Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна та двері для Димитровського ЗДО
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-12-03-002124-a ce7060611bfd4319854aaeae69b5351a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горобець В'ячеслав Станіславович

380523941008 viddil_osms_ustynivska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43954244
Місцезнаходження: 28600, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 6
Контактна особа: Горобець В'ячеслав Станіславович
380523941008
viddil_osms_ustynivska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Вікна та двері для Димитровського ЗДО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 11:03
Електронний підпис
03 грудня 2021 11:02
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графічна схема виробів
Дата подання: 03 грудня 2021 13:21
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:12
Для обрахунку пропозиції потрібна графічна схема виробів. Додайте її будь ласка (габаритні розміри, робивка на частини, відкривання).
Відповідь: Графічну схему виборів додамо.
У техвимогах правильно наведені одиниці розмірів виробів?
Дата подання: 03 грудня 2021 13:23
Дата відповіді: 03 грудня 2021 13:35
Додаток 3. Характеристика предмету закупівлі Перегородка кухня 110*287 мм. – 1 шт. Перегородка 230*170 мм. – 1 шт. Вікно енергозберігаюче 180*170 мм. – 1 шт. Вікно енергозберігаюче 110*180 мм. – 1 шт. Двері 90*205 мм. – 1 шт. Розміри дійсно в міліметрах? Чи це все таки ініш одиниці?
Відповідь: Одиниці в см. (технічна помилка), внесемо зміни в Додаток 3
Оплата протягом 10 банківських днів, чи 20?
Дата подання: 03 грудня 2021 13:38
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:11
Додаток 4. проєкт Договору. 2.2. Розрахунок за Договором проводиться безготівковим платежем шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20-ти банківських днів з дати отримання Товару. Передоплата за даним Договором не передбачається. На закладці "Процедура закупівлі" вказано термін оплати протягом 10 банківських днів. Уточніть, будь ласка, термін оплати за поставлений товар.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оплата протягом 10 банківських днів
Чи можливо надання форми "Цінова пропозиція" з вказанням одиниці шт, а не М" (кв. м)?
Дата подання: 03 грудня 2021 14:00
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:10
У стовпчику "одиниця виміру" у формі "Цінова пропозиція" одиниця виміру наведена М2. Чи може учасник заповнити дану форму з одиницею виміру шт? (Адже на сторінці процедура закупівлі кількість товарів вказана 5шт).
Відповідь: Можна заповнити одиницю виміру у шт.
Монтаж виробів потрібен?
Дата подання: 03 грудня 2021 14:19
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:24
У техвимогах не вказано, чи потрібно монтувати вироби. Разом з тим, у додатку 1 навдеена вимога про надання: 9. Лист-гарантія про те, що вартість товару включає послуги з доставки товару, завантажувальних-розвантажувальних робіт, збірки, монтажу (за необхідності) тощо. Прошу уточнити, чи потрібно вир оби монтувати на об’єкті замовника.
Відповідь: так потрібно
Підвіконня, відливи, антимоскітні сітки - потрібні? Якої ширини?
Дата подання: 03 грудня 2021 14:54
Дата відповіді: 03 грудня 2021 15:48
З документації не видно, чи потрібні підвіконня, відливи та антимоскітні сітки. Уточніть, будь ласка, це питання,і якщо вони потрібні - то вказати ширину підвіконь та відливів.
Відповідь: Буде внесено зміни в тендерну документацію
Графічна схема виробів
Дата подання: 07 грудня 2021 08:17
Дата відповіді: 07 грудня 2021 08:58
Чи буде додано графічну схему і коли?
Відповідь: Буде додано 07.12.2021 - 08.12.2021
Дати договору
Дата подання: 07 грудня 2021 13:47
9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання усіх зобов’язань Сторін за даним Договором. 3. Поставка Товару, зазначеного у пункті 1, здійснюється протягом ____ (_______) календарних днів з дати підписання Сторонами цієї Специфікації, але не пізніше 01 грудня 2020 року. Будь ласка, уточніть в Договорі дати за 2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Чи можна надавати документи переможця в електронному вигляді (скани)
Дата подання: 07 грудня 2021 13:51
Переможець закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати замовнику в паперовому вигляді за адресою місцезнаходження ( viddil_osms_ustynivska@ukr.net ) або паперовому вигляді (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: смт Устинівка, Кіровоградська область, вул.. Ювілейна,6), наступні документи: Уточніть, чи можливо надавати документи для переможця в електронному вигляді (скани) через електронну пошту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 грудня 2021 13:57
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: в звязку із збільшенням суми та кількості закупівлі
Документи:
07 грудня 2021 13:57
Електронний підпис
07 грудня 2021 13:56
Untitled.pdf