Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79930000-2 Професійні дизайнерські послуги (послуги з розробки дизайн-проекту Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/4
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2021-12-03-004503-b 2b7a7cbc96c04280927d933e342bc30e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чубарова Наталя Анатоліївна

+380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР)
Код ЄДРПОУ: 05498737
Вебсайт: http://zokdl.zp.ua
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47
Контактна особа: Чубарова Наталя Анатоліївна
+380612222104
zokdl.vmtz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 17:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 17:23
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги


Екологічні вимоги
рішенням уповноваженої особи від 02.12.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79930000-2 Професійні дизайнерські послуги (послуги з розробки дизайн-проекту Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Соборний/ вул.Дніпровська, вул/.Олександрівська, буд.70/21/47, Запоріжжя, Запорізька область, 69063, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 79930000-2 — Професійні дизайнерські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактом надання послуг, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання на оплату Замовнику Акту приймання - передачі наданих послуг, підписаного Сторонами договору, та рахунку, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до міжнародних стандартів
Дата подання: 07 грудня 2021 21:41
Дата відповіді: 09 грудня 2021 10:12
Будь ласка, поясніть, як конкретно вимоги Технічного завдання можна підтвердити запитуваними сертифікатами? наприклад щодо стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 - Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність ПОСТІЙНО надавати продукцію та послуги… в нашому випадку це разовий підряд, навіщо тога цей стандарт? також наявність таких міжнародних стандартів є дискримінаційною та звужує коло учасників! Учасник має підтвердити наданням документів сертифікат: - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю - ДСТУ ISO/IES 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. - сертифікат внутрішнього аудитора по стандарту ISO 9001:2015
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку ! оголошення , частина 1.2 інші документи пунктом 2 визначено:
. У разі відсутності можливості надання певних документів у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на нормативні та законодавчі акти.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-03-004503-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД", Код ЄДРПОУ:43055409
Дата подання: 09 грудня 2021 14:00
Щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників.
В "Оголошенні з додатками. Для проведення спрощених закупівель через систему електронних закупівель" у п.16 розділу "1.2 Інші документи від Учасника" встановлено таку вимогу для учасників: "Для підтвердження зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства при виконання послуг які є предметом закупівлі Учасник має підтвердити наданням документів сертифікат:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю
- ДСТУ ISO/IES 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки.
- сертифікат внутрішнього аудитора по стандарту ISO 9001:2015"
Зазначені документи не є обов'язковими для отримання суб'єктіами господарської діяльності. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників. Просимо виключити вище зазначений пункт з вимог до учасників даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2021 15:27
Шановний Учасник закупівлі.
Відповідно до Додатку 1 , оголошення з додатками.для проведення спрощених закупівель через систему електронних закупівель" згідно частина 1.2 інші документи , пунктом 2 визначено: У разі відсутності можливості надання певних документів у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на нормативні та законодавчі акти.

Документи

09 грудня 2021 15:26
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 17:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД" 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 15:49
Електронний підпис
13 грудня 2021 15:48
1 Довідка про валюту.pdf
13 грудня 2021 15:48
13Статут.pdf
13 грудня 2021 15:48
14Опис Статут.pdf.p7s
13 грудня 2021 15:48
статуні документи 2.rar
13 грудня 2021 15:48
26Розрахунок дизайн.pdf
13 грудня 2021 15:48
20 ГЛ.pdf
13 грудня 2021 15:48
14Опис Статут.pdf
13 грудня 2021 15:48
17ЦП.pdf
13 грудня 2021 15:48
24Листи-згода.pdf.p7s
13 грудня 2021 15:48
5ПД.pdf
13 грудня 2021 15:48
24Листи-згода.pdf
13 грудня 2021 15:48
25 Дизайн проект холу.pdf.p7s
13 грудня 2021 15:48
31Щодо лыцензії.pdf
13 грудня 2021 15:48
29 ТЗ.pdf
13 грудня 2021 15:48
статутні документи 1.rar
13 грудня 2021 15:48
13Статут.pdf.p7s
13 грудня 2021 15:48
27 лист розяснення.pdf
13 грудня 2021 15:48
25 Дизайн проект холу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД"
#43055409
Переможець 187 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 10:09

Документи

15 грудня 2021 10:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД"
#43055409
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2021 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 11:18
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 08:32
Договір укладений
21 грудня 2021 15:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
79930000-2 Професійні дизайнерські послуги (послуги з розробки дизайн-проекту Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/4 1 послуга 187 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 187 000,00
UAH