Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cheese products (cheese firm fat content not less than 50%, soft cheese "Amateur" fat content not less than 36%)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Омельницька Вікторія Олексіївна 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education |
National ID: | 02124781 |
Contact point: |
Omelnytska Viktoriia 0978942189 tk_vo@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2022 11:30 |
Очікувана вартість: | 9 450 123,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 250,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 грудня 2021 09:21 |
Enquiries until: | 24 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 9 450 123 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 47 251 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2021 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 12:28 |
ТД сир твердий та м`який 2022 зі змінами.docx | |
16 грудня 2021 12:28 |
Перелік змін до тд сир твердий.docx | |
03 грудня 2021 09:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 09:25 |
ТД сир твердий та м`який 2022.docx | |
03 грудня 2021 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 12:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
16 грудня 2021 12:28 |
ТД сир твердий та м`який 2022 зі змінами.docx
|
||
16 грудня 2021 12:28 |
Перелік змін до тд сир твердий.docx
|
||
03 грудня 2021 09:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
03 грудня 2021 09:25 |
ТД сир твердий та м`який 2022.docx
|
||
03 грудня 2021 09:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-05-000017 ● 972253b6f6414367b1a9af4c17d00daf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 21:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2022 № 114
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2022 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
7 UA-2021-12-03-000509-b 03.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-06 10:37:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сирні продукти (сир твердий жирністю не менше 50 %, сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 %)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-03-000509-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-05-09 09:02:56
Надання пояснення
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-000509-b повідомляємо. Щодо питання про те, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість зазначаємо наступне. Предметом вищезазначеної закупівлі є Сирні продукти (сир твердий жирністю не менше 50 %, сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 %) (ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти) в обсязі 19 813 кілограм Сир твердий жирністю не менше 50% та 36 210 кілограм - Сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36%, які є необхідними для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та відповідно до норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю; 4) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах»; 5) Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; 6) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Зокрема, Замовником відповідно до розділу ІІ Методики було здійснено визначення потреби в предметі закупівлі (кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та з урахуванням норм споживання відповідно до примірного двотижневого меню, погодженого з Криворізьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та затвердженого відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. В подальшому було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані офіційних статистичних видань тощо). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області, розміщені на офіціному веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/byudzhet/monitoring-cin Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Методики очікувана ціна за одиницю визначалась, як середньоарифметичне значення масиву цін за сири м’які нежирні за вересень, жовтень та листопад, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи із середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо розміру бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не були затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість. 2. Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://docs.google.com/document/d/1VzSDQbzeRWAuH3ThBcb7Lq7PsHo_O1Ja/edit?usp=sharing&ouid=101171334168386544059&rtpof=true&sd=true
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-18 11:33:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сирні продукти (сир твердий жирністю не менше 50 %, сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 %)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-03-000509-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником» Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження належної якості товарів учасник повинен надати декларацію виробника або паспорт якості або якісне посвідчення або інший документ. Також надати Протокол випробувань державного підприємства стандартизації, метрології та сертифікації акредитованої Національним агентством Акредитації України або експертний висновок Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, на партію не менше ніж 500 кг на фізико – хімічні, мікробіологічні показники безпеки, та на вміст немолочних жирів.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» надано декларації виробника № 135 від 20.12.2021 та № 95 від 24.12.2021 на товароотримувача ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ». Декларація виробника на сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 % в пропозиції відсутня.
Разом з тим, протоколи досліджень проб харчових продуктів видані ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ». Протокол досліджень № 723 містить величину партії 450 кг. Протокол на сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 % відсутній.
Отже, яке відношення до учасника ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» має ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ»?
Яким чином підтверджено вимоги тендерної документації щодо наявності декларації виробника та протоколів досліджень проб харчових продуктів на сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 % ?
Чи відповідає величина партії 450 кг, зазначена в протоколі № 723, вимогам тендерної документації ?
2. Відповідно до вимог частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 54 від 31.01.2022 року, згідно якого Замовником продовжено строк укладання договору до 60 днів.
Яким чином Замовником обґрунтовано необхідність у продовженні строку укладання договору до 60 днів ?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-05-23 08:18:30
Надання пояснення
На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-000509-b повідомляємо. 1.Щодо питання про наявність декларації виробника на сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 %, повідомляємо, що учасником надана декларація виробника №357 від 30.12.2021 (п. 22 в файлі «декларація.jpg »). 2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником» Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження належної якості товарів учасник повинен надати протокол випробувань державного підприємства стандартизації, метрології та сертифікації акредитованої Національним агентством Акредитації України або експертний висновок Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, на партію не менше ніж 500 кг на фізико – хімічні, мікробіологічні показники безпеки, та на вміст немолочних жирів. Надані протоколи випробувань державного підприємства стандартизації, метрології та сертифікації акредитованої Національним агентством Акредитації України № 721 від 24.12.2021 та №723 від 24.12.2021 не були прийняті до уваги Замовником, так як не відповідали вимогам: не відповідність кг партії, предмету закупівлі у протоколі №721, а також видані не на ім`я учасника. 3. Згідно вимог учасник може надати «…..або експертний висновок Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, на партію не менше ніж 500 кг на фізико – хімічні, мікробіологічні показники безпеки, та на вміст немолочних жирів.». Учасник надав експертний висновок № 001151 п/21 від 30.12.2021 на сир м`який «Любительський» жирністю не менше 36 % від партії 500 кг ( файл «2021-12-31 010. jpg » та «2021-12-31 011. jpg ») та експертний висновок № 001150 п/21 від 30.12.2021 на Сир твердий жирністю не менше 50% від партії 500 кг ( файл «2021-12-31 008. jpg » та «2021-12-31 009. jpg »). Відповідно п.2 Розділу 5 тендерної документації, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, є формальною помилкою, так як наданий формат документа забезпечує можливість його перегляду . 4. Щодо обґрунтування необхідності продовження строку укладання договору до 60 днів, повідомляємо, що підставою для прийняття рішення уповноваженою особою, є лист від переможця закупівлі ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" від 28.01.2022 №57/01-ю, згідно якого необхідність продовження строку підписання договору є довга погоджувальна процедура у Постачальника ( лист від Постачальника додається).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оприлюднено додаткову угоду на розірвання договору №18ВТ від 15.02.2021.
2022-05-31 09:30:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення додаткової угоди на розірвання договору №18ВТ від 15.02.2021 року.
2022-05-31 10:22:03
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна, Дніпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2022 13:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2022 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
9 439 875,50
UAH з ПДВ
|
9 439 875,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" |
9 447 224,00
UAH з ПДВ
|
9 447 224,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #42257917 |
Переможець |
9 439 875,50
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2022 09:50
|
ДУ3 від 30.05.pdf | укладений |
31 травня 2022 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:51
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 08:45
|
18ВТ від 15.02.22.pdf | укладений |
16 лютого 2022 08:45
|
54.pdf | укладений |
16 лютого 2022 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 43 881 кг., та відповідно ціну Договору № 18ВТ від 15.02.2022 року на 5 973 334 грн. 50 коп. ( П’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят три тисячі триста тридцять чотири грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ складає 995 555 грн. 75 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 18ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2022 — 30 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
94 039,49
UAH (в тому числі ПДВ 15 673,25 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Держаудитслужби щодо здійснення заходів усунення виявлених порушень. |