Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги по проведенню тренінгу на тему: Нова форма договору с НСЗУ. Моніторинг НСЗУ та Каса і реєстратори розрахункових операцій КНП ЗОЗ. Ліквідація основних Засобів.
Очікувана вартість
750,00 UAH
UA-2021-12-03-002100-a 60e17f27037041718d4643fbdd0862fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лохматова Марина Володимирівна

+380612249414 mvlokhmatova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Лохматова Марина Володимирівна
+380612249414
mvlokhmatova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80510000-2: Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Інформаційно-консультаційні послуги по проведенню тренінгу на тему: Нова форма договору с НСЗУ. Моніторинг НСЗУ та Каса і реєстратори розрахункових операцій КНП ЗОЗ. Ліквідація основних Засобів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, М. ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Новгородська , 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 80510000-2 — Послуги з професійної підготовки спеціалістів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за даним Договором у національній валюті (гривня) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Договору, Рахунку на оплату, та на підставі підписаного Акту надання послуг, протягом 3 (трьох) банківських днів після його підписання Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

03 грудня 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ"
#44241123
Переможець 750,00
UAH
03 грудня 2021 11:11

Документи

03 грудня 2021 11:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 11:17
60282-ФД288.pdf укладений
03 грудня 2021 11:14