для процедури відкритих торгів за № UA-2021-07-03-000038-b доступний за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-07-03-000054-c
Річний план для процедури відкритих торгів за № UA-2021-09-22-006122-c доступний за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-09-22-014198-b
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Технічні та якісні характеристики (Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі) однакові у раніше оголошених процедурах відкритих торгів 1) UA-2021-07-03-000038-b, 2) UA-2021-09-22-006122-c та однакові для проведення переговорної процедури. Предмет закупівлі та вимоги до учасника не змінювалися у раніше оголошених процедурах відкритих торгів 1) UA-2021-07-03-000038-b, 2) UA-2021-09-22-006122-c.
З урахуванням викладеного вище, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо можливості застосування переговорної процедури закупівлі з наступних підстав: відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таке рішення було затверджено протоколом засідання тендерного комітету від «08» листопада 2021 р. №449. Так, відповідно до цього рішення було вирішено запросити на переговори учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАМЕД" (Ідентифікаційний код юридичної особи 42268028). Для цього учаснику було направлено запрошення на переговори від 08.11.2021 вих. №659/11-21 та оприлюднено річний план за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-08-005858-a
Відповідно до ч. 4 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАМЕД" (Ідентифікаційний код юридичної особи 42268028).
В якості підтвердження проведення попередніх конкурентних процедур закупівель, які не відбулися, замовник оприлюднює:
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-03-000038-b
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-09-22-006122-c
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 16:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року, визначено, що авансування закупівлі обладнання для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва замовники можуть здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків". Отже, здійснення авансування замовником може бути в розмірі до 100%, проте здійснення такого авансування не є його обов'язком | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
03 грудня 2021 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 16:32 |
UA-2021-09-22-006122-c-report.pdf | |
03 грудня 2021 16:32 |
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю_Обладнання для оперативних втручань.docx | |
03 грудня 2021 16:32 |
UA-2021-07-03-000038-b-report.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000004 ● 179cdab42b2c4fc2b54281f2b11336ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-12-03-006581-a 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-21 17:08:48
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплекту обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології, код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-006581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 17.12.2021 № 1 та від 31.05.2022 № 2 до Договору від 17.12.2021 № 2021/82-о.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Інстамед" умов пункту 4.1 Договору від 17.12.2021 № 2021/82-о зі змінами внесеними додатковою угодою від 17.12.2021 № 1 в частині внесення Постачальником забезпечення виконання зобов’язань з поставки у вигляді банківської гарантії.
3. Надати інформацію та підтвердні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 17.12.2021 № 2021/54-о.
4. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-23 14:58:55
Пояснення на запит від 21.09.2022
Надаємо пояснення на запит у вкладених файлах.
- ДУ 2 строк та специф (для казни) - лист строк.pdf
- Лист - НПУ (Інстамед платіжка).pdf
- Лист - НПУ (Інстамед Акт прийому-передачі).pdf
- Лист - НПУ (Інстамед Акт введення в експплуатацію).pdf
- Лист - НПУ (Інстамед видаткова).pdf
- ГАРАНТІЯ.pdf
- ДУ 1 аванс ПИСЬМО СКАН.pdf
- ГАРАНТІЯ - зміни.pdf
- ДАСУ (поянення).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" здійснило заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, детально про усунення порушення у вкладеному листі.
2022-10-04 15:52:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інстамед" #42268028 |
Переможець |
117 449 750,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2022 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2022 09:24
|
ДУ 2 строк_Інстамед.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:44
|
Ду 1_17.12.2021-82-о.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 11:33
|
2021-82-о_17.12.2021.pdf | укладений |
20 грудня 2021 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа від 17.12.2021 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТАМЕД», що виникла необхідність внести зміни до договору №2021/82-о від 17.12.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНСТАМЕД» та передбачити наступний порядок оплати за договором: », так постачальник зазначає наступне: «За результатами проведених між ТОВ «ІНСТАМЕД» та Державним підприємством «УКРМЕДПРОЕКТБУД» переговорів, було опубліковано повідомлення про намір укласти договір відповідно до Витягу з протоколу засідання тендерного комітету ДП «УКРМЕДПРОЕКТБУД» від «03» грудня 2021 р. №524. Враховуючи технічні особливості Товару та складну процедуру його замовлення і виготовлення, а також унікальність обладнання, відсутність на ринку аналогів, просимо Вас розглянути можливість здійснити авансування за Договором. У іншому випадку, ми не гарантуємо підписання Договору між нами. Маємо повідомити Вас, що відповідно до отриманого ТОВ «ІНСТАМЕД» проекту договору передбачено здійснення поставки до 10.12.2021 року. З огляду на орієнтовну дату підписання договору з урахуванням строку на оскарження відповідно до чинного законодавства, такий строк поставки є від’ємним, а отже поставку у зазначені строки здійснити неможливо. Окрім, цього відповідно до п. 1.9 проекту договору, що був наданий для ознайомлення, постачальник гарантує, що якщо згідно з законодавством для виконання Договору вимагається наявність ліцензій (дозволів тощо) він зобов’язаний мати такі ліцензії (дозволи тощо) та аргументовано повідомити (не пізніше ніж в день укладення Договору) про необхідність отримання таких ліцензій (дозволів тощо) Покупця (якщо на придбання, зберігання, використання тощо Товару потрібно одержання ліцензій (дозволів тощо) Покупцем. Повідомляємо, що з метою отримання та здійснення користування Комплектом обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології необхідна відповідна ліцензія Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. Таким чином, отримання обладнання за Договором у разі відсутності у ДП «УКРМЕДПРОЕКТБУД» зазначеної ліцензії є неможливим. Орієнтовний термін отримання такої ліцензії складає 2 (два) місяці. Що ще раз підтверджує неможливість здійснити поставку у строк визначений у Договорі. З урахуванням зазначеного строку отримання ліцензії, а також особливої конструкції обладнання, складності його виробництва та доставки на територію України через епідемічну ситуацію, що склалася, просимо визначити строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором 01 червня 2022 року. Таким чином, строк дії договору також потребуватиме збільшення (продовження) на 2022 рік». |
Номер договору про закупівлю: | 2021/82-о |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін: зміна істотної умови Договору – строк поставки (пункт 5.1. Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 2021/82-о |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |