Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 02007532 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Карпенко Людмила 380683969348 CRB_LUDA1962@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2021 00:05 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 3 830 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 301,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 14:59 |
зміни від 09 12 2.docx | |
10 грудня 2021 09:32 |
зміни від 09 12.docx | |
10 грудня 2021 09:32 |
377.PDF | |
10 грудня 2021 09:32 |
ТЕНДЕРНА ДОК 2021 2 зміни від 10 12.docx |
10 грудня 2021 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 грудня 2021 14:59 |
зміни від 09 12 2.docx
|
|||||||||
10 грудня 2021 09:32 |
зміни від 09 12.docx
|
|||||||||
10 грудня 2021 09:32 |
377.PDF
|
|||||||||
10 грудня 2021 09:32 |
ТЕНДЕРНА ДОК 2021 2 зміни від 10 12.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у тендерній пропозиції Учаснка повинна міститися Інформація про Учасника, складена у довільній формі (датована), яка містить відомості про Учасника:
-юридична, поштова та фізична адреси Учасника, телефон, факс за наявністю, електронна адреса;
-ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер);
- керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, мобільний телефон) – для Учасників-юридичних осіб (повноваження керівника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом.)
- відомості щодо контактної особи (прізвище, ім'я, по батькові, обов’язково мобільний телефон для контактів)
- форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРМА ТРЕЙДИНГ" у своїй тендерній пропозиції не надало такої інформації.
Також відповідно до положень даного розділу учаснико повинен надати довідку про класифікацію суб’єктів господарювання (суб’єкт малого підприємництва, суб’єкт середнього підприємництва, суб’єкт великого підприємництва, суб’єкт мікропідприємництва). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРМА ТРЕЙДИНГ" у своїй тендерній пропозиції не надало такої довідки.
Також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРМА ТРЕЙДИНГ" у своїй тендерній пропозиції не надало наступні документи:
1. рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину за результатами закупівлі, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, або обгрунтування ненадання такого документу. Відповідно до до ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції;
2. довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору відповідно до ч. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3. інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) відповідно до ч. 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-18-000071 ● 97e337561d34429fb839f304a7b81d29
- Статус: вирішено ● Дата: 15 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2022 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.01.2022 №14
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.01.2022 №14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-12-03-001817-b 03.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-01-21 13:32:49
закупівля електричної енергії
В КНП КРМ «Конотопська ЦРЛ ім.ак.М.Давидова» для працівників централізованої бухгалтерії встановлений п’яти денний робочий день:
Понеділок з 8-00 по 17-00 години
Вівторок з 8-00 по 17-00 години
Середа з 8-00 по 17-00 години
Четвер з 8-00 по 17-00 години
Пятниця - з 8-00 по 15-45 години
Субота та неділя – вихідні.
Відповідно до статті 73 КЗпП 25 грудня — Різдво за Григоріанським календарем.
Згідно ч.3 ст. 67 КЗпП у випадку, коли святковий або неробочий день співпадає з вихідним днем, то такий вихідний переноситься на наступний після святкового або неробочого. Таким чином, вихідний 25 грудня було перенесено на понеділок 27 грудня.
ч.3 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII передбачає: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
1. Запитання до процедури - дата подання 4 грудня 2021 року о13:00
Дата відповіді 08.12.2021 о 11:24
4 грудня 2021 року – субота
5 грудня 2021 року -неділя
Відповідь надана 08.12.2021 року – третій робочій день
2. Вимога про усунення порушення від «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:39726263 надійшла 25 грудня 2021 року о 16:26
25.12.2021 субота , 26.12.2021 неділя , 27.12.2021 – неробочий днь
Відповідь надана 30.12 2021 року о 11:01 - третій робочий день
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
«Конотопська центральна районна лікарня ім. академіка Михайла» повідомляє, що виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель були усунені у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору № 28122021 КЦРЛ від 04.01.2022 року. Додаткова угода № 1 від 09.02.2022 року до договору № 28122021 КЦРЛ від 04.01.2022 року оприлюднена через електронну систему закупівель.
2022-02-11 15:36:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2022-02-14 08:58:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРМА ТРЕЙДИНГ" |
2 623 401,00
UAH з ПДВ
|
2 623 401,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
2 822 866,20
UAH з ПДВ
|
2 822 866,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
2 905 254,00
UAH з ПДВ
|
2 905 254,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
3 107 610,00
UAH з ПДВ
|
3 107 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРМА ТРЕЙДИНГ" #43700106 |
Переможець |
2 623 401,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 10:16
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
11 лютого 2022 10:15
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
11 лютого 2022 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:52
|
28122021.PDF | укладений |
04 січня 2022 15:52
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського договору з дотриманням положень господарського кодексу України та Цивільного кодексу України |