Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Авторський нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт (благоустрій) скверу по вул. Святого Володимира, 30 у м. Нововолинськ Волинської області"
Очікувана вартість
2 835,00 UAH
UA-2021-12-03-000530-b 324a200f16344ab28d1f62afb793b5d6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабичук Святослав Володимирович

+380679588204 bsv191179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Бабичук Святослав Володимирович
+380679588204
bsv191179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про технічні та якісні характеристики: Виконавець гарантує якість виконаних робіт згідно з технічними вимогами, які застосовуються до робіт такого виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Авторський нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт (благоустрій) скверу по вул. Святого Володимира, 30 у м. Нововолинськ Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, Сквер Святого Володимира, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться на підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

03 грудня 2021 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФРО ОСАДЦА ТАРАС РОМАНОВИЧ
#3167421651
Переможець 2 835,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 09:28

Документи

03 грудня 2021 09:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 13:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 13:31
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони по договору вирішили продовжити термін дії договору (в зв'язку з продовженням договору на виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1920-АН
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони по договору вирішили продовжити термін дії договору (в зв'язку з продовженням договору на виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1920-АН
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML