Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in the maintenance of small architectural forms (rubbish bins)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30644336 |
Місцезнаходження: | 50007, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Контактна особа: |
Злоян В. В. +380675551011 sans.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal enterprise "Sanservis" of the Kryvyi Rih city council |
National ID: | 30644336 |
Contact point: |
Zloyan V. V. +380675551011 sans.tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 15:34 |
Очікувана вартість: | 5 326 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 632,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 грудня 2021 15:32 |
Enquiries until: | 24 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 326 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 633 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
(урн для сміття)
(trash can)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 15:32 |
ДОДАТОК 2 Договір.docx | |
03 грудня 2021 15:32 |
ТД утримання урн.doc | |
03 грудня 2021 15:32 |
ДОДАТОК 1 технічне завдання.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 17 січня 2022 16:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000059 ● dbb3db0118854dfdbb8f7b48948c39a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2022 № 277
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
10.11.2022 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-03-003976-b 03.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 09:48:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття), замовником яких є КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САНСЕРВІС» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-15 16:39:41
Пояснення на Запит про надання пояснень
Пояснення межах в межах проведення моніторингу за Ідентифікатором моніторингу: UA-M-2022-11-08-000059 по закупівлі
«UA-2021-12-03-003976-b» від 03.12.2021
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b) щодо порушених питань :
«1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»,
КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному:
1) щодо першого питання, то Тендерним комітетом Замовника 03.12.2021р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю «Послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття)» «код ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (далі – послуги) на очікувану вартість закупівлі на 2022р. на суму 5 326 500,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обраховано згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від можливих надавачів послуг з комерційних пропозицій з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами з урахуванням коефіцієнту інфляції на 2022 рік. Відповідно розмір очікуваного бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, запиту попередніх цінових пропозицій з метою моніторингу цін, з урахуванням коефіцієнту інфляції, згідно очікуваних кошторисних призначень на 2022 рік, для забезпечення потреби підприємства у цих послугах, що полягають у санітарному очищенні елементів благоустрою, при цьому зроблено було запити щодо попередніх комерційних пропозицій та отримано орієнтовні розрахунки за кількістю урн, орієнтовною розрахунковою потребою у прибиранні сміття з урахуванням: обсягів та періодичності надання послуг по об’єктно, згідно технічного завдання та з урахуванням ст. 18, ст. 24 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Правил благоустрою території населеного пункту, підприємства, установи, організації та громадян забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм відповідно до вимог чинного законодавства у власність чи користування. Власники (користувачі) стаціонарних малих архітектурних форм та тимчасових споруд повинні забезпечувати прибирання прилеглої території не менше 10 м. Кількість розміщуваних малих архітектурних форм визначається залежно від функціонального призначення території і кількості відвідувачів на цій території, виходячи з таких принципів: екологічність, безпека (відсутність гострих кутів), зручність у користуванні, легкість очищення, привабливий зовнішній вигляд.
Під прибиранням територій об'єктів благоустрою розуміють санітарне очищення елементів благоустрою, а саме: покриття вулично-дорожньої мережі, зелені насадження, малі архітектурні форми тощо, що знаходяться на території, збирання та перевезення у становлені місця відходів, вуличного змету, листя, гілля, снігу, льоду тощо.
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України « Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» № 145 від 17.03.2011, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівель.
Підприємству на балансовий облік у 2021році було передано об’єкти благоустрою (парки ,сквери) в яких встановлені малі архітектурні форми (урни для сміття).
2) щодо другого питання, то обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://krmisto.gov.ua/, оскільки власного веб-сайту підприємство не має.
До цього пояснення додаються сканкопії комерційних пропозицій та сканкопія паперової версії «обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
«Щодо надання інформації та документів, які свідчать про усунення замовником (відсутність) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу ДАСУ за результатами моніторингу UA-M-2022-11-08-000059 по закупівлі «UA-2021-12-03-003976-b з викладом аргументованих заперечень (пояснень) на вказаний висновок» У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з утримання малих архітектурних форм (урн для сміття), 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-003976-b), з огляду на результати моніторингу (висновок від 01.12.22р.), та недопущення безпідставного притягнення посадових осіб підприємства до адміністративної відповідальності, необґрунтованого застосування інших негативних наслідків правового характеру, КП «Сансервіс» КМР 07.12.2022р. було детально перевірено інформацію, що міститься в електронних документах системи закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-03-003976-b), та оригіналах документів на паперових носіях, що пройшли реєстрацію і перевірку органами ДКСУ, внаслідок чого встановлено наступне: За результатами процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю від 28.02.2022 № 33-Б з учасником — переможцем ФОП "МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА" загальною вартістю 5 297 565,72 грн. За результатами перевірки документації Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-12-03-003976-b було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, яка полягає в невірному підбитті загальних кількостей по розділу «Тернівський район» та «Покровський район», тобто допущенні арифметичні помилки в таблиці Додатку 2 до Договору № 33-Б від 28.02.2022р. У зв`язку з тим, що процедура закупівлі UA-2021-12-03-003976-b по укладанню договору та аукціону змістилася в часі, у зв`язку з оскарженням етапу «Прекваліфікація» в АМКУ, Сторони дійшли згоди про зменшення обсягів і суми закупівлі, та у зв’язку з виявленням механічних арифметичних помилок на етапі укладання договору – було вирішено виправити їх шляхом укладання додаткової угоди №1, що містила в собі скорегований додаток. Вказані дії сторін не призвели до зміни предмета договору та повністю узгоджуються з вимогами ст. 41 Закону. В подальшому, у зв’язку з технічною (механічною) помилкою, допущеною при скануванні сторінок додаткової угоди №1 з додатками, зокрема, додатком №2 до додаткової угоди №1 від 28.02.2022 до Договору від 28.02.2022 № 33-Б, де містилась нова редакція додатку 2, уповноважена особа помилково просканувала дві однакові сторінки додатку №2 до додаткової угоди, замість двох різних за своїм змістом сторінок і, не помітивши цього, розмістила за результатами процедури закупівлі одну й ту саму задвоєну сторінку (з Довгинцівським та Металургійним районом), а одна була не відсканована зовсім (з Саксаганським р-ном та частиною вулиць у Покровському р-ні, про що йдеться у висновку моніторингу), що було виявлено тільки при здійсненні моніторингу №UA-M-2022-11-08-000059 ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560. Реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів здійснюють органи Казначейства у порядку, визначеному Кодексом та Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 N 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за N 419/20732. На реєстрацію до Державної казначейської служби України замовником подавався оригінал Договору № 33-Б від 28.02.2022 разом з Додатковою угодою №1 від «28»02. 2022р. до Договору від 28.02.2022р. № 33-Б (далі – ДУ), де містилась нова редакція Додатку 1 та 2 до договору № 33-Б від 28.02.2022р. виключно з усіма сторінками, які були підписані сторонами у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та жодних порушень в них виявлено не було, оскільки істотні умови договору про закупівлю сторонами фактично не змінювалися і перелік містить Саксаганський р-н та частиною вулиць у Покровському р-ні присутні в оригіналі договору та додатковій угоді з відповідним додатком. А так само, відсутнім є дублювання двох зазначених у висновку моніторингу районів. Органи Казначейства не реєструють зобов’язання, зокрема за відсутності документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері закупівель та недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. У Положенні про уповноважену особу передбачено, що уповноважена (уповноважені) особа(и) має(ють) право: прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу. Отже, уповноваженій особі залишається самостійно приймати рішення, які помилки можна віднести до технічних, механічних, формальних помилок, та протоколом прийняти рішення щодо їх виправлення. У зв’язку з чим, необхідно пересканувати та повторно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу додаткову угоду №1 від 28.02.2022 до Договору від 28.02.2022 № 33-Б з усіма додатками до неї. Додаткову угоду №1 від 28.02.2022р. до Договору № 33-Б від 28.02.2022р. з додатками вважати розміщеною з допущенням технічних (механічних) помилок, що виразилось у скануванні не всіх сторінок нової редакції додатку №2 (де вказано Саксаганський район, частина Покровського), а одну було продубльовано двічі (Металургійний і Довгинцівський райони), та яку одразу не було помічено при розміщенні через майданчик public-bid . При цьому, зауважуємо, що вказаний договір є дійсним, чинним та виконується сторонами належним чином. У замовника та виконавця за договором відсутній внутрішній намір, так само як і передбачені Законом підстави, до його припинення. Також, за результатами перевірки, що завершилася 01.12.2022р. та з огляду на вимоги, визначені ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560 у Висновку про наявність або відсутність порушень законодавства при закупівлі UA-2021-12-03-003976-b, з метою забезпечення належного виконання вимог частини 5 статті 41 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та з метою здійснення заходів щодо недопущення у порушення згідно Висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ уповноваженою особою прийнято протокольне рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором UA-2021-12-03-003976-b. У зв’язку з чим, прийнято рішення вжити наступних заходів з метою виправлення технічної\механічної помилки: 1) Додаток 2 до додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. до Договору від 28.02.2022 № 33-Б вважати розміщеним з допущенням технічних (механічних) помилок, які полягають у некоректному скануванні аркушів додатку, а саме: не здійснення сканування однієї сторінки додатку (із зазначенням Саксаганського району та частини Покровського району), та ненавмисного задвоєного сканування однієї і тієї ж сторінки додатку (із зазначенням Металургійного і Довгинцівського району); 2) Враховуючі те, що технічно та функціонально не передбачено повторне завантаження документів майданчиком та повторне розміщення додаткової угоди, прийнято рішення, з метою усунення недоліків сканування, додатково розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 28.02.2022 № 33-Б з коректно відсканованою додатковою угодою №1 від 28.02.2022 до Договору № 33-Б від 28.02.2022 та додатками до неї, що підписана з учасником — переможцем ФОП "МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА" із загальною вартістю 5 275 628,67 грн., де насправді міститься інформація щодо Саксаганського району та частини вулиць у Покровському р-ні., а також відсутнє дублювання інформації по Металургійному і Довгинцівському районах. Приймаючи до уваги лист від 11.12.2019 № 24-10-08/21940, в якому Державна казначейська служба України пояснила, що Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних(механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому у разі виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань, з метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, на думку Казначейства, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 ”Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)“ (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом тощо). Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що при укладенні змін до Договору, шляхом оформлення додаткової угоди №1 від 28. 02. 2022р. з додатками до неї, сторонами насправді не було допущено зміни істотних умов Договору, що б суперечило ст. 41 Закону, натомість, помилку сканування контролюючий орган прийняв за зміну предмету закупівлі, що не відповідає дійсним договірним зобов’язанням сторін. Враховуючи той факт, що підписані сторонами договірні документи містять відомості про Саксаганський район і частину Покровського, а подвійного дублювання однакових районів (об’єктів надання послуг) не допущено, договір виконується сторонами належним чином та послуги надаються виконавцем у відповідності до умов тендеру, підстави для припинення договірних відносин в будь-якій формі, або застосування інших негативних правових наслідків, в даному випадку відсутні. В межах повноважень, наданих замовнику нормами діючого закупівельного законодавства, виявлені технічні порушення були виправлені, про що надаються відповідні документи. Додатково, в силу ч. 9 ст. 8 Закону, просимо вас у визначений 5-денний строк з моменту оприлюднення даної інформації, підтвердити в електронній системі закупівлі факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З повагою, уповноважена особа з організації та здійснення закупівель КП «Сансервіс»КМР , начальник відділу публічних закупівель та МТП Н.А. Скляр
2022-12-07 17:30:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2022-12-12 12:13:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30644336 |
Місцезнаходження: | 50007, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТОГРАД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТОГРАД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2022 13:57
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" |
4 598 055,36
UAH з ПДВ
|
4 598 055,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА" |
5 297 565,72
UAH з ПДВ
|
5 297 565,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" #2890908148 |
Рішення скасоване |
4 598 055,36
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 17:34
|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" #2890908148 |
Відхилено |
4 598 055,36
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 17:39
|
ФОП "МАЗУРКЕВИЧ ІРИНА ПЕТРІВНА" #2220109345 |
Переможець |
5 297 565,72
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2023 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 08:40
|
ДУ 2 від 19.12.22 до дог 33-б від 28.02.22.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 08:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 17:24
|
Протокол про вмправлення технічних (механіч) помилок №160-УО.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2022 17:21
|
ДУ 1 від 28.02.2022р. №33-Б від 28.02.2022.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2022 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 14:41
|
ДУ №1 до дог 33-Б від 28.02.2022.PDF | зміни до договору |
01 березня 2022 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2022 14:32
|
Дог 33-Б від 28.02.2022.PDF | укладений |
01 березня 2022 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з виявленням механічних арифметичних помилок на етапі укладання договору, що полягають в невірному підбитті загальних кількостей по розділу «Тернівський район» та «Покровський район», тобто допущенні арифметичні помилки в таблиці Додатку 2 до договору «Перелік об’єктів щодо надання послуг з утримання малих архітектурних форм (урни для сміття)» , допущених при внесенні інформації про закупівлю Сторони дійшли згоди виправити механічні арифметичні помилки шляхом арифметичного перерахунку кількостей та шляхом внесення зменшення обсягів закупівлі і викладення Додатку 2 до договору «Перелік об’єктів щодо надання послуг з утримання малих архітектурних форм (урни для сміття)» у новій редакції додатку № 2 до цієї додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. У зв`язку з обставинами викладеними у пункті 1 цієї додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. та у зв`язку з тим, що процедура закупівлі UA-2021-12-03-003976-b змістилася но укладанню договору та аукціону у зв`язку з оскарженням етапу «Прекваліфікація» в АМКУ Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі Додатку 2 до договору .та щодо зменшення вартості Договору, визначеної у пункті 3.1 Договору, на суму 21 937,05 грн. Вартість цього Договору становить: 5 275 628,67 грн .У зв`язку зі змінами викладеними у пункті 1 та 2 цієї додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. у новій редакції додатку № 2 до цієї додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. Сторони дійшли згоди викласти Додаток 1 до договору у редакції додатку №1 до цієї додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 33-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | повторне оприлюднення додаткової угоди №1 від 28.02.2022р. з метою виправлення технічних(механічних) помилок при публікації ДУ |
Номер договору про закупівлю: | 33-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, а саме в частині кратність прибирань за місцезнаходженням урн «сквер Радянський біля міськвиконкому (пл. Молодіжна)» зменшити на 1518 прибирань, «сквер по вул. Героїв АТО, 30 (біля Укртелеком)» - на 299 прибирань, «сквер «Алея «200 каштанів»» - на 966 прибирань. Всього зменшити обсяги на 2 783 прибирання. У зв’язку з чим Сторони домовились внести відповідні зміни в Додаток 2 до Договору № 33-Б від 28.02.2022 та викласти його у новій редакції Додатку № 2 до цієї додаткової угоди. Керуючись пунктом 1 цієї додаткової угоди Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору, визначеної у пункті 3.1 Договору, на суму 33 089,87 грн. (тридцять три тисячі вісімдесят дев’ять гривень 87 коп.) без ПДВ та викласти п. 3.1 Договору у новій редакції: «3.1. Вартість цього Договору становить: 5 242 538,80 грн. (п’ять мільйонів двісті сорок дві тисячі п’ятсот тридцять вісім гривень 80 коп.) без ПДВ». У зв’язку з чим Сторони домовились внести відповідні зміни в Додаток 1 до Договору № 33-Б від 28.02.2022 та викласти його у новій редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 33-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |