Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативний комп’ютер (ноутбук), персональний комп'ютер в комплекті, системний блок, код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2021-12-03-004733-b ● 68a771f1a5704e358bb2c4123722c256
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пісківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41177899 |
Місцезнаходження: | 07820, Україна , Київська обл., смт Пісківка, вул Дачна, 66 |
Контактна особа: |
Ковалівська Катерина Валеріївна +380447733222 dzo41177899@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 92 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Додатково виділені кошти місцевого бюджету згідно рішення 16 сесії 8 скликання Пісківської селищної ради від 11.11.2021р №2/16-VІІІ "Про внесення змін до місцевого бюджету Пісківської селищної ОТГ на 2021 рік" (Довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2021 рік від 12.11.2021 р. №392, №397).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07820, Україна, Київська область, смт Пісківка, вул Дачна, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Персональний комп'ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07820, Україна, Київська область, смт Пісківка, вул Дачна, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07820, Україна, Київська область, смт Пісківка, вул Дачна, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості Товару протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 19:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 18:54 |
Проект договору.doc | |
03 грудня 2021 18:54 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 07 грудня 2021 10:00
Дата відповіді: 07 грудня 2021 10:12
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, допускається. Звертаємо увагу Учасників уважно ознайомитися з оголошенням спрощеної процедури закупівлі, яке не містить дискримінаційних вимог.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" #43509985 |
Переможець |
84 228,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 14:52
|
Звіт про виконання договору | укладений |
02 травня 2022 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2022 11:35
|
Додаткова угода №3 | зміни до договору |
30 березня 2022 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2022 11:30
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:28
|
догБ12.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 14:37
|
Додаткова угода | зміни до договору |
15 грудня 2021 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |