Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2021-12-03-000092-b 5b15bb3ccb734544b81c00520e2e2075
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Наталія В'ячеславівна

+380615336312 nv.kolesnik@bmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02140805
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пл. Єдності, 2
Контактна особа: Колесник Наталія В'ячеславівна
+380615336312
nv.kolesnik@bmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 08:21
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 08:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 11:57
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, пл. Єдності, 2 (3 поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 08:21
Проект договору про закупівлю.docx
03 грудня 2021 08:21
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 07 грудня 2021 09:24
Дата відповіді: 08 грудня 2021 16:23
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
На Ваше звернення повідомляю наступне.
Так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера. Поставка ПЗ повинна здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Комп’ютери в комплекті, ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) не вимагається надання авторизаційного листа.
В п. 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, міститься вимога до учасника надати:
 у разі якщо учасник є виробником запропонованої продукції в складі пропозиції надати гарантійний лист в довільній формі для підтвердження цього факту. У разі якщо учасник не є виробником запропонованої продукції – надати гарантійний лист в довільній формі від виробника/офіційного представника виробника, або інший документ від виробника/офіційного представника про підтвердження повноважень учасника щодо продажу товару.
Дана вимога встановлена замовником з метою запобігання закупівлі через електронну систему фальсифікованої та/або піратської техніки, враховуючи, що джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету Бердянської ОТГ, а замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Вимога сформована таким чином, щоб не обмежувати коло потенційних учасників, але забезпечити постачання комп’ютерів, які не будуть мати ознак фальсифікату. Крім того, замовник сформулював вищезазначену вимогу із врахуванням рішень АМКУ та розширив перелік документів, які можуть бути надані на підтвердження відповідності учасника цій вимозі, та зазначив, що інформацію може надати не лише виробник, а й офіційний його представник. Таким чином, порядний учасник не має перешкод для участі в закупівлі замовника.
Вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро не встановлена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовника.
Дякуємо за Ваше звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-03-000092-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 07 грудня 2021 09:23
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 грудня 2021 15:31
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляю наступне.
Вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Комп’ютери в комплекті, ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) не вимагається надання авторизаційного листа.
В п. 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, міститься вимога до учасника надати:
 у разі якщо учасник є виробником запропонованої продукції в складі пропозиції надати гарантійний лист в довільній формі для підтвердження цього факту. У разі якщо учасник не є виробником запропонованої продукції – надати гарантійний лист в довільній формі від виробника/офіційного представника виробника, або інший документ від виробника/офіційного представника про підтвердження повноважень учасника щодо продажу товару.
Дана вимога встановлена замовником з метою запобігання закупівлі через електронну систему фальсифікованої та/або піратської техніки, враховуючи, що джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету Бердянської ОТГ, а замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Вимога сформована таким чином, щоб не обмежувати коло потенційних учасників, але забезпечити постачання комп’ютерів, які не будуть мати ознак фальсифікату. Крім того, замовник сформулював вищезазначену вимогу із врахуванням рішень АМКУ та розширив перелік документів, які можуть бути надані на підтвердження відповідності учасника цій вимозі, та зазначив, що інформацію може надати не лише виробник, а й офіційний його представник. Таким чином, порядний учасник не має перешкод для участі в закупівлі замовника.
Дякуємо за Ваше звернення.
Номер вимоги: UA-2021-12-03-000092-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 20 грудня 2021 10:48
Подана пропозиція не відповідає технічним вимогам
Звертаємо увагу тендерного комітету що по технічним характеристикам системний блок повинен мати процессор core i5 10 го покоління й не нижче його. Процессор Intel core i5 має 6 ядер і 12 потоків https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/199271/intel-core-i5-10400-processor-12m-cache-up-to-4-30-ghz.html Учасник Компаком-2000 подає в технічній характеристиці процессор core i3. Процессор i3 в системних блоках має 4 ядра і 8 потоків. Згідно сайту intel https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/199283/intel-core-i3-10100-processor-6m-cache-up-to-4-30-ghz.html . Він гірший і дешевший за процессор intel core i5 і не відповідає технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2021 16:47
Доброго дня. Пропозиція ТОВ "КОМПАКОМ-2000" в цілому відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

08 грудня 2021 15:30
Протокол

Документи

20 грудня 2021 16:47
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 104 947,20
UAH з ПДВ
104 947,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 18:14
Електронний підпис
13 грудня 2021 18:03
Всесвит 2020 цвет.pdf
13 грудня 2021 18:03
витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2021 18:03
наказ+протокол.pdf
13 грудня 2021 18:03
водяне досвид.zip
13 грудня 2021 18:03
Выписка от 31.05.2019.pdf
13 грудня 2021 18:03
Доверенность aia 2021.PDF
13 грудня 2021 18:03
справка ЕДРПОУ.pdf
13 грудня 2021 18:03
ид_код кки.pdf
13 грудня 2021 18:03
Відгуки та договори(1).zip
13 грудня 2021 18:03
паспорт кки.pdf
13 грудня 2021 18:03
Опис ВСЕСВИТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 10:20

Документи

20 грудня 2021 10:20
Електронний підпис
20 грудня 2021 10:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 10:20
Електронний підпис
20 грудня 2021 10:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 14:43
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 08:05
Договір про закупівлю укладений
24 грудня 2021 08:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 12:06
102 000,00 UAH UA048201720344260004000022434
Виконавчий комітет Бердянської МР
UA903510050000026001878932881
ТОВ"Компаком-2000"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 102 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 000,00 UAH)