Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90610000-6 - Street-cleaning and sweeping services (mechanized street cleaning services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Космина Михайло Юрійович 380322521767 o.poturay@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Shevchenkivskyi District Administration of Lviv City Council |
National ID: | 04056115 |
Contact point: |
Kosmyna Mykhailo 380322521767 o.poturay@ukr.net |
Additional contacts: |
Poturai Oryslava Vasylivna 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 13:58 |
Очікувана вартість: | 29 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 грудня 2021 15:41 |
Enquiries until: | 25 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 29 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 149 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 15:41 |
3.1. ДОДАТОК 3 до ТД.docx | |
03 грудня 2021 15:41 |
3. ТД механізоване.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-05-000025 ● a8682dd3c650408299b8310578bbab7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 21:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2022 №114
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.05.2022 №114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8. UA-2021-12-03-006008-a 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 10:05:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць) 90610000-6 - Street-cleaning and sweeping services (mechanized street cleaning services)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-03-006008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-11 16:42:15
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру, очікуваної вартості та/або на процедуру закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2021-12-03-006008-a)
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради.
Відповідно до Державного класифікатора України ДК 002:2004, організаційно-правова форма господарювання Шевченківської районної адміністрації «орган місцевого самоврядування».
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.07.2021 № 1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 № 914, до компетенції Шевченківської районної адміністрації належить розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного механізованого прибирання вулиць населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; Закон України «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благоустрою населення»; Наказ міністерства з питань житлово-комунального господарства від 07.07.2008 року № 213 «Про затвердження методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів»; Наказ міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 року №54 «Про затвердження технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»; «Правила благоустрою м. Львова»; інших діючих нормативних документів.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Розмір бюджетного призначення визначено з урахуванням потреб минулих років (очікуваної вартості) та враховуючи бюджетні запити. Оскільки, Закон не містить обмежень щодо організації процедур закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану, Замовник для забезпечення невідкладних потреб у послугах з механізованого прибирання вулиць у наступному році, наприкінці 2021 року розпочато процедуру закупівлі за відповідним предметом закупівлі керуючись його очікуваною вартістю та враховуючи бюджетні запити.
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021/20484/download?cf_id=36.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-16 09:19:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць) 90610000-6 - Street-cleaning and sweeping services (mechanized street cleaning services)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-03-006008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. В ході моніторингу встановлено, що за результатами проведення зазначеної процедури закупівлі укладено договір від 31.01.2022 № 2/Т/22, до якого додатковою угодою від 04.04.2022 №1 та додатковою угодою від 06.05.2022 №2 внесено зміни в частині ціни договору.
Однак, технічна специфікація до договору від 31.01.2022 № 2/Т/22 (Додаток №1 до Договору) з оновленим перерахунком вартості послуг з урахуванням внесених змін Замовником не оприлюднена.
Прошу надати пояснення щодо вищевикладеного.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-18 16:19:23
ПОЯСНЕННЯ
з приводу укладення додаткових угод до договору від 31.01.2022 №2/Т/22 про закупівлю ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2021-12-03-006008-a)
Роботи з механізованого прибирання вулиць мають сезонний характер, а саме, літні та зимові.
Відповідно до Методичних рекомендацій з прибирання територій об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з житлово-комунального господарства України № 213 від 07.07.2008, літні роботи складаються з систематичних та періодичних операцій. Систематичні роботи із літнього прибирання включають в себе, зокрема: підмітання, очищення та миття об'єктів благоустрою; перевезення вуличного змету. Періодичні роботи із літнього прибирання включають в себе, зокрема: прибирання залишків технологічних матеріалів, що застосовувалися для зимового утримання доріг; прибирання наносів ґрунту після зливових дощів; очищення відстійників зливоприймальних колодязів та труб зливостоку; згрібання та перевезення опалого листя; поливання дорожнього покриття в спеку. Так, якщо температура повітря перевищує 25 град.C рекомендується проводити поливання дорожнього покриття. Поливання рекомендується проводити не рідше двох разів на добу за нормою витрати води від 0,2 л/кв.м до 0,3 л/кв.м.
Роботи з зимового прибирання різняться за ступенем важливості та черговості виконання робіт. В першу чергу проводиться: оброблення покриття технологічними матеріалами, що запобігають утворенню ожеледі та сприяють її ліквідації; згрібання та підмітання снігу; розчищення снігових валів. Потім проводиться: формування снігового валу; видалення снігу; зачищення покриття у місцях розміщення снігового валу після його видалення; сколювання та видалення льоду і сніжно-льодового накату; підмітання за тривалої відсутності снігопаду.
Для прибирання використовуються спеціальні машини та механізми для літніх та зимових видів робіт, а також універсальні із відповідними комплектами змінного навісного обладнання. Для механізованого прибирання влітку застосовуються, наприклад поливально-мийні та підмітально-прибиральні машини, а також спецмашини для очищення колодязів та зливостоків. Для розчищення території використовують також бульдозери, автогрейдери та навантажувачі.
Зимові прибиральні роботи виконуються, наприклад, плужно-щітковими снігоочисниками (згрібання та підмітання снігу з проїзної частини, тротуарів, зупинок транспорту тощо), роторними снігоочисниками (перекидання снігових валів та куп, навантаження снігом самоскидів), піскорозкидачами (посипання покриття фрикційними та іншими матеріалами, що рекомендується застосовувати проти ожеледі), снігонавантажувачами та машинами для видалення льоду. Доцільно застосовувати, у зимовий період, також універсальні машини - автогрейдери, бульдозери та екскаватори.
Використання певної спеціалізованої техніки у літній та зимовий період під час виконання робіт з механізованого прибирання вулиць здійснюється з урахуванням прогнозованих погодних умов та кліматичних факторів, та можуть змінюватись з врахуванням погіршення та/або різкої зміни погоди, а також з настанням непередбачуваних ситуацій (аварії, ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій (аномальні снігопади, зливові дощі, буревії, тощо), ліквідація наслідків військового вторгнення на територію нашої держави (очищення вулиць від уламків, тощо) та інше).
Принагідно повідомляємо, розрахунок за надані послуги здійснюється поетапно відповідно до фактично наданих послуг, з врахуванням вартості робіт та чергування автотранспортних засобів за одиницю виміру, визначених у Додатку №1 до Договору від 31.01.2022 №2/Т/22, а також не перевищуючи обсяги визначені цим Додатком для кожної спеціальної техніки.
Для уточнення обсягу робіт використовуються статистичні та звітні дані після завершення сезонних робіт та аналізу доцільності подальшого використання певної спеціалізованої техніки.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Зважаючи на вищевикладене, з метою ефективного та раціонального надання послуг з механізованого прибирання вулиць населених пунктів 04 квітня 2022 року Сторонами Договору №2/Т/22 від 31.01.2022 прийнято рішення про зменшення договірної ціни на суму 8 000 000,00 гривень без зменшення обсягів закупівлі та укладено Додаткову угоду №1 до Договору №2/Т/22 від 31.01.2022, 06 травня 2022 року Сторонами Договору №2/Т/22 від 31.01.2022 прийнято рішення про зменшення договірної ціни на суму 3 500 000,00 гривень без зменшення обсягів закупівлі та укладено Додаткову угоду №2 до Договору №2/Т/22 від 31.01.2022.
Додатково повідомляємо, за наявності достатньої кількості статистичних та звітних даних та/або завершення сезонних робіт (літнього прибирання) Сторонами буде скориговано обсяги визначені у Додатку №1 до Договору №2/Т/22 від 31.01.2022.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-24 13:42:50
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ ЗМІСТУ ВИСНОВКУ
за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць) (оголошення № UA-2021-12-03-006008-a)
Розглянувши висновок від 23.05.2022 UA-M-2020-09-21-000071 про результати моніторингу, проведеного Північно-Східним офісом Держаудитслужби (Харків), керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), не погоджуючись із змістом висновку Замовник звертається за роз’ясненням.
1. Щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харків) про те, що Замовником порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, а саме щодо зазначення Замовником у п.3 розділі VI Тендерної документації «Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що міститься у додатку № 3 до цієї тендерної документації».
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У констатуючій частині висновку зазначено «Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону».
Однак, звертаємо увагу, виходячи з офіційного змісту п.3 розділі VI Тендерної документації Замовником не встановлювалась можливість доповнення або корегування умов договору на стадії підписання, а лише визначено що остаточна редакція договору про закупівлю складається з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до ч. 4 ст. 180 ГКУ умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Зважаючи на норми Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України одним із істотних умов договору є його ціна. Відповідно до Закону ціна у договорі про закупівлю визначається відповідно до ціни пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами електронного аукціону.
А, отже, визначити ціну договору, що є істотною умовою договору, до проведення електронного аукціону та визначення переможця процедури закупівлі наперед неможливо, також, Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації визначено що невід’ємною частиною договору буде Додаток №1 у якому учасник-переможець повинен зазначати вартість надання послуг за одиницю виміру, що також неможливо встановити до проведення електронного аукціону та визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на викладене, просимо надати роз’яснення на підставі чого встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону та визначено що Замовником у Тендерній документації встановлено можливість доповнення або корегування умов договору на стадії підписання, окрім випадків встановлених Законом?
2. Щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харків) про те, що Замовником порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, а саме не оприлюднення Технічної специфікації з оновленим перерахунком вартості послуг з урахуванням змін.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 цього Закону оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 632 Цивільного кодексу України зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Частиною 5 статті 41 Закону законодавець встановив випадки при яких можуть змінюватись істотні умови договору про закупівлю, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Поряд з цим підстави визначені пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону передбачають зміну ціни договору, в бік зменшення, без зміни інших істотних умов договору. Причини для такого зменшення ціни в Законі не обмежені. При цьому Закон не містить обмежень щодо укладення однієї або декількох додаткових угод до договору про закупівлю у разі застосування певних або кількох підстав визначених частиною 5 статті 41 Закону.
Так, п. 3.6. Договору від 31.01.2022 №2/Т/22 встановлено, що ціна договору не змінюється, окрім випадків, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
А, отже, зважаючи на норми чинного законодавства та умови Договору від 31.01.2022 №2/Т/22, враховуючи норму п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору від 31.01.2022 №2/Т/22 та уклали Додаткову угоду №1 від 04.04.2022 та Додаткову угоду №2 від 06.05.2022.
На виконання вимог п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону 04.04.2022 о 17:42 Замовником оприлюднено у електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та Додаткову угоду №1 від 04.04.2022, 06.05.2022 о 14:43 оприлюднено у електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та Додаткову угоду №2 від 06.05.2022.
А, отже, Замовником у повній мірі виконано та дотримано вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, а саме, оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у термін що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення змін.
З огляду на викладене, просимо надати роз’яснення на підставі чого встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, та визначено що Замовник обов’язково повинен був укладати та оприлюднювати Технічну специфікацію з оновленими перерахунками вартості послуг?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 23.05.2022 № UA-M-2022-05-05-000025 Детально розглянувши висновок від 23.05.2022 UA-M-2022-05-05-000025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-03-006008-a, проведеного Північно-Східним офісом Держаудитслужби (Харків), повідомляємо наступне. За результатами моніторингу, проведеного головним державним аудитором Клименко Аллою Андріанівною, складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-03-006008-a, затверджений начальником управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби (Харків) Косіновим Станіславом Анатолійовичем, в якому зазначено, що під час проведення моніторингу виявлені порушення вимог частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), частини 4 статті 41 Закону, а також, вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, а саме: 1. У висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харків) зазначено про те, що Замовником порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, а саме щодо зазначення Замовником у п.3 розділі VI Тендерної документації «Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що міститься у додатку № 3 до цієї тендерної документації». У констатуючій частині висновку зазначено «Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону». Однак, виходячи з офіційного змісту п.3 розділі VI Тендерної документації, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником не зазначалась та не встановлювалась можливість доповнення або корегування умов договору на стадії його підписання, а визначено що остаточна редакція договору про закупівлю складається з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до ч. 4 ст. 180 ГКУ умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Відповідно до ч. 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Зважаючи на норми Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України одним із істотних умов договору є його ціна. Відповідно до Закону ціна у договорі про закупівлю визначається відповідно до ціни пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами електронного аукціону. Визначити ціну договору, що є істотною умовою договору, до проведення електронного аукціону та визначення переможця процедури закупівлі наперед неможливо. Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що невід’ємною частиною договору буде Додаток №1 у якому учасник-переможець повинен зазначати вартість надання послуг за одиницю виміру, що також неможливо встановити до проведення електронного аукціону та визначення переможця процедури закупівлі. Отже, з моменту повідомлення переможця про намір укласти договір сторони досягли згоди з істотних умов договору та такі умови що відображені у Проекті договору та тендерній пропозиції учасника відтворюються в договорі про закупівлю як в єдиному документі. З огляду на викладене, визначене у висновку зауваження є неправомірним та не відповідає дійсності, оскільки Замовником дотримано вимоги частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону в повній мірі, та не зазначено у Тендерній документації можливість доповнення або коригування договору на стадії його підписання, окрім випадків визначених Законом. 2. У висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харків) про те, що Замовником порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, а саме: не оприлюднення Технічної специфікації з оновленим перерахунком вартості послуг з урахуванням змін. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 цього Закону оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 632 Цивільного кодексу України зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом. Частиною 5 статті 41 Закону законодавець встановив випадки при яких можуть змінюватись істотні умови договору про закупівлю, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Поряд з цим підстави визначені пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону передбачають зміну ціни договору, в бік зменшення, без зміни інших істотних умов договору. Причини для такого зменшення ціни в Законі не обмежені. При цьому Закон не містить обмежень щодо укладення однієї або декількох додаткових угод до договору про закупівлю у разі застосування певних або кількох підстав визначених частиною 5 статті 41 Закону. Так, п. 3.6. Договору від 31.01.2022 №2/Т/22 встановлено, що ціна договору не змінюється, окрім випадків, передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». А, отже, зважаючи на норми чинного законодавства та умови Договору від 31.01.2022 №2/Т/22, враховуючи норму п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору від 31.01.2022 №2/Т/22 та уклали Додаткову угоду №1 від 04.04.2022 та Додаткову угоду №2 від 06.05.2022. На виконання вимог п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону 04.04.2022 о 17:42 Замовником оприлюднено у електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та Додаткову угоду №1 від 04.04.2022, 06.05.2022 о 14:43 оприлюднено у електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та Додаткову угоду №2 від 06.05.2022. З огляду на викладене, визначене у висновку зауваження є неправомірним та не відповідає дійсності, оскільки Замовником у повній мірі виконано та дотримано вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, а саме, оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у термін, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення змін. З огляду на викладене, Замовник не погоджується із висновком від 23.05.2022 UA-M-2022-05-05-000025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-03-006008-a, оскільки порушень у діях Замовника не вбачаємо, а зазначені у висновку порушення є неправомірними, надуманими та такими що не відповідають дійсності. Зважаючи на викладене, підстав для притягнення до відповідальності осіб за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-12-03-006008-a, не вбачаємо.
2022-05-27 15:18:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2022 15:13
|
ПП Рома | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2022 15:14
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" |
29 755 000,00
UAH з ПДВ
|
29 755 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Рома |
29 824 000,00
UAH з ПДВ
|
29 824 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
Переможець |
29 755 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 14:36
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 січня 2022 14:36
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
29 755 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2023 09:51
|
Додаткова №7 до 2-Т-22.pdf | зміни до договору |
08 березня 2023 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 14:54
|
Додаткова 6 до 2-Т-22.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:01
|
Додаткова 5 до 2-т-22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:57
|
Додаткова 4 до 2-т-22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2022 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2022 10:20
|
Додаткова 3 до 2-Т-22.pdf | зміни до договору |
15 липня 2022 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2022 14:50
|
Додаткова 2 до 2-Т-22.pdf | зміни до договору |
06 травня 2022 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 17:44
|
Додаткова до 2-Т-22.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:35
|
2-Т-22.pdf | укладений |
31 січня 2022 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та викласти п. 10.1. у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору на початку наступного року та доповнити розділ 3 Договору пунктом 3.1.1. Ціна Договору для закупівлі додаткового обсягу послуг у 2023 році становить 3 300 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо зменшення договірної ціни на закупівлю додаткового обсягу послуг на початку наступного року та пункт 3.1.1. викладено у новій редакції. Ціна Договору для закупівлі додаткового обсягу послуг у 2023 році становить 3 299 541,10 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2/Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |