Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Новокостянтинівської з вул. Олени Теліги та просп. Степана Бандери в Оболонському та Подільському районах м. Києва» Коригування
Очікувана вартість
991 298,00 UAH
UA-2021-12-03-004515-a e668be9352534676a6ea7a8acb908097
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 21:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 14:27
Очікувана вартість: 991 298,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 956,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Новокостянтинівської з вул. Олени Теліги та просп. Степана Бандери в Оболонському та Подільському районах м. Києва» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Камєнєва), буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії: «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 927 000,00
UAH з ПДВ
927 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 972 000,00
UAH з ПДВ
972 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2021 15:14
Електронний підпис
14 грудня 2021 15:12
Електронний підпис
14 грудня 2021 15:10
Кваліфікація.rar

Публічні документи

14 грудня 2021 14:11
Електронний підпис
14 грудня 2021 14:10
14 Довідка працівники.pdf
14 грудня 2021 14:10
4 Паспорт.pdf
14 грудня 2021 14:10
6 Статут.pdf
14 грудня 2021 14:10
15 Довідка ГІПа.pdf
14 грудня 2021 14:10
5 Лист згода Додаток 4.pdf
14 грудня 2021 14:10
3 ІД не надання рішення.pdf
14 грудня 2021 14:10
26 Проект договору'.pdf
14 грудня 2021 14:10
12 Довідка приміщення.pdf
14 грудня 2021 14:10
16 Накази, сертифікати'.pdf
14 грудня 2021 14:10
18 Договір Рівне.pdf
14 грудня 2021 14:10
19 Договір Кіровоград.pdf
14 грудня 2021 14:10
8 Довідка обладнання.pdf
14 грудня 2021 14:10
10 Документи на ПЗ.pdf
14 грудня 2021 14:10
24 Додаток 2 Завдання.pdf
14 грудня 2021 14:10
11 Листи орендодавців`.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Відхилено 927 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 16:54
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
Переможець 972 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
972 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2023 08:57
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 09:50
Додаткова 4.pdf зміни до договору
23 березня 2023 09:49
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 13:35
Додаткова 3.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 13:34
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2022 21:16
ДУ2_126-11.PDF зміни до договору
20 квітня 2022 21:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:17
Додаткова 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:06
126-11.pdf укладений
28 грудня 2021 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виключити пункт 4.1. Договору, в зв’язку з чим пункти 4.2 та 4.3 Договору вважати відповідно пунктами 4.1 та 4.2.
Номер договору про закупівлю: 126-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Призупинення виконання зобов'язань по Договору на період дії обставин непереборної сили (подій форс-мажору)
Номер договору про закупівлю: 126-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.09.2022 №Н-98 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва за рахунок коштів бюджету міста Києва у 2022 році», листом Департаменту транспортної інфраструктури від 11.11.2022 №053-8267 вирішили наступне: 1) Поновити виконання зобов’язань за цим Договором. 2) Внести зміни до п. 4.1. Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування» Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування робіт в межах бюджетних призначень на 2022 рік, відповідно до Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.09.2022 №Н-98 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва за рахунок коштів бюджету міста Києва у 2022 році», складають 935 996,88грн. (Дев’ятсот тридцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 копійок), в тому числі ПДВ 155 999,48 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 3) Внести зміни до абзацу четвертого пункту 5.2 Договору. 4) Викласти пункт 17.2 Розділу 17. «Строк дії Договору» Договору у наступній редакції: «17.2. Термін дії Договору до 28 лютого 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 5) Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 126-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна за цим Договором змінюється та складає: 935 996,88 грн. 2. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 126-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 935 996,88
UAH (в тому числі ПДВ 155 999,48 UAH)