Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктно-кошторисної документації «Реконструкція бази палива моторвагонного депо Коломия. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (СРВНСО)»~
Очікувана вартість
91 794,92 UAH
UA-2021-12-03-004611-b b589bd975c954c6aa96192db5bd7c7f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко А. Л.

0322263997 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Захарченко А. Л.
0322263997
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 91 794,92 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 458,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість(ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ( файл додається). Строк виконання робіт – протягом 90 календарних днів з дати отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Розроблення проєктно-кошторисної документації «Реконструкція бази палива моторвагонного депо Коломия. Улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (СРВНСО)»~ (Предмет закупівлі визначено згідно з п.27 ч.1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" за об’єктом будівництва та з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної Виконавцем у Єдиному реєстрі податкових накладних. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця розрахунки здійснюються на 45-й банківський день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних проєктних робіт. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК 56 960,00
UAH
56 960,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 15:18
Електронний підпис
13 грудня 2021 15:17
Пропозиція.pdf
13 грудня 2021 15:17
Договір КС Рогатин.pdf
13 грудня 2021 15:17
Копія Статуту.pdf
13 грудня 2021 15:17
Договір КС Хуст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК
#37401452
Переможець 56 960,00
UAH
16 грудня 2021 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК
#37401452
56 960,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:56
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 14:07
ДУ №1 до до Договору № Л_НРП_21947_НЮ.pdf зміни до договору
03 січня 2023 14:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 18:06
Договір№ Л_НРП_21947_НЮ_розроблення ПКД на СРВНСО.pdf укладений
30 грудня 2021 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.13.4. Договору від 30.12.2021 №Л/НРП-21947/НЮ (надалі Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали додаткову угоду про продовження строку дії Договору. Відповідно, внесено зміни до пункту 11.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: Л/НРП-21947/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0,01
UAH