Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (додаткові послуги)
Очікувана вартість
370 892,58 UAH
UA-2021-12-02-018807-c e78efb301fa5419b9222d911926bae51
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 tprokuraturi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43556710
Вебсайт: https://ptcu.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81-Б
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
tprokuraturi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2021 році за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю Послуг з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б згідно ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор процедури закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-010907-c) було укладено договір про закупівлю послуг від 05.08.2021 року №57/2021 (далі – основний договір про закупівлю) з Товариством з обмеженою відповідальністю "Діар" (далі – ТОВ «Діар»/учасник/підрядник).
Предметом основного договору про закупівлю є: Послуги з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (згідно ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Договірна ціна Послуг, передбачених договором - динамічна, розрахована згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням величин заробітної плати, заготівельно-складських та загально-виробничих витрат у розмірі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Строк надання послуг – до 29.10.2021 року.
Під час надання послуг за основним договором про закупівлю у замовника виникла необхідність надання додаткових аналогічних послуг, не зазначених у початковому дефектному акті та основному договорі про закупівлю, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, та складає 370892,58 грн з ПДВ.
Кваліфікованим інженером-проектувальником Солопченком Олексієм Васильовичем (Сертифікат №270 від 17.08.2018р. виданий ТОВ «Науково-виробнича фірма «ІНПРОЕКТ»), здійснено розрахунок вартості додаткових послуг, які не були передбачені в основному договорі.
У відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Враховуючи, що у замовника після укладення основного договору про закупівлю, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг, а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових аналогічних послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-010907-c, уповноваженою особою ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Потреба у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «Діар», який надавав послуги з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, надасть можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових послуг з рядом послуг, що виконувалися цим самим підрядником та дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією вцілому. Таким чином, будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і дотримання гарантійних строків експлуатації об'єкта після надання послуг. Додаткові послуги поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник ТОВ «Діар».
Враховуючи зазначене, у замовника наявні обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1) Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року;
2) Договір про закупівлю послуг від 05.08.2021 року №57/2021 (із змінами та доповненнями);
3) Оголошення про проведення відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-010907-c);
4) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-06-010907-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 23:56
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


1. Найменування замовника: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ; 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б; 43556710
2. Код згідно з ЄДРПОУ: 43556710
3. Місцезнаходження замовника: 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
3.1 Вид предмета закупівлі: Послуги
4. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (додаткові послуги) (згідно ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 20.12.2021 року.
9.1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок.
9.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету України.
10. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: Товариство з обмеженою відповідальністю "Діар".
11. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послу: 31862260
12. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: 03127, м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня120, корп.1, тел. +380672382179
13. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі; 370892,58 грн з ПДВ
14. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера
15. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.:
У 2021 році за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю Послуг з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б згідно ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор процедури закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-010907-c) було укладено договір про закупівлю послуг від 05.08.2021 року №57/2021 (далі – основний договір про закупівлю) з Товариством з обмеженою відповідальністю "Діар" (далі – ТОВ «Діар»/учасник/підрядник).
Предметом основного договору про закупівлю є: Послуги з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (згідно ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Договірна ціна Послуг, передбачених договором - динамічна, розрахована згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням величин заробітної плати, заготівельно-складських та загально-виробничих витрат у розмірі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Строк надання послуг – до 29.10.2021 року.
Під час надання послуг за основним договором про закупівлю у замовника виникла необхідність надання додаткових аналогічних послуг, не зазначених у початковому дефектному акті та основному договорі про закупівлю, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, та складає 370892,58 грн з ПДВ.
Кваліфікованим інженером-проектувальником Солопченком Олексієм Васильовичем (Сертифікат №270 від 17.08.2018р. виданий ТОВ «Науково-виробнича фірма «ІНПРОЕКТ»), здійснено розрахунок вартості додаткових послуг, які не були передбачені в основному договорі.
У відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Враховуючи, що у замовника після укладення основного договору про закупівлю, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг, а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових аналогічних послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-010907-c, уповноваженою особою ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Потреба у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «Діар», який надавав послуги з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, надасть можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових послуг з рядом послуг, що виконувалися цим самим підрядником та дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією вцілому. Таким чином, будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і дотримання гарантійних строків експлуатації об'єкта після надання послуг. Додаткові послуги поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник ТОВ «Діар».
Враховуючи зазначене, у замовника наявні обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1) Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року;
2) Договір про закупівлю послуг від 05.08.2021 року №57/2021 (із змінами та доповненнями);
3) Оголошення про проведення відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-010907-c);
4) Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-06-010907-c.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАР"
#31862260
Переможець 370 892,58
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 23:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 23:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАР"
#31862260
370 892,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2022 23:19
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 17:00
Договір 147-2021.pdf укладений
15 грудня 2021 16:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 370 892,58
UAH (в тому числі ПДВ 61 815,43 UAH)